FONDO DE LIBROS, AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS TEXTO, AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR E MATRÍCULA

FONDO DE  LIBROS, AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS TEXTO, AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR E MATRÍCULA:

Publicada a ORDE do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21 (código de procedemento ED330B).

Poden consultar a dita orde no seguinte enlace:

Seguindo instruccións da consellería, para evitar desprazamentos e riscos innecesarios seguiremos empregando o teléfono, o tokapp e o correo electrónico como forma de contacto entre o persoal do centro e as familias.

ALUMNADO DO CENTRO

Enviaremos por tokapp as instruccións precisas de cómo se vai xestionar este trámite así como o trámite da matrícula e os prazos.

ALUMNADO DO CRA DE DODRO QUE RESERVOU PRAZA EN 1º DE PRIMARIA.

Informaráselles telefónicamente e mediante correo electrónico do procedemento a seguir para a matrícula e para a solicitude de axuda para a compra de libros e material escolar.

ALUMNADO PROCEDENTE DE CENTROS DE FÓRA DO CONCELLO QUE SOLICITOU ADMISIÓN NO CPI.

Informaráselles telefónicamente e mediante correo electrónico do procedemento a seguir para a matrícula e para a solicitude de préstamo de libros e axuda para compra de material escolar.

LEMBREN QUE AS AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO SON SÓ PARA O ALUMNADO DE 1º e 2º DE PRIMARIA. PARA O RESTO DO ALUMNADO, PODERÁN SOLICITAR FONDO DE LIBROS, AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR.