Taller de linguaxe
Que será a luzada pois?
- APIs de Blogue
O cacto e o xunco
- APIs de Blogue
O LADRÓN DO CASTELO.
OS NEN@S DAS ESCOLAS DE CUVIDE, CRUCEIRO, OUTEIRO E CAPELA, FIXERON NO TALLER DE LINGUAXE UN OBRADOIRO DE CREACIÓN DE CONTOS CO PROFE PABLO.
FIXERON ENTRE TOD@S UN CONTO CREANDO A HISTORIA, OS MURALES PARA ILUSTRAR O TEXTO, E POR SUPOSTO GRABARON AS SÚAS VOCES CONTANDO O SEU CONTO.
EN CADA ESCOLA CREOUSE UN CONTIÑO DIFERENTE, ONDE CADA UN APORTOU O SEU GRAN DE AREA.
AQUÍ VOS DEIXAMOS O DA ESCOLA DE CAPELA INFANTIL!
APERTAS LINGÜÍSTICAS!
- APIs de Blogue
O VECIÑO, OS NEN@S E O GATO DOS 1000 NOMES.
OS NEN@S DAS ESCOLAS DE CUVIDE, CRUCEIRO, OUTEIRO E CAPELA, FIXERON NO TALLER DE LINGUAXE UN OBRADOIRO DE CREACIÓN DE CONTOS CO PROFE PABLO.
FIXERON ENTRE TOD@S UN CONTO CREANDO A HISTORIA, OS MURALES PARA ILUSTRAR O TEXTO, E POR SUPOSTO GRABARON AS SÚAS VOCES CONTANDO O SEU CONTO.
EN CADA ESCOLA CREOUSE UN CONTIÑO DIFERENTE, ONDE CADA UN APORTOU O SEU GRAN DE AREA.
AQUÍ VOS DEIXAMOS O DA ESCOLA DE OUTEIRO.
APERTAS LINGÜÍSTICAS!
- APIs de Blogue
UN DÍA MOI CHUVIOSO!
OS NEN@S DAS ESCOLAS DE CUVIDE, CRUCEIRO, OUTEIRO E CAPELA, FIXERON NO TALLER DE LINGUAXE UN OBRADOIRO DE CREACIÓN DE CONTOS CO PROFE PABLO.
FIXERON ENTRE TOD@S UN CONTO CREANDO A HISTORIA, OS MURALES PARA ILUSTRAR O TEXTO, E POR SUPOSTO GRABARON AS SÚAS VOCES CONTANDO O SEU CONTO.
EN CADA ESCOLA CREOUSE UN CONTIÑO DIFERENTE, ONDE CADA UN APORTOU O SEU GRAN DE AREA.
AQUÍ VOS DEIXAMOS O DA ESCOLA DE CRUCEIRO.
APERTAS LINGÜÍSTICAS!
- APIs de Blogue
RECORDANDO A ROSALÍA DE CASTRO
CON TOBÍAS RECORDAMOS A FIGURA DE ROSALÍA DE CASTRO
NO DÍA DO SEU ANIVERSARIO, 24 DE FEBREIRO:
LEMOS E DECORAMOS ESTROFAS DE DOUS DOS SEUS POEMAS E DESPOIS...
...TOBÍAS GRABOUNOS RECITANDO:
" ADIOS RÍOS, ADIOS FONTES
ADIOS REGATOS PEQUENOS..."
- APIs de Blogue
UN PASEO POLO BOSQUE.
OS NEN@S DAS ESCOLAS DE CUVIDE, CRUCEIRO, OUTEIRO E CAPELA, FIXERON NO TALLER DE LINGUAXE UN OBRADOIRO DE CREACIÓN DE CONTOS CO PROFE PABLO.
FIXERON ENTRE TOD@S UN CONTO CREANDO A HISTORIA, OS MURALES PARA ILUSTRAR O TEXTO, E POR SUPOSTO GRABARON AS SÚAS VOCES CONTANDO O SEU CONTO.
EN CADA ESCOLA CREOUSE UN CONTIÑO DIFERENTE, ONDE CADA UN APORTOU O SEU GRAN DE AREA.
AQUÍ VOS DEIXAMOS O DA ESCOLA DE CUVIDE E EN CANTO POIDAMOS ENSINARÉMOSVOS OS DEMAIS!
APERTAS LINGÜÍSTICAS!
- APIs de Blogue
Paxaros
GAVOTA, GAVOTA,
QUE LEVAS NO PAPO?
SARDIÑAS ASADAS?
QUEN CHAS ASOU
MARÍA POUPOU
- APIs de Blogue
OBRADOIRO DA LINGUAXE
ESTE É UN RESUMO DAS DIFERENTES SESIÓNS QUE TOBÍAS NOS PREPARA
DENTRO DO PROGRAMA DE ESTIMULACIÓN DA LINGUAXE ORAL.
A GALIÑA AZUL, A FORMIGA ESQUIADORA, ZICO, LEONCIO,...
SON MOITAS DAS PERSOAXES DOS CONTOS QUE XA COÑECEMOS!!!
- APIs de Blogue
A FORMIGA ESQUIADORA
XOGO INTRODUCTORIO
Clasificación de animales (Xogo de lóxica). Importante que os nenos e nenas verbalicen. Facemos un camiño seguindo un criterio, grande pequeño, os nenos e nenas deben verbalizar que animaliño é.
PRAXIAS:
Lembramos as praxias que aprendimos na sesión anterior: clac, clac, abrir e pechar a boca, botar a língua, limpar os beizos, limpar os dent, Apretar os beizos debaixo dos dentes, Lamber os beizos da arriba
Praxia nova: Xogar a botar a língua, aberta, acartuchada, realizar o movemento antes coa man
O PORQUIÑO E A FORMIGA ESQUIADORA
Despois de ler co conto e de durmir, a porquiña Quina, quedou a durmir. Pola mañán coas primeiras raiolas de sol ergueuse e achegouse á casa.
Onda a porta observou unha ringleira de formigas que saian por debaixo da porta todas cunha pedriña de azucre na boca.
Quina era moi observadora e estivoas mirando moito tempo.
Como eran tan pequeniñas colleu unha lupa e observounas con moito coidado e veu que unha formiguiña camiñaba fora da fila, camiñaba moi a modo e coxeaba algo.
Seguiu observando e descubriu que tiña unha pata rompida, por eso andaba tan amodiño.
A Quiniña pensou, “como o outro día nevou, o mellor andivo esquiando e partiu unha pata.
E por esto lle chamou a Formiga Esquiadora.
ACTIVIDADES:
Observamos cousas que son doces e cousas que non o son. Ficha da lupa (Dentro da lupa debuxamos a formiga esquiadora)
POESÍA FINAL.
Nome dos dedos: Este meniño, este seu sobriño, este o pai de todos, este o furabolos e este o mata-piollos
Lembramos:
A señora Pita
leva a súa rolada
como unha señora
moi señoreada
Caracol, col col
Caracol, caracoleiro:
¡Pon os teus cornos ao sol
xa que eres tan frioleiro!
O sol chámse Lourenzo
i é un señor moi finchado
que está no outo do ceo
todo o día relumbrando
NOVA.
Arre, ¡corre
Meu burro trotón
meu burriño manso
meu burriño bon.!
- APIs de Blogue