DÍA DA PAZ

Celebramos este curso  o Día da Paz con actuacións do alumnado de primaria que elaboraron unha árbore sobre cuias ponlas colocaron carteis coa palabra "PAZ" en diferentes idiomas de diferentes países e acompañaron o acto con peticións de paz e convivencia referidas a eses países. Expresaron sentimentos francamente bonitos que provocaron que todos nos sentíramos sensibilizados ao respecto dos problemas de convivencia a nivel internacional.

Xa noutra orde de cousas, o alumnado de 1º e 2º de ESO, realizou unhas pequenas e magníficas representación de situacións relacionadas coa convivencia no centro que nos fixeron reflexionar acerca de problemas cotiás que poden chegara enturbiar a paz nun centro educativo.

No ENLACE tedes galería de fotos.