CONSELLOS BÁSICOS PARA PROPIETARIOS DE ANIMAIS

A coordinadora do Plan Proxecta será a encargada de impartir unha charla ao alumnado de secundaria sobre consellos básicos para conseguir que os nosos animais de compañía estean ben atendidos. Estes consellos tratarán sobre entorno, saúde e benestar, vacunación e desparasitación, comportamento, alimentación e identificación e esterilización segundo os folletos traballados xa en 6º de primaria e facilitados ás familias a través da biblioteca de pais....

O alumnado de 2º de ESO fará ademais un traballo na área de Lingua Castelá con textos relacionados coa temática de coidados básicos cos animais xeriátricos. Nesta mesma área e dentro do Plan Proxecta traballará o alumnado de 1º de ESO na elaboración de contos sobre o maltrato animal.

......en canto teñamos máis información publicarémola..