ARTIGO DE O PROGRESO 24 DE XANEIRO DE 2021
Padres de Baralla consideran "pésimo" el actual horario escolar
ARTIGO DE O PROGRESO 24 DE XANEIRO DE 2021
Padres de Baralla consideran "pésimo" el actual horario escolar
A ANPA do CPI Luís Díaz Moreno de Baralla convoca aos pais/nais de alumnado do centro a unha reunión o vindeiro mércores día 7 de outubro de 2020 as 20:00 horas no pavillón de Baralla para tratar temas de importancia con respecto ao horario do centro e outros asuntos de interese común.
En arquivo adxunto achégase a carta completa para que a poidan ler.
A ANPA do CPI Luís Díaz Moreno de Baralla e os/as representantes de pais/nais no Consello Escolar COMUNICAN:
Tras os resultados obtidos onte na votación das familias sobre a intención para cambiar a xornada actual a xornada continua, convócase aos pais/nais do alumnado a unha REUNIÓN hoxe día 14 de outubro as 20.00 horas no centro sociocultural de Baralla para poñerse de acordo na maneira de manifestarse e movilizarse para facer presión ante a Administración.
Prégase respeten todas as medidas de hixiene e seguridade COVID-19
RESULTADOS DA VOTACIÓN
TOTAL CENSO CPI : 106 FAMILIAS
84 familias participaron na votación
78 FAMILIAS A FAVOR
5 FAMILIAS EN CONTRA
1 BRANCO
EN ARQUIVOS ADXUNTOS ACHÉGANSE OS DOCUMENTOS RELATIVOS Á XORNADA DE VOTACIÓN QUE ORGANIZA A ANPA XUNTO COS REPRESENTANTES/AS DE PAIS/NAI DO CPI LUIS DÍAZ MORENO, RESPECTO DO CAMBIO DE XORNADA.
TAMÉN SE AXUNTA O HORARIO QUE SE VOTOU NO SEU MOMENTO POLO CLAUSTRO DE PROFESORADO E CONSELLO ESCOLAR POR SE ALGUÉN TIVESE ALGUNHA DÚBIDA DE CÓMO SERÍA.
AXÚNTASE UN TERCEIRO DOCUMENTO QUE OS/AS REPRESENTANTES DE PAIS/NAIS E ANPA REMITIRON A INSPECCIÓN EDUCATIVA, XEFATURA TERRITORIAL E TRANPORTES.
En arquivo adxunto queda información das actividades extraescolares curso 2020-21
Lun | Mar | Mér | Xov | Ven | Sáb | Dom |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013 |