IGUALDADE 23-24

GRADUACIÓN DE 4º DA ESO E ÚLTIMO DÍA DE CURSO.

ACTIVIDADE DE CONVIVENCIA

O venres 21 de xullo celebramos a graduación do grupo de 4º da ESO coa súa titora Susana Presas. Neste grupo a porcentaxe de titulación foi do 100%, polo que queremos parabenizar a todas e todos os graduados. Nese último día todos os grupos fixeron unha pequena celebración de despedida do curso. Agardámosvos o curso que vén. Boas vacacións!

Aquí tedes todas as fotos.

Xornada de portas abertas

O pasado día 20 de xuño celebramos a xornada de portas abertas para a presentación dos traballos feitos no proxecto de centro que este ano levou por título: Que animalada!

Aquí tendes unha galería de imaxes do Día de Portas Abertas.

Aquí tendes fotos e vídeos das actuacións do dia de portas abertas.

Aquí tendes máis fotos da xornada.

E aquí as do proxecto que o alumnado de 1º e 3º de ESO elaborou para a Xornada de Portas Abertas con imaxes e frases de personaxes célebres sobre cans e gatos. Os alumnos e alumnas de 1º fixeron a escolla dos textos e os montaron e o alumnado de 3º colocounas no corredor de secundaria para que os visitantes puideran desfrutar da exposición.

Agardamos que a xornada fose interesante para todos.

VII CONCURSO DE POESÍA MATEMÁTICA, QUE ANIMALADA! CURSO 2023-2024

O luns 13 de maio entregáronse os premmios do VI Concurso de Poesía Matemática, coa temática ” Que animalada!".   O alumnado gañadoré o seguinte:

1º PREMIO “A miña Lúa” de Carmen Laíño 1º ESO B

2º PREMIO “A parábola do caracol ” de Saleta Rivo 3º ESO

3º PREMIO son dous:

“ Nesta operación sempre mellor sumar “ de Ana Romero 3º ESO

“ Animales Matemáticos” de Claudia Lorenzo 1º ESO B

Parabéns chicas polo voso traballo e grazas a todo o alumnado por participar!!!

Aquí podedes ver todas as fotos

Entroido 2024

O pasado venres 16 de febreiro celebramos o Entroido deste ano coa colaboración das familias na preparación de productos típicos (filloas, orellas...) e no acompañamento durante a celebración. Este ano o motivo dos traxes estivo en consonancia co tema do proxecto de centro: Que animalada''!

Nestas ligazóns podedes ver as fotos e vídeos da celebración.

Ligazón 1

Ligazón 2

Ligazón 3

Ligazón 4

Festival de Nadal 2023

E así foi o festival de Nadal deste curso 2023/24, que compartillamos co CRA.

NESTA LIGAZÓN podedes ver todos os vídeos e fotos das actuacións.

Que teñades unhas boas festas e un feliz 2024.