MUS-E

ÚLTIMA SESIÓN MUS-E E FORMACIÓN DE PROFESORES

"A Animalada danzante" rematou hoxe cos grupos de sexto e quinto, ademais tamén tivemos oportunidade de facer unha sesión para os docentes.
Co grupo de quinto revisamos algúns dos bailes aprendidos nos dias anteriores como o do "caranguejo do Brasil, os Cempés de Colombia, tamén fixemos movementos de bolboretas e cabalos e unha exploración da selva imaxinando exploradores, leóns e serpes.
Con sexto continuamos a montaxe da coreografia inicial da peza de teatro que van presentar para fin de curso onde hai sementes que se transforman en árbores frondosas e animaliños que xogan contentos entre tanta vexetación, destacando o solo de dúas alumnas que representan o afecto e a importancia da harmonia entre os seres vivos.

das sardiñas. A creatividade xurdiu con obxectos da biblioteca, libros e outros, que serviron para crear pequenas historias con xestos e movementos do corpo.
Rematamos a sesión con un relaxamento e unha visualización que pretendia traballar a conciencia polo cuidado e atención a todos os seres vivos.

Moitas grazas, Mercedes, por todo o que nos aportas!

Aquí puedes ver todas las fotos. https://drive.google.com/drive/folders/12QSrJxDK3cJIc-IAAVv0ubFKtqddG7lU

Marta Ríos e MUS-E

O martes 28 de maio contamos con Marta Ríos grazas ao programa MUS-E.

Marta é mestra de infantil aínda que agora xa non exerce. Traballa dende hai moitos anos de actriz en Talía teatro e como monitora na Escola Municipa lde Teatro de Ames. Tamén organiza obradoiros de emocións e de teatro  noutros Centros de ensino. Ela asesorounos moi ben  na montaxe da obra teatral que prevemos estrear co alumnado de sexto de cara a finais de curso, unha obra que mestura diferentes linguaxes cunha temática centrada no coidado da natureza.

No seguinte enlace podedes ver todas as fotos

Cartel MUS-E

Poñemos punto final ao noso recanto MUS-E
pegando as fotos e debuxos da última sesión con Mercedes. Lugar de parada obrigatoria para lembrar as sensacións vividas e os momentos compartidos.

Aquí podedes ver todas as fotos

QUINTA SESIÓN MUS-E

No día de hoxe convidamos ás familias a compartir connosco as vivencias MUS-E. Na súa compaña continuamos explorando o fondo submariño, remamos e despregamos velas co Amaren xango, fixemos un exercicio de co-creación utilizando diferentes áreas artísticas. Establecemos confianza e comunicación coa outra persoa sen xulgar as accións.

A partir dun exercicio de relaxación escoitamos de forma activa unha música de Bach que despois representamos con cores nun papel. Este debuxo serviunos para guiar a traxectoria dos movementos que fixemos con varias partes do corpo.

O proceso traballa a solidariedade colectiva.

Máis fotos no seguinte enlace:

4º sesión MUS-E

Hoxe con sexto traballamos o relaxamento e a visualización de floresta.

Exploramos os movementos de árbores e de diferentes animais.

Coa axuda de Hector no piano, montamos unha primeira proposta para o baile da peza de teatro.

Con terceiro e primeiro tamén empezamos con relaxamento pero a visualización foi do fondo do mar. Tamén se experimentamos os movementos dos animais e plantas mariñas.

O seguinte exercicio foi explorar a selva con personaxes de leóns, serpes e exploradores curiosos.

Enlace a todas as fotos da actividade:

Sesión 3. Mus-e

Hoxe co alumnado de sexto demos início á preparación do baile da floresta e os seus animais. Para ter árbores fíxose un exercicio de parellas no que un elemento moldeaba a sua árbore no corpo do outro. Repetiuse cambiando de roles.
En primeiro xogamos coa gota de auga que se tornou mar no cal aprenderon a bailar coa Caranguejos do Brasil e tamén bailaron cos cabalos e mailas bolboretas.
Os de terceiro escolleron para bailar o cempés despois de escoitar, ver e ler as historias dun libro sobre a danza!

Aquí podes ver todas as fotos da actividade.

MUS-E Sesión II

Na segunda sesión MUS-E con Mercedes o alumnado de primeiro de ESO e terceiro e quinto de Primaria continuamos desenvolvendo actividade de música e movemento en torno ao tema deste curso centrado nos animais. Así, fixemos un quecemento de mobilidade articular con A pinga de auga. Continuamos coas danzas A rosa e o cravo, O caranguexo e para rematar A danza do oso.

Agardámoste con ilusión a semana que vén, Mercedes!

Aquí tedes todas as fotos da actividade.

MUSE 2024

I Sesión MUS-E 2024
O martes 19 de marzo regresaron as sesións MUS-E á escola e con elas a danza da man de Mercedes Prieto. Foron catro as sesións , neste caso dos cursos 1º , 3º , 4º e 5º, nas que Mercedes foi dando voz a diversos animais a través do movemento.
Para comezar as sesións houbo un intre para adentrármonos  no movemento.Cada crianza foi creando un xesto asociado ao seu nome e logo estes movementos foron acompañando os momentos de improvisación que foron xurdindo nas diferentes danzas.
As músicas empregadas foron quen de achegarnos a diversos animais , directamente relacionado co noso proxecto de centro Que animalada!:
-Ás formiguiñas co Fun ao Mercado de María Fumaça.
-Ós cempés cunha danza de entroido El baile del ciempiés de Pesdelán.
-A historia de uma gaivota  de Música nos hospitais.
-A pulga e A pulga na palla de Pesdelán.
-Rui e as baleas de Maria Fumaça.

En todas estas danzas puidemos vivenciar o sentimento de manda , cooperando para chegarmos a bo porto.

Moitas grazas , Mercedes! Medre a danza, agardámoste á volta da Pascua con novas sesións!

A continuación podedes ver algunhas fotografías da xornada.

O NOSO RECANTO MUS-E

Unha vez rematadas as sesións, adicámonos a recoller, debuxos, frases, opinións e fotos. Quedounos ben lindiño o recanto MUS-E!