PREVENCIÓN DENDE 6º DE PRIMARIA

"Moito ánimo compañeiros/as, profesorado, coidadora, administrativa, conserxe e familias!. Ánimo a toda a veciñanza, entre todos imos saír ben disto e nós, o alumnado, estaremos seguindo estas recomendacións!"

Con estas palabras de ánimo o alumnado de 6º de Primaria quere compartir con todos nós o traballo  de plástica que realizou e co que nos invita a seguir as recomendacións para previr o contaxio. Non debemos baixar a garda.

Esas medidas tan importantes  que eles xa aprenderon a tomar en días anteriores ao estado de alarma. Que ben o fixeron, guiándose unicamente polo cartaz da foto da mostra que xa tiñan na clase. Incluso lle deron o seu toque persoal.

Dende o colexio dámoslles as grazas de corazón por preocuparse pola nosa comunidade educativa e a noraboa polo seu traballo.

GRAZAS A TOD@S!!!

Agora, na última sesión deste venres antes das vacacións de Semana Santa comezaron coa súa inicial. Aquí vai unha mostra, xa estamos desexando ver todas!