CARTEIS CAMPAÑA 2016-17

Xa temos o noso cartel deste curso para a campaña contra o maltrato animal. A idea e o lema foi do alumnado de 4º  e 2º de ESO e o deseño e realización foi a cargo do deseñador gráfico José Luis Estévez, que xa participou con nós na campaña do curso pasado.

Esta vez veunos dar unha clase práctica sobre o programa Illustrator despois de que realizáramos unha sesión de fotos co fotógrafo de La Diapo. Á sesión  asistiron, cos seus animais de compañía, alumnos de 2º e 1º de ESO, algunha profe e unha voluntaria que participou coa súa cadela.

Aquí deixo unha proba gráfica do momento da actividade, máis abaixo publico o cartaz da campaña, coma sempre en galego e en inglés, e un enlace á galería onde podedes ver as fotos realizadas polo fotógrafo. Merece a pena, non o perdades!!.

El pequeño Totó esperando para entrar al estudio

Agadecementos a todos os participantes,aos pais e nais que esperaron pacientemente a que rematara a actividade e, en especial a Priscila, Chula, Chata, Púa, Totó, Nola, Yako, Toby, Gordi, Aslhan, Winky, Blue e Woody ...

ENLACE GALERÍA FOTOS

NOVAS DE XORNAIS SOBRE A CAMPAÑA