MAGOSTO E SAMAÍN

O vindeiro venres 28 de outubro celebraremos o Magosto, Halloween e o Samaín no colexio. Ás 9:15 haberá unha representación teatral e contacontos a cargo de alumnado de secundaria  e sobre as 10:30 participaremos en obradoiros de pintura de cara e xogos populares. Desfrutaremos ademais da exposición de cabazas feita polo alumnado de primaria que estará exposta no patio interior de primaria e na biblioteca.

Asaremos castañas pero, este ano, non poderemos ofrecer ao alumnado a degustación de chourizos que era costume asar nesta data xa que non contamos con persoal de conserxería para a organización e desenvolvemento da actividade.

O remate da celebración será PARA TODO O ALUMNADO ás 12:40 horas e recordamos ás familias que o luns 31  e o martes día 1 non serán lectivos.

Contamos coa vosa  participación, estades todos invitados!!!