ATENCIÓN AO PÚBLICO DURANTE O ESTADO DE ALARMA

Debido á situación de estado de larma decretado e en consonancia coas últimas instrucións recibidas dende a Consellería de educación, o centro permanecerá aberto en horario de mañán ( no horario que a directiva considere oportuno) e só haberá un membro do equipo directivo. Nembragantes, será prioritaria a tención non presencial polo que poden comunicarse co centro no 881867041 e no correo cpi.lorenzo.baleiron@edu.xunta.es ou no cpidodro@cpidodro.net.

Pregamos ás familias que chamen por teléfono ( está desviado ao móbil privado da directora) antes de achegarse para asegurarse de que hai alguén para atendelos e que só o fagan en caso de que sexa imprescindible que algún dos pais/nais/titores legais se pase polo centro.

Os trámites administrativos, incluída a admisión de alumnado, quedan aprazados ata o restablecemento do funcionamento normal do centro.

No caso de que algún alumno/a do centro dea positivo en coronavirus deberá ser notificado ao centro polos medios antes indicados.

Manteñan a calma e moito ánimo a tod@s!!.

Grazas