martes Setembro 24, 2019

No CEIP Plurilingüe de Sigüeiro sumámonos neste comezo de curso, no que Os Bosques centrarán o noso Proxecto Integrado de Centro, ás propostas de concienciación medioambiental da "Semana polo clima". Trátase de pequenas accións sinxelas a levar a cabo na semana do 23 ao 27 de setembro na liña do noso Proxecto Voz Natura.

Start: 24/09/2019 16:30

martes 24 de setembro, ás 16:30, terá lugar no salón de actos do CEIP Plurilingüe de Sigüeiro unha reunión informativa coas familias do alumnado que cursa 1º e 2º de E. PrimariaAgardámosvos.

mércores Setembro 25, 2019

xoves Setembro 26, 2019

venres Setembro 27, 2019
Start: 23/09/2019 09:45
End: 27/09/2019 14:45

martes Outubro 01, 2019
Start: 01/10/2019 16:00

martes 1 de outubro, ás 16:00, terá lugar unha charla informativa coas familias do alumnado que cursa 5º de E. Primaria participante no programa e-Dixgal. Asistirá Félix Díaz, asesor abalar de zona. Agardámosvos.

Start: 01/10/2019 16:30

martes 1 de outubro, ás 16:30, terá lugar no salón de actos do CEIP Plurilingüe de Sigüeiro unha reunión informativa coas familias do alumnado que cursa 3º e 4º de E. Primaria

Agardámosvos.

martes Outubro 08, 2019
Start: 08/10/2019 16:30

martes 8 de outubro, ás 16:30, terá lugar no salón de actos do CEIP Plurilingüe de Sigüeiro unha reunión informativa coas familias do alumnado que cursa 5º e 6º de E. Primaria

Agardámosvos.

martes Outubro 15, 2019
Start: 15/10/2019 21:37

O 14 de outubro de 2019 celebramos en Santiago a XXIV edición do Festival Internacional Galicreques.

Os alumnos e alumnas de 5º de infantil, asistiron o CSC Santa Marta en Santiago, para participar na obra "A toupiña que quería saber quen lle fixera aquilo na cabeza"proposta pola compañia A Xanela do Maxín.

-A toupiña que quería saber quen lle fixera aquilo na cabeza

A toupiña saía do seu tobo e algo lle caeu na cabeza, a modo de pucho cheirento. Daquela, percorrerá a granxa investigando cal dos animais que alí viven lle fixera semellante agravio: a pomba, o cabalo, a lebre…

Unha obra simpática e escatolóxica que provoca gargalladas e fai que os espectadores empaten coa toupiña, ferida no seu orgullo. Nenas e maiores terán, con esta historia, a visión dun tema tan natural como a vida mesma e que, sen embargo, non sempre aparece en escena.

sábado Outubro 19, 2019
Start: 19/10/2019 19:19

O CEIP Plurilingüe de Sigüeiro participará mañá, sábado 19 de outubro, nas Xornadas Internacionaliza a túa escola: Erasmus+, Etwinning e outras propostas que se celebran na Escola Galega de Administración Pública, en Santiago de Compostela.

Tamara Carreira e os alumnos Roque Pérez e María Colinas presentarán o proxecto "Robot European Dance" recoñecido co selo de calidade nacional que levaron a cabo o curso pasado xunto con outros centros, así como outras propostas e actividades para facer do noso centro un cole internacional.

domingo Outubro 20, 2019
Start: 20/10/2019 22:20

Salida o Teatro Principal en Santiago, 16 Outubro de 2019, a XXIV edición do Festival Internacional Galicreques.

Este mercores, os alumnos e alumnas de 6º de infantil, achegáronse ata o Teatro Principal de Santiago para asistir ao espectáculo de música e monicreques "Pazzzzzz". Representado pola compañía La mar de marionetas.

-Pazzzzzz

A Nena do fío texe os seus mundos oníricos para atopar A Paz, soña con Mens, un neno con un enorme ovillo sobre a sua cabeza do que quere librarse. Para elo, emprende un viaxe sideral buscando respostas os seus problemas.