GRABACIÓN DA MICROMOVIE

O pasado xoves realizouse a grabación coa colaboración dos alumnos de 4º de ESO e de 2º e 6º de Primaria, así como a participación dalgúns membros do equipo de profesores das dúas etapas. As estrelas principais foron os cinco cans que fixeron de actores e modelos para este corto. A campaña deste ano vai dirixida á sensibilización da sociedade en canto á responsabilidade que supón ter un animal de compañía o tempo que hai que adicarlle e a educación e coidados que debe recibir. Farase unha micromovie e un cartel divulgativo.

A micromovie foi grabada por un compoñente de ARELAR XESTIÓN SOCIOEDUCATIVA e a foto do cartel feita por LA DIAPO fotografía.

Aquí pódense ver imaxes do momento da grabación:

Alumnos de 4º de ESO e de 2º de Primaria con Duque e Terry

Momento da grabación no que se mostra a un neno alimentando ao can

Tamén se trata o tema da interaccción co animal (cariño, paseo, xogo..)

Klaus sendo grabado

Momento no que se simula o abandono do can

Os nenos xogan sen prestarlle atención ao cachorro...este é outro dos problemas que poden xurdir nunha familia: o can é para o neno pero este só lle presta atención ao principio, despois esquece as súas responsabilidades.

Dous profesores actúan simulando unha pelexa entre os pais do neno por mor do can...

Momento da grabación da voz en off..

Alumno de ESO con Klaus, Sopa e Gilda, tres dos "actores"

Unha vez rematada a sesión de fotos para o cartel os alumnos participantes na mesma desfrutaron acariñando a Klaus, o seu compañeiro de campaña: