PROXECTO DE CENTRO DE PRIMARIA: O HORTO ESCOLAR

Comezan os preparativos do horto de primaria. Xa se construiu o composteiro (foi realizado polo alumnado de 1º  de ESO) e xa se colocou no patio.

Tamén tivemos a sorte de recibir unha doazón da Empresa Narlitrans de  Naranjas La Picaraña de catro caixóns de madeira que, unha vez recortados, farán de bancais para o horto. Nas fotos podedes ver o traballo realizado polo alumnado de 3º de ESO que se encarga de cortar e preparar ditos caixóns.

Nesta tarefa tamén colaborou alumnado de 6º de primaria, reforzando as estruturas dos caixóns, lixándos e trasladando os mesmos ao lugar que ocupará o horto. Agora só falta enchelos de terra....Aquí podedes ver algunhas fotos.

O alumnado de 3º de ESO foi o encargado de colocar os palés para o horto vertical...

Tamén realizaron tarefas de reparación do composterio. Aquí tedes algunhas imaxes.

ENLACE Á GALERÍA DE FOTOS