VISITA A FESBA E ANA MUÑIZ

O alumnado de primaria realizou unha visita á empresa de confección de bolsos de Ana Muñiz e a Fesba, ambas situadas no cencello de Dodro.

A primeira é unha empresa que produce desde a materia prima que é a pel ata o resultado final. Alí puideron ver de primeira man os diferentes procesos como a elaboración de  cremalleiras, rebaixado a pel, confección de  troqueles, o proceso de grabado, as plantillas das pezas dos bolsos, e  os procesos de pegado, secado e  pintado.

Nesta empresa actualmente en expansión traballan máis de 60 persoas e faise con elevadas medidas de seguridade.

En Fesba recibíronos Marcelino e Montse que os acompañaron no percorrido pola fábrica onde viron  o proceso que segue o pulpo e o potón (calamar xigante) e explicáronlles que mercan esta materia prima en España, Portugal,

Marrocos e Mauritania. tamén procesan calamar que é traído de Perú e doutras partes do Océano Pacífico.

No laboratorio observaron as diferentes actuacións levadas a cabo  para verificar que os produtos son seguros e non estan contaminados e, polo tanto, son aptos para consumo humano . Tamén se analizan nesta empresa as materias primas e o produto terminado e se esteriliza mediante autoclave e mantense un  autocontrol para asegurar a calidade alimentaria

Outro dos procesoso que puderon ver foi o de desconxelado e os aditivos usados para abrandar.

A empresa procesa diariamente de 12000k de produto e exporta a 36 paises como EEUU, Bosnia, Francia e Italia.

En  Fesba ademais  agasalláronos  con un boli para cada un.

Ademais disto, tamén fixeron exercicio xa que foron camiñando polas brañas...un día expléndido e camiñata!

Gazas Fesba!! Grazas Ana Muñiz!!!. Foi unha saída sumamente interesante!!!

GALERÍA DE FOTOS