O PRIMEIRO RESCATE DO CURSO

Onte pola noite, Naira, unha alumna de 6º recolleu da estrada a esta cría de ourizo cacho. Estaba famenta e con algo de frío pero cunha mantiña e comida húmida para gatos cahorros conseguimos reanimala. Pasará un tempo na casa dunha das profes ata que recupere totalmente e chegue o momento de ceibala. Polo de agora non ten nome...haberá que buscarlle un!

Ben, xa temos nome; chámase Pinchi. É un macho.

Pasou uns días na casa dunha profe e foi desparasitado e alimentado. Hoxe, unha semana máis tarde, ceibarémolo nunha zona segura. Para isto contamos coa axuda de Xiao que o levará a un espazo natural libre de estradas para que non corra o risco de ser atropelado.

Durante a xornada lectiva de hoxe, e como despedida, visitou as aulas do alumnado de primaria. Algo estresado, é certo, pero feliz, non dubidou en comer o pienso de gatiños que lle trouxemos para ir rillando ao longo da mañán.

O alumnado de 6º despediuse del con pena pero sendo conscientes da necesidade de ceibalo xa que se trata dun animal salvaxe e en nengún caso debe vivir en catividade. Falamos tamén dos coidados básicos que require un animaliño como este e de cómo se debe actuar cando aparece unha cría de calquera especie, facendo fincapé na necesidade de deixala no seu sitio, asegurándonos de que non corre risco, e esperar a que os pais a recollan. No caso de Pinchi, Naira fixo unha labor excepcional xa que se atopaba na estrada e había moitas posibilidades de que morrera atropelada por un vehículo.

Por outra banda, o alumnado de 4º pesouno realizou un proxecto interdisciplinar para procurar información e datos sobre esta especie.

ENLACE Á PRESENTACIÓN DO PROXECTO

GALERíA DE FOTOS

Tamén saímos na prensa....Bo traballo rapaces!!

ENLACE A NOVA NO XORNAL

SORTE PINCHI!!. Que teñas unha vida longa e feliz!!!