Mellora da Competencia Dixital

REMATANDO A NOSA VIAXE!

E xa a piques de rematar a nosa Virtuvolta ao Mundo a secretaria do equipo sela os pasaportes da viaxe.

 

SEGUIMOS COAS TAREFAS DA VIAXE!

Proseguimos cos traballos para desenvolver o noso proxecto. Despois de revisar o panel de tarefas pendentes localizamos unha etapa da nosa viaxe e sinalámola no mapa. Despois calculamos a distancia, comprobamos o relevo e eliximos o medio de transporte.

 

PROXECTO "A VIRTUVOLTA AO MUNDO"

Damos comezo ao noso Proxecto "A Virtuvolta ao Mundo". A actividade base ou desafío é a elaboración dunha guía interactiva dunha viaxe. Para iso temos moitas actividades que levar a cabo: Crear a nosa ruta en MyMaps, elaborar etiquetas, xeolocalizar puntos de interese, programar itinerarios no Mboot, elaborar o diario de viaxe...

 

Secretaria e secretario do equipo organizando a carpeta e o portfolio dixital no DRIVE

 

A Incubadora de Lois

Nas aulas do 3º ciclo de Educación Primaria temos claro que, como expón Edgar Dale na súa pirámide da aprendizaxe, aprendemos só un 5% do que nos din pero, pola contra retemos un 90% do que dicimos e facemos. 

Esta é unha das máximas que orientan as metodoloxías activas que empregamos no noso día na aula, xa que temos claro que a verdadeira aprendizaxe é aquela que nos obriga a activar tódolos nosos coñecementos e habilidades para dar resposta as cuestións cotiás.

Neste facer diario xorden iniciativas e proxectos tan interesantes e cargados de esforzo que nos gustaría compartir con todos vós.

Comezamos con "A Incubadora de LOIS", un alumno que, coa axuda do seu pai, construiu unha incubadora que montou na aula e que con traballo, coidado e algo de paciencia acabou aumentando a "ratio" da aula cunha ducia de pitiños.

Deixámosvos aqui o 1º vídeo do diario do proxecto que o propio alumnado gravou e editou. Si queredes ver o resto, están dispoñibles no enlace da nosa canle de Youtube.

Sabemos que non podedes gozar tanto véndoos como nós vivíndo o proceso, pero esperamos que vos gusten.