Animación á lectura

ATA O PRÓXIMO ANO CLUB DE LECTURA!

Acábase o curso e con el os clubs de lectura, un bo momento para facer unha festiña e agradecerlle a todos estes nenos e nenas e as

profesoras, todo o seu esforzo nestes meses, foron moitos recreos, nos que gozamos coas aventuras que foron saíndo con cada novo libro,

obra de teatro,...

ENTREGA ALIMENTOS PARA SERVIZOS SOCIAIS DO CONCELLO

Hoxe fixemos entrega a Servizos sociais do concello, dos alimentos que voluntariamente nos achegaron as familias ao longo do mes de maio. A recaudación tivo lugar con motivo do Teatro Solidario, no que as familias puideron asistir ás obras que os seus fillos/as interpretaban, ou do Mercadiño de libros solidario polo que as familias podían levar un libro a cambio de deixar algún alimento. Para a recollida estivo presente a educadora social Rocio e a concelleira de educación María. Estes alimentos serán doados ás persoas máis necesitadas do concello de Oroso. Dende aquí damos as grazas ás familias que colaboraron e parabéns a alumnado e profesorado que promoveu esta iniciativa.

V ROMARÍA DAS LETRAS

Por fin puidemos levar a cabo o acto central de celebración das Letras Galegas deste ano 2024, que por mor do mal tempo fora adiado.  Foi un acto de homenaxe á grande Luisa Villalta.

O alumnado maior foi o encargado de presentar e dirixir o acto que deu comezo cunha amena biografía da autora contada polos nenos e nenas de 5º.

Seguimos cun recitado de poemas en lembraza das 6 mulleres ás que se lle ten dedicado o día das Letras Galegas: Rosalía de Castro, Francisca Herrera, María Mariño, Mª Victoria Moreno, Xela Arias e a homenaxeada de hoxe, Luisa Villalta. Os protagonistas son agora unha representación do alumndo de Primaria, dende 1º ata 6º. Despois fíxose a entrega de premios do Concurso das Letras. O agasallo, un libro! Parabéns aos premiados e a todos os participantes!

E xa para rematar fixemos todos xuntos o baile do Pesiño de Leilía. Que divertido!

QUEREMOS COIDAR O NOSO IDIOMA, FALEMOS GALEGO!!!

VISITA Á BIBLIOTECA MUNICIPAL

O pasado 24 de maio o alumnado do 1º Ciclo de Educación Primaria visitou a biblioteca municipal do Concello de Oroso situada no centro cultural Fernando de Casas e Novoa.

Na sala infantil estiveron ollando contos, álbums ilustrados e cómics. Tras a visita os/as nenos/as participaron nun contacontos.

MERCADILLO DE LIBROS SOLIDARIO

Durante os martes do mes de maio o Equipo de Biblioteca organiza o Mercado de Libros Solidario Contamos cun bo número de exemplares para quen queira levalos para a casa a cambio de deixar algún alimento que será doado para Servizos Sociais do Concello e finalmente para as familias que o necesiten. Agradecemos a súa colaboración.

Lectura con familias

O día 23 de abril Migallas Teatro realizou na biblioteca unha función do espectáculo “Cantacontos”, destinado ao alumnado de Educación Infantil.

Migallas Teatro entregou o agasallo de Nica ao mellor lector de Educación Infantil: Xoel Bouzas Fernández de 5ºA.

MIGALLAS CANTACONTOS

23/04/2024 17:00
23/04/2024 18:00

O vindeiro martes 23 de abril, a biblioteca do CEIPP de Sigüeiro acolle o espectáculo "Cantacontos" de Migallas Teatro dentro do programa "Lectura con Familias". A actuación será de 17:00 a 18:00 e está destinada ao alumnado de Educación Infantil.

Vide celebrar o Día do Libro cos contos, cancións e música de Migallas!

OS NENOS E NENAS DE 4º A INFANTIL ESCRIBEN UN CONTO PARA O DÍA DE ROSALÍA.

" A FLOR", así se titula o conto que escribiron os nenos e nenas de 4º A de Infantil, todo feito por eles e a súas mestras, eles foron

inventando a historia e despois ilustrárona. Clicade na imaxe para velo. Parabéns!

O MEU CÓMIC FAVORITO

Nesta actividade, o alumnado de Primaria trouxo unha foto recomendando un cómic. Coas fotos realizouse un mural.