Equipo DLG

XOGOS OLÍMPICOS DE FIN DE CURSO!

O curso 2023-2024 chegou ao seu remate. Hoxe celebrámolo por todo o alto cos nosos particulares Xogos Olímpicos. Foi unha festa chea de emocións, acompañados polas familias do alumnado e remate do proxecto levado a cabo, ao longo do curso dende a Biblioteca do centro, sobre as Olimpíadas.

Comezou a xornada coa CERIMONIA DE APERTURA, na que todos os niveis portaron a bandeira do seu país e  asistiron ao acendido da pira.

Posteriormente deron comezo os XOGOS en diferentes espazos do colexio: Natación sincronizada, breakdance, ximnasia rítmica, baloncesto, balonmán, artes marciais e tres versións de atletismo; carreira, marcha e relevos. Tamén participaron as familias! Que divertido!

E por último a CERIMONIA DE CLAUSURA coa entrega de medallas feitas coa impresora 3D, unha por alumno.

Pero a xornada aínda non rematou, queda unha merendiña e a bailar cun DJ de Tikolandia!

BOAS VACACIÓNS!!!

ATA O PRÓXIMO ANO CLUB DE LECTURA!

Acábase o curso e con el os clubs de lectura, un bo momento para facer unha festiña e agradecerlle a todos estes nenos e nenas e as

profesoras, todo o seu esforzo nestes meses, foron moitos recreos, nos que gozamos coas aventuras que foron saíndo con cada novo libro,

obra de teatro,...

REGUEIFA TROITEIRA

Un ano máis, o alumnado de 6º participou no certame Enregueifate 23-24. Esta é a Regueifa Troiteira que

compuxeron e cantaron moi ben. Para nós xa son ganadores.

VISITA Á RESIDENCIA DE PORTO AVIEIRA

Que xornada tan especial a de hoxe! De novo volvemos á Residencia de maiores para compartir a nosa algarabía coas persoas que alí se atopan. Alí  estivemos o alumnado do Club de Teatro de 5º de Primaria acompañados pola profesora Carmen Penedo.

Estivémoslle representando un cachiño dunha das nosas obras "Unha clase imposible", despois cantamos, tocamos a pandeireta, bailamos... Por último entregámoslle un agasallo a cada un dos residentes, que previamente fixeramos nós mesmos con moito agarimo; era unha pulsera de gomiñas. Tamén nós recibimos unha bolsiña de golosinas que eles mesmos montaran.

Que grandes son e canto amor nos transmiten. Agradecémoslle enormemente o ben que nos reciben e o trato que nos dan. Volvemos para o cole cargados de ledicia!

ENTREGA ALIMENTOS PARA SERVIZOS SOCIAIS DO CONCELLO

Hoxe fixemos entrega a Servizos sociais do concello, dos alimentos que voluntariamente nos achegaron as familias ao longo do mes de maio. A recaudación tivo lugar con motivo do Teatro Solidario, no que as familias puideron asistir ás obras que os seus fillos/as interpretaban, ou do Mercadiño de libros solidario polo que as familias podían levar un libro a cambio de deixar algún alimento. Para a recollida estivo presente a educadora social Rocio e a concelleira de educación María. Estes alimentos serán doados ás persoas máis necesitadas do concello de Oroso. Dende aquí damos as grazas ás familias que colaboraron e parabéns a alumnado e profesorado que promoveu esta iniciativa.

V ROMARÍA DAS LETRAS

Por fin puidemos levar a cabo o acto central de celebración das Letras Galegas deste ano 2024, que por mor do mal tempo fora adiado.  Foi un acto de homenaxe á grande Luisa Villalta.

O alumnado maior foi o encargado de presentar e dirixir o acto que deu comezo cunha amena biografía da autora contada polos nenos e nenas de 5º.

Seguimos cun recitado de poemas en lembraza das 6 mulleres ás que se lle ten dedicado o día das Letras Galegas: Rosalía de Castro, Francisca Herrera, María Mariño, Mª Victoria Moreno, Xela Arias e a homenaxeada de hoxe, Luisa Villalta. Os protagonistas son agora unha representación do alumndo de Primaria, dende 1º ata 6º. Despois fíxose a entrega de premios do Concurso das Letras. O agasallo, un libro! Parabéns aos premiados e a todos os participantes!

E xa para rematar fixemos todos xuntos o baile do Pesiño de Leilía. Que divertido!

QUEREMOS COIDAR O NOSO IDIOMA, FALEMOS GALEGO!!!

VISITA DO ALFAREIRO

Como cada curso, entre os actos programados para as Letras Galegas, contamos coa visita dun alfareiro de Buño para o alumnado de 6º de Infantil e 4º de Primaria. Quedamos abraiados vendo a axilidade que ten para moldear, dar forma, cortar, pintar... E para rematar nós mesmos podemos facer algo coa boliña de barro que nos deu. Que divertido!

LETRAS GALEGAS

Na semana das Letras Galegas organizamos un montón de actividades, enfocadas sobre todo a promover o uso da nosa lingua e dar a coñecer a figura de LUISA VILLALTA, a autora homenaxeada deste ano.

Dende o concurso de chapas ao das Letras, actividades on line, a visita do alfareiro, teatro... e para rematar, o acto da Romaría das Letras coa entrega de premios ou o baile do Pesiño de Leilía.

SEMANA DO TEATRO

Na semana da Letras Galegas organizamos a SEMANA DO TEATRO. Queremos amosar á Comunidade Educativa o noso traballo que levamos preparando ao longo dos recreos de todo o curso. Moito talento observamos por aquí e de seguro que contamos entre nós con algún actor ou actriz do futuro.

Ao longo da semana pola mañá representación das obras do Club de Teatro para mestres e alumnado do colexio: "A Ratiña Presumida", "Mago de Oz", "Zongalo Quirico" e "Unha Clase imposible"; e na tarde de hoxe, martes, segunda obra para as familias, nesta ocasión o alumnado de 4º de Primaria que representou "Zongalo Quirico".

Parabéns para o alumnado e o profesorado implicado!