CATÁLOGO LIBROS DE TEXTO 24/25

Publicada a listaxe de libros de texto para o vindeiro curso escolar 2024-2025.

COMEDOR

As familias dos comensais admitidos no comedor deberán cubrir o Anexo II que se adxunta a continuación antes do 1 de setembro do 2024.

Neste anexo as familias declaran as súas circunstancias de carácter persoal e de renda neta correspondente ao exercicio fiscal 2023.

Premer en adxunto para descargar o arquivo.

XOGOS OLÍMPICOS DE FIN DE CURSO!

O curso 2023-2024 chegou ao seu remate. Hoxe celebrámolo por todo o alto cos nosos particulares Xogos Olímpicos. Foi unha festa chea de emocións, acompañados polas familias do alumnado e remate do proxecto levado a cabo, ao longo do curso dende a Biblioteca do centro, sobre as Olimpíadas.

Comezou a xornada coa CERIMONIA DE APERTURA, na que todos os niveis portaron a bandeira do seu país e  asistiron ao acendido da pira.

Posteriormente deron comezo os XOGOS en diferentes espazos do colexio: Natación sincronizada, breakdance, ximnasia rítmica, baloncesto, balonmán, artes marciais e tres versións de atletismo; carreira, marcha e relevos. Tamén participaron as familias! Que divertido!

E por último a CERIMONIA DE CLAUSURA coa entrega de medallas feitas coa impresora 3D, unha por alumno.

Pero a xornada aínda non rematou, queda unha merendiña e a bailar cun DJ de Tikolandia!

BOAS VACACIÓNS!!!

Agasallos de eTwinning

Esta semana os alumnos de 4º e 6º de Primaria que participaron en proxectos europeos recibiron un detalle do Servizo Nacional eTwinning. Moitas grazas!

Programa Fin de Curso

Fai clic no programa para ver as actividades programadas.

ATA O PRÓXIMO ANO CLUB DE LECTURA!

Acábase o curso e con el os clubs de lectura, un bo momento para facer unha festiña e agradecerlle a todos estes nenos e nenas e as

profesoras, todo o seu esforzo nestes meses, foron moitos recreos, nos que gozamos coas aventuras que foron saíndo con cada novo libro,

obra de teatro,...

CHARLA GARDA CIVIL SOBRE O COIDADO DO MEDIO AMBIENTE

Hoxe tivo lugar no centro a terceira charla da Garda Civil dentro do Plan Director para a mellora da Convivencia nos Centros Escolares e os seus entornos. A temática foi o coidado do Medio Ambiente. Oscar explicounos que é o SEPRONA, cales son as súas funcións; tamén nos  falou dos incendios, das consecuencias para a fauna e flora e do que temos que facer para coidar a nosa contorna.

Púxonos uns vídeos para que reflexionaramos sobre todo isto, que nos deron moito que pensar.

REGUEIFA TROITEIRA

Un ano máis, o alumnado de 6º participou no certame Enregueifate 23-24. Esta é a Regueifa Troiteira que

compuxeron e cantaron moi ben. Para nós xa son ganadores.

VISITA Á RESIDENCIA DE PORTO AVIEIRA

Que xornada tan especial a de hoxe! De novo volvemos á Residencia de maiores para compartir a nosa algarabía coas persoas que alí se atopan. Alí  estivemos o alumnado do Club de Teatro de 5º de Primaria acompañados pola profesora Carmen Penedo.

Estivémoslle representando un cachiño dunha das nosas obras "Unha clase imposible", despois cantamos, tocamos a pandeireta, bailamos... Por último entregámoslle un agasallo a cada un dos residentes, que previamente fixeramos nós mesmos con moito agarimo; era unha pulsera de gomiñas. Tamén nós recibimos unha bolsiña de golosinas que eles mesmos montaran.

Que grandes son e canto amor nos transmiten. Agradecémoslle enormemente o ben que nos reciben e o trato que nos dan. Volvemos para o cole cargados de ledicia!

ENTREGA DE PREMIOS CERTAME "ESCRÍBELLE UNHA CARTA A FELIPE II"

Hoxe tivemos unha sorpresa moi agradable no colexio. Visitáronnos 3 persoas da Asociación de Concellos polos que pasa o Camiño Inglés; o seu presidente Manuel Mirás, o secretario Pablo Beade e o periodista vinculado a esta asociación Cristóbal Ramírez. A que viñeron? Pois nada máis e nada menos que a entregar os premios aos tres gañadores do certame "Escríbelle unha carta a Felipe II". É un certame que se celebra para que os nenos lle escriban unha carta a un peregrino histórico do Camiño Inglés e lle describan a experiencia do Camiño ao seu paso por Oroso.

O 1º premio foi para Emma Fernández Ponte, o 2º recaeu en Telmo Arias Fernández e o 3º para Elisa Castro Alves. Parabéns polo excelente traballo!