LISTAXES DEFINITIVAS FONDO LIBROS

Libros de texto curso 2023-2024 | Colegio San Juan Bosco | Salesianas |  Salamanca

EN ARQUIVOS ADXUNTOS TEDES AS LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO LIBROS DE TEXTO CURSO 2024-2025.

LISTAXES PROVISIONAIS FONDO LIBROS

Libros de texto. Curso 2022/2023 – I.E.S. LA CAMPIÑA

EN ARQUIVOS ADXUNTOS TEDES OS LISTADOS PROVISIONAIS DE FONDO LIBROS PARA O CURSO 2024-2025.

COMEDOR ESCOLAR 2024-2025

CEIP RAIMUNDO DE BLAS SAZ

ABERTO O PRAZO PARA FACER A SOLICITUDE DE COMEDOR ESCOLAR PARA O VINDEIRO CURSO 2024-2025 (ata o 26 de xullo de 2024). En arquivo adxunto tedes a vosa disposición os impresos.

TAMÉN ESTÁ ABERTO O PRAZO PARA ANOTARSE COMO COLABORADOR/A DE COMEDOR PARA O VINDEIRO CURSO (ata o 1 de setembro 2024).

A etapa da ESO

Familias, grazas a todas e todos por asistir á charla para pais e nais de 6º de primaria sobre a etapa da ESO, e aos que non puidestes vir, aquí tedes a guía onde se resumen as características mais importantes, materias que cursarán na etapa, avaliación e promoción, e os momentos nos que terán que tomar decisións sobre os seus estudos posteriores.

Guía ESO Baralla de Noa Varela

LIBROS DE TEXTO CURSO 2024-2025

Libros de texto curso 2024-2025 | Colegio San Juan Bosco | Salesianas |  Salamanca

EN ARQUIVO ADXUNTO TEDES O LISTADO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2024-2025.

Folerpas Nº 44

Velaquí está o último número da nosa revista escolar!

Se queres velo fai click neste ENLACE.

Os maios - 2023-24

Celebramos os maios en Educación Infantil e en 1º e 2º da ESO. Dinamizou esta actividade Branca Villares.

Letras galegas - 2023-24

Festexamos as letras galegas regueifando, tocando e bailando, arredor da figura da autora homenaxeada neste curso, Luísa Villalta. Para dirixir esta celebración contamos coa axuda inestimable de Nuria Penas e Sara Marchena, da asociación Erre que erre. Recuncho da regueifa rabuda.

Tamén celebramos un festival que fixo as delicias das alí presentes.

Visita virtual ao Teatro da Zarzuela

Un ano máis, o alumnado de terceiro de ESO visita de xeito virtual o Teatro da Zarzuela da man de Francisco Prendes, coordinador das actividades didácticas deste teatro.

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS MATERIAL ESCOLAR CURSO 2024-2025

ORDE do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/25 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).

PRAZO PARA SOLICITAR: ata o 21 DE XUÑO (incluído)

PROCEDEMENTO:

-TELEMÁTICO:As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (anexo I) dispoñible na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal.

-PRESENCIAL NO  CPI LUÍS DÍAZ MORENO

Se teñen dúbidas, chamen por teléfono (982 870071).

DOCUMENTACIÓN:

- Libro de familia (fotocopia), de non ter , certificado de convivencia

- certificado de discapacidade (fotocopia)

- sentenza de divorcio ( fotocopia)

- situación de violencia de xénero (fotocopia)

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS ESTÁN OS ANEXOS A CUBRIR