ENTROIDO 2018

Este ano celebramos o Entroido coa temática do Proxecto de Centro sobre o monte. Os días previos ao venres día 9 de febreiro o alumnado de 4º de ESO solicitou permiso para poder dar instruccións ao resto do alumnado e profesorado para que viñeran "semi disfrazados": o mércores viñemos con roupa de durmir e o xoves de deportistas..algunha foto hai por aí...

O venres achegáronse os pequeniños do CRA cos seus profes e fixemos un desfile con baile e cancións, a posterior degustación de postes típicos da época  que moi amablemente elaboraron as familias e a tradicional queima do Meco que esta vez representou a un incendiario do monte sen conciencia medioambiental...queimámolo con moito gusto.

Tamén queremos felicitar a aos pais e nais que tiveron o humor de disfrazarse e participar con nós desta celebración!!

GALERÍA DE FOTOS

Desfrutade todos do Entroido!!