2º ciclo

XORNADA DE CONVIVENCIA CO ALUMNADO DO CRA DE OROSO

Hoxe tivo lugar no colexio a xornada de Convivencia co alumnado do CRA que virá para o centro o vindeiro curso. Son un total de 13 nenos/as que viñeron acompañados polas familias para coñecer o colexio. Despois de ser recibidos na biblioteca pola orientadora, a directora e os exalumnos/as do CRA que se incorporaron ao centro neste curso e que aproveitaron para darlle certos consellos e contarlle o ben que o pasaban neste cole, pasaron ao salón de actos onde o alumnado do Club de Teatro de 3º lles representou as súas obras "A Ratiña presumida" e "Mago de Oz". A continuación mostráronselle as instalacións do colexio e incorporáronse nas aulas de 2º cos que serán os seus futuros compañeiros/as. Despois puideron tomar unha merendiña no comedor; chocolate con rosca, zumes, froita... Posteriormente estiveron no recreo con todo o noso alumnado, volta ás aulas e remate da xornada. Unha bolsa de chuches que lle regalamos para que se vaian con bo sabor de boca e recollida por parte das familias. Foi unha mañá especial!

VISITA DO ALFAREIRO

Como cada curso, entre os actos programados para as Letras Galegas, contamos coa visita dun alfareiro de Buño para o alumnado de 6º de Infantil e 4º de Primaria. Quedamos abraiados vendo a axilidade que ten para moldear, dar forma, cortar, pintar... E para rematar nós mesmos podemos facer algo coa boliña de barro que nos deu. Que divertido!

TEATRO PARA AS FAMILIAS

Hoxe tivo lugar no centro a última representación para as familias, dentro do ciclo de teatro do mes de maio deste curso. As obras representadas esta tarde polo alumnado do Club de Teatro de 3º de Primaria foron: "A Ratiña Presumida" e "Mago de Oz". Fixérono xenial. Parabéns alumnado e profe encargada!

Deportes Olímpicos: Ciclismo

A rapazada de 4º de Primaria estivo a investigar o ciclismo, un dos cinco deportes que estivo presente en todas as edicións dos Xogos Olímpicos modernos. E aquí temos a súa reportaxe:

Deportes Olímpicos: Artes Marciais

As artes marciais son deporte olímpico dende Sydney 2000, aínda que algunhas como o taekwondo xa tiveran presencia como deporte de exhibición en Seúl 1988 e Barcelona 1992. Os nenos e nenas de 3º de Primaria fálanvos neste video destas prácticas e tradicións centenarias.

CHARLA EDUCACIÓN EN VALORES

Hoxe tivo lugar a 2ª das charlas/obradoiro de educación en Valores para o alumnado de 4º de Primaria a cargo da ONG "Mestura". O obxectivo foi a prevención de actitudes discriminatorias e racistas reducindo os perxuízos e estereotipos derivados da diversidade social. O alumnado estivo manifestando as súas actitudes e as de outras persoas do seu entorno con relación á sociedade actual. Posteriormente analizáronse e reflexionouse sobre elas.

ESPECTÁCULO MAGO ROMARÍS

Hoxe o alumnado de 2º e 3º de Primaria asistiu a un espectáculo de maxia promovido polo concello. Foi na alameda de Gois e pasárono xenial.

LEITE NO RECREO!

Cada día no recreo podemos tomar leite, durante o período do curso correspondente, gracias ao FOGGA (Fondo Galego de Garantía Agraria). Que ricooo!

"European Dog Adventures"

Hoxe o alumnado de 4º C recibiu unha visita moi especial. Despois da recollioda levada a cabo no cole, para os animais do Refuxio de Bando e de Gatocan de Oroso, dentro do Proxecto eTwinning "European Dog Adventures", xunto con outro colexio de Hungría, hoxe fíxose entrega do recadado para o primeiro dos refuxios. Aproveitando a ocasión, explicóuselles ao alumnado con detalle o labor do refuxio e a importancia de coidar axeitadamente os nosos animais. Olalla, a súa directora, veu acompañada da pequena Maeve, unha gatiña de seis meses que está desexando atopar un fogar definitivo. Moitas gracias a todas as familias que colaboraron coa recollida. En breve faremos entrega tamén da parte recadada para Gatocan. Gracias tamén ao refuxio de Bando pola visita e polo seu labor. A nosa próxima misión é facer un cartel para animar á adopción.

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

O 8 de marzo é unha data especial para as mulleres, por un día son as protagonistas. É un día de reivindicación e de recoñecemento da súa valía que tantas veces ao longo da historia e aínda hoxe pasa desapercibida. No DÍA INTERNACIONAL DA MULLER, no noso colexio fixemos múltiples actividades para reflexionar sobre a igualdade e poñer en valor o traballo da muller. O noso desexo é que esta celebración non quede só nun día senón que se estenda a todo o ano.

MULLERES OLÍMPICAS e como non, entre elas a nosa ANA PELETEIRO!

Ademais de gravar pequenos vídeos sobre elas e o deporte no que destacan, plasmámolas neste mural.

"CONTOS PARA IGUAIS" e "QUE QUERES SER DE MAIOR?

Dende o concello achegáronnos un Contacontos para os peques de 4 anos e un obradoiro para o alumnado de 3º. Sempre é bo que nos conviden a reflexionar e a observar a nosa historia e o noso entorno, para darnos conta de que a miúdo vemos como normais comportamentos que en realidade non o son tanto. Fixéronnos entender que debemos agradecer e valorar os logros que se acadaron ata o momento e por último debuxamos e falamos do que queremos ser de maiores.

"EDUCACIÓN EN VALORES, A IGUALDADE

Dende a ONG "Mestura" achegáronnos para o alumnado de 4º un obradoiro moi interesante e divertido. Reflexionamos sobre certos comportamentos diarios, sobre unha serie de valores (fotaleza, valentía, intelixencia, amabilidade, sensibilidade, empatía...) e tamén falamos dos traballos que nos gustaría desempeñar de maiores.