Celebracións

Os maios - 2023-24

Celebramos os maios en Educación Infantil e en 1º e 2º da ESO. Dinamizou esta actividade Branca Villares.

Letras galegas - 2023-24

Festexamos as letras galegas regueifando, tocando e bailando, arredor da figura da autora homenaxeada neste curso, Luísa Villalta. Para dirixir esta celebración contamos coa axuda inestimable de Nuria Penas e Sara Marchena, da asociación Erre que erre. Recuncho da regueifa rabuda.

Tamén celebramos un festival que fixo as delicias das alí presentes.

Visita virtual ao Teatro da Zarzuela

Un ano máis, o alumnado de terceiro de ESO visita de xeito virtual o Teatro da Zarzuela da man de Francisco Prendes, coordinador das actividades didácticas deste teatro.

Visita á aula de Tecnoloxía (2023-24)

Hoxe, na aula de Tecnoloxía, tivemos a visita do alumnado de Primaria. Os alumnos de 4º da ESO amosáronlles os proxectos feitos na materia de Tecnoloxía en 1º, 2º e 4º da ESO. Moitas grazas pola visita!!!

8M - DEPARTAMENTO DE FRANCÉS: NOS FEMMES / AS NOSAS MULLERES (2023-24)

Como actividade para o día 8 de marzo, Día Internacional da Muller, desde o departamento de Francés queremos recordar a todas esas mulleres que foron e aínda son, importantes nas nosas vidas: nais, avoas, mestras, científicas, artistas, escritoras, activistas, esposas, irmás, fillas… Aquelas que nos serviron de exemplo, que admiramos, que queremos, que nos mostraron a forza dentro de cada unha delas e nos axudaron a comprender o que move o mundo. Por todas as mulleres, famosas ou anónimas, que marcaron unha diferenza nas nosas vidas, queremos iniciar hoxe un mural para homenaxealas durante todo o mes de marzo.

Enlace ao MURAL

Hecho con Padlet

8 DE MARZO: DÍA INTERNACIONAL DA MULLER (2023-24)

Este curso volvemos celebrar o 8M: Primaria fixo un abecedario de mulleres que deixaron pegada e a ESO participou nuns obradoiros para traballar a igualdade desde unha perspectiva musical.

Entroido 2024.

Así celebramos o Entroido este curso:

Día da Paz (2023-24)

Este vídeo é o resultado do traballo de todo o alumnado do centro. Educación Infantil, 1º e 2º de Primaria e todo o alumnado da ESO confeccionaron o mural. O alumnado de 3º a 6º de Primaria e de 2º da ESO gravou o vídeo. Por último, o vídeo foi editado por Adrián coa colaboración de Fran, ambos de 4º da ESO.