LISTADO DE ALUMNADO EN RESERVA QUE FINALMENTE RESULTOU ADMITIDO NO COMEDOR 2018/2019

Trala xuntanza do Consello Escolar celebrada hoxe 5 de setembro de 2018, resultaron admitidos no comedor escolar do centro 15 novos alumnos/as que se atopaban en situación de reserva. Poden consultar o listado no arquivo adxunto.

O alumnado admitido deberá cubrir o modelo de autodeclaración de prezos públicos recollido no Anexo II da Instrucción 1/2018 para determinar a contía que lles corresponde aboar polo servizo de comedor. Poderano recoller no colexio ou descargar da web e entregalo no Centro educativo ao longo desta semana ou ben na primeira semana de setembro.

Así mesmo, o alumnado admitido deberá informar e xustificar no Centro calquer problema de intolerancia ou alerxia que poida presentar.

AnexoTamaño
LISTADO DE ALUMNADO ADMITIDO NO COMEDOR NA REUNIÓN DO CONSELLO ESCOLAR DO 5 DE SETEMBRO DE 2018-2.pdf271.82 KB