O CAFI deséxavos felices festas
Enviado por pablogulin a Mér, 16/12/2015 - 12:47Summary:
Summary:
Summary:
Programa RCP na aula
Summary:
Programa RCP na aula
Summary:
S2201034 A importancia do canto coral no ensino
Obxectivos:
1.Adquirir conceptos básicos da técnica vocal aplicada ao canto na aula e ao canto coral escolar.
2.Adquirir nocións básicas de xesto na dirección coral.
3.Motar repertorio escolar de difrentes estilos e niveis de dificultade.
Datas:
28 de xaneiro, 11 de febreiro, 4 de marzo, 18 de marzo, 29 de abril e 20 de maio,
Horario:
10:00- 14:00
Duración:
30 horas (24 horas presenciais, e 6 horas para estudio de partituras)
Localización:
Cidade da Cultura. Sala de eventos do Edificio Fontán. Santiago de Compostela
Más información en FProfe co código da actividade.
Summary:
Obxectivos:
1.Analizar o contexto económico, social e cultural en que ten lugar o deseño, a importancia do patrimonio cultural e os seus valores significativos dende as teorías ata a sua aplicación na aula.
2.Reflexionar sobre a pedagoxía do deseño nas EASD, sobre a influencia social positiva do deseño e a súa incidencia na mellora da calidade de vida e ambiental.
3.Aprender e deseñar incorporando as liñas de investigación fundamentais do pensamento e as prácticas contemporáneas.
Data:
19 de novembro de 2022
Horario:
9:30- 14:00 e de 16:00-19:30
Duración:
8 horas
Localización:
Centro Gallego de Arte Contemporáneo. Santiago de Compostela
Máis información en FProfe co código da actividade.
File:
Summary:
A actividade S2103008 Enfoque CLIL na aula de EPVA terá lugar co seguinte horario no Centro Autonómico de Formación e Innovación, en Santiago de Compostela:
Día 12 de marzo, de 9.00 a 14.00 e de 16.00 a 20.00
A relatora deste curso será Sabela Arias Castro, profesora de secundaria, viñetista e artista gráfica. Para ter máis información sobre o seu percorrido pódese consultar a seguinte ligazón: sabelaarias.com/gl
Os obxectivos a acadar serán os seguintes:
1.Deseñar unha proposta didáctica segundo o enfoque CLIL.
2.Analizar e seleccionar as estratexias e recursos adaptados ao contexto da aula EPVA.
3.Achegar propostas para dar atención ás necesidades específicas do alumnado.
E os contidos a desenvolver durante a formación indícanse a continuación:
1.Fundamentos do ensino CLIL.
2.Programación, secuenciación e avaliación na aula de Educación Plástica Visual e Artística.
3.Análise e emprego dos recursos dixitais para a aula CLIL de EPVA.
4.Medidas de atención á diversidade. Estratexias de andamiaxe e DUA para alumnado con NEAE.
Summary:
Actividade eminentemente práctica na que aprenderás a elaborar programacións e unidades didácticas vinculadas ás escolas de artes superiores de deseño.
Obxectivos
1. Identificar as partes de que consta unha programación docente.
2. Deseñar e producir programacións que sirvan coma ferramentas reais de comunicación co alumnado e planificación do traballo nas aulas.
3. Deseñar unidades didácticas que reflictan axeitadamente o traballo nas aulas.
Contidos
1. Identificación e contextualización. Lexislación.
2. Programación docente: obxectivos. Organización contidos.
3. Avaliación. Avaliar e cualificar. Avaliación inicial. Criterios de avaliación. Criterios de cualificación. Procedementos de avaliación.
4. Mínimos esixibles. Metodoloxía. Actividades. Recursos.
HORARIO
- 01 de outubro de 16:30 a 20:00
- 15 de outubro de 16:30 a 20:00
- 22 de outubro de 16:30 a 20:00
- 29 de outubro de 16:30 a 20:00
- 05 de novembro de 16:30 a 19:30
- 12 de decembro de 16:30 a 19:30
RELATORA
- Elisa María González Penas
LUGAR
- CAFI (Santiago de Compostela
National Gallery of Art: ligazón para acceder a un tour virtual pola Galería.
Website:
Summary:
O sedentarismo é unha pandemia cuxos efectos se incrementan nestes tempos de confinamento.
A actividade física e as técnicas de relaxación poden ser ferramentas útiles para axudar a manter a calma e seguir protexendo a saúde durante o tempo de confinamento.
Por iso é fundamental que, nas idades máis temperás onde se adquiren os hábitos, o noso alumnado continúe con rutinas de traballo físico que incidan sobre os compoñentes da condición física para a saúde (Resistencia Cardio-respiratoria, Forza-resistencia muscular, flexibilidade e composición corporal), combinadas coas habilidades motrices e coordinativas.
Perante esta situación, a Dirección xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, a través dun grupo de especialistas en educación física e das súas familias deseñou unha programación semanal que permite ao alumnado traballar algúns destes aspectos.
Estes vídeos constan dunha serie de actividades físicas cunha duración de 15 minutos aproximadamente, deseñadas para ser desenvoltas na casa, sen apenas material específico e dunha maneira sinxela, divertida e significativa para o alumnado de educación primaria.
Na situación actual, o exercicio físico debe ser un dos maiores aliados para combater a tensión e a frustración dos e das pequenas. A idea é facelo sempre a través do lúdico e o xogo. Que aprendan xogando e xerarlles estímulo.
MUPEGA - Museo Pedagóxico de Galicia: ligazón para acceder a unha visita virtual ao museo.
Website: