Gallego

O CAFI deséxavos felices festas

Summary: 

O CAFI deséxavos felices festas
Gallego
O CAFI deséxavos felices festas
O CAFI deséxavos felices festas

Equipos directivos. Uso de ferramentas e aplicacións institucionais na xestión dos centros educativos. Curso 2024-2025

Summary: 

Actividade formativa de 8 horas de duración para equipos directivos, da que se realizarán dúas edicións: 15 de xullo e 21 de setembro. A inscrición da xornada do 15 de xullo xa está aberta en Fprofe.
Gallego

Competencias profesionais: 

  • Competencia en organización escolar e colaboración - Xestión de centro e calidade
  • Competencia dixital docente - 1. Compromiso profesional

Obxectivos:

  1. Coñecer as diferentes ferramentas e aplicacións institucionais para centros educativos.
  2. Familiarizarse co uso das diferentes ferramentas e aplicacións institucionais para centros educativos.
  3. Resolver posibles dúbidas sobre o emprego das ferramentas e aplicacións institucionais para centros educativos.

Contidos: 

  1. Ferramentas e aplicacións institucionais para uso na xestión de centros educativos: XADE, espazoAbalar, AbalarBox, Webex, Agueiro, Fondolibros...
  2. Portal da dirección, Admisión de alumnado, Persoal centros, SEF (sistema electrónico de facturación), Substitucións, Comedores, xecocentros, Transporte escolar...

Pódese consultar a información detallada en Fprofe G2302054

imaxe

File: 

Equipos directivos. Uso de ferramentas e aplicacións institucionais na xestión dos centros educativos. Curso 2024-2025

Summary: 

Realizaranse dúas quendas deste actividade formativa: 15 de xullo e 21 de setembro. Está aberta a inscrición en Fprofe da formación do 15 de xullo: G2302054.
Undefined

Competencias profesionais:

  • Competencia en organización escolar e colaboración - Xestión de centro e calidade
  • Competencia dixital docente - 1. Compromiso profesional

Obxectivos: 

  1. Coñecer as diferentes ferramentas e aplicacións institucionais para centros educativos.
  2. Familiarizarse co uso das diferentes ferramentas e aplicacións institucionais para centros educativos.
  3. Resolver posibles dúbidas sobre o emprego das ferramentas e aplicacións institucionais para centros educativos.

Contidos: 

  1. Ferramentas e aplicacións institucionais para uso na xestión de centros educativos: XADE, espazoAbalar, AbalarBox, Webex, Agueiro, Fondolibros...
  2. Portal da dirección, Admisión de alumnado, Persoal centros, SEF (sistema electrónico de facturación), Substitucións, Comedores, xecocentros, Transporte escolar...

Máis información sobre a xornada do 15 de xullo en Fprofe: G2302054 ou escribindo a cafi.equipos.directivos1@edu.xunta,gal

 

imaxe

Programa Observa_Acción

Summary: 

Resolución provisional de centros candidatos para participar na Fase 2 do programa de formación Observa_Acción
Gallego

 

Segundo os termos establecidos no apartado Sexto. Destinatarios e criterios de selección, referido á RESOLUCIÓN do 22 de setembro de 2023 , da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, pola que se convoca a participación no programa de formación Observa_Acción: Desenvolvemento competencial desde a observación e o intercambio entre iguais, durante os cursos escolares 2023/24 e 2024/25, que se levará a cabo a nivel autonómico, nacional e internacional, a Comisión fai pública a resolución provisional da listaxe de centros candidatos á Fase 2, ordenados segundo a puntuación obtida da valoración final resultante da Fase 1.

O número de centros participantes na Fase 2, dependerá do número de socios europeos e das comunidades autónomas que se sumen ao programa.

A listaxe completa no seguinte enlace: https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/resolucion_provisional_de_centros_candidatos_para_participar_na_fase_2.pdf

Observa_acción

 Publicación de centros seleccionados para participar no proxecto Lóva 2024

Summary: 

Centros seleccionados para participar no proxecto Lóva 2024
Gallego

Listaxe definitiva de centros seleccionados para participar no programa LÓVA no curso 2024/2025 Rematado o prazo de inscrición para participar no programa LÓVA para o curso 2024/205 publícase a listaxe de centros seleccionados segundo o punto 4 da convocatoria. Os centros seleccionados recibirán, a través do CAFI, a confirmación para a formación inicial correspondente á 1ª fase do proxecto, que se realizará en Santiago de Compostela do 12 ao 19 de xullo. Listaxe de centros proxecto LÓVA:

  • CEIP Plurilingüe Bragade
  • CEIP Portofaro
  • CEIP Ana María Diéguez
  • CPI de San Vicente
  • IES Moncho Valcarce
  • CEIP Plurilingüe Santo Estevo de Parga
  • CPR Plurilingüe Padre Feijoo Zorelle
  • CEIP Plurilingüe Amadeo Rodríguez Barroso
  • EEI de Verducido
  • IES Laxeiro
  • CPI Curros Enríquez
  • CEIP Plurilingüe da Ribeira
  • CEIP Plurilingüe Feliciano Barrera

PARABÉNS!

Proxecto LÓVA

 Publicación de centros seleccionados para participar no proxecto Lóva 2024

Summary: 

Centros seleccionados para participar no proxecto Lóva 2024
Undefined

Listaxe definitiva de centros seleccionados para participar no programa LÓVA no curso 2024/2025 Rematado o prazo de inscrición para participar no programa LÓVA para o curso 2024/205 publícase a listaxe de centros seleccionados segundo o punto 4 da convocatoria. Os centros seleccionados recibirán, a través do CAFI, a confirmación para a formación inicial correspondente á 1ª fase do proxecto, que se realizará en Santiago de Compostela do 12 ao 19 de xullo. Listaxe de centros proxecto LÓVA:

  • CEIP Plurilingüe Bragade
  • CEIP Portofaro
  • CEIP Ana María Diéguez
  • CPI de San Vicente
  • IES Moncho Valcarce
  • CEIP Plurilingüe Santo Estevo de Parga
  • CPR Plurilingüe Padre Feijoo Zorelle
  • CEIP Plurilingüe Amadeo Rodríguez Barroso
  • EEI de Verducido
  • IES Laxeiro
  • CPI Curros Enríquez
  • CEIP Plurilingüe da Ribeira
  • CEIP Plurilingüe Feliciano Barrera

PARABÉNS!

Proxecto LOVA

G2302046 - Ciclo de cultura científica. Tecnoloxía con sentidiño

Summary: 

Ciclo de cultura científica. Tecnoloxía con sentididiño
Cruzando saúde infanto-xuvenil e tecnoloxía
Gallego

Luis Sánchez Santos é  pediatra de atención primaria no Servizo Galego de Saúde (Sergas).  Traballou en centros hospitalarios, pero principalmente en atención primaria e nunha etapa de case 8 anos no Servizo de Emerxencias como responsable de Docencia e Investigación. Formou parte de diferentes sociedades científicas con responsabilidades directivas, desde a Sociedade Europea de Pediatria, ata a Asociación Española de Pediatría da que é na actualidade membro do Comité Executivo.  Ten a honra de ser un dos dous representantes dos pediatras españois na Academia Europea de Pediatria.

Cruzando saúde infanto-xuvenil e tecnoloxía

G2302010 Manuel Curros Enríquez nas aulas

Summary: 

A Celanova de Curros
Gallego

Queres coñecer o que a Celanova de Manuel Curros Enríquez ten para que poidas aplicalo nas túas aulas? Se é asíi, agardamos que esta actividade che poida resultar de interese. Mesturaremos:

  • historia (visita ao campamento romano Aquis Querquennis),
  • arte (visita a Santa Comba de Bande),
  • historia e etnografía (Vilanova dos Infantes),
  • arquitectura e relixión (Capela de San Rosendo Mosteiro de San Rosendo),
  • música (concerto didáctico de órgano)
  • literatura (Casa dos poetas),
  • historia (Castromao)

Agardámoste:

  • Código en fprofe: G2302010 Manuel Curros Enríquez nas aulas
  • Lugar: Celanova
  • Data: 15 de xuño
Manuel Curros Enríquez nas aulas

Programa LÓVA

Summary: 

Convocatoria pola que se establece o procedemento de selección de centros sostidos con fondos públicos que desexen participar no programa LÓVA para o curso 2024/2025
Gallego

LÓVA (La ópera, un vehículo de aprendizaxe) é un proxecto do Teatro Real que conta con máis de dezaseis anos de experiencia e coa participación de 18.000 alumnos/as procedentes de centros de educación primaria, secundaria, educación especial e doutros colectivos sociais. Esta iniciativa propón que o alumnado experimente a experiencia de ser membro dunha compañía de ópera que traballará ao longo de todo o curso escolar 2024/2025 co obxectivo de representar finalmente a súa propia produción operística.

Esta convocatoria vai dirixida aos centros sostidos con fondos públicos dependentes da Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional de Galicia que impartan ensinanzas de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria, educación especial e ciclos de formación profesional básica (FP básica).

  • Os centros educativos interesados en participar no proxecto LÓVA deberán inscribirse a través da aplicación informática Fprofe, na pestana de “convocatorias”, ata o 10 de xuño de 2024 inclusive.

 

Programa LÓVA

G2302046 - Ciclo de cultura científica. Tecnoloxía con sentidiño

Summary: 

Ciclo de cultura científica. Tecnoloxía con sentididiño
Educación na era da Intelixencia Artificial: vaiamos a modo
Gallego

Francisco Javier Bellas Bouzas licenciouse en 1999 en Física (electrónica) na Universidade de Santiago de Compostela e entrou a formar parte do Grupo de Sistemas Autónomos da Universidade da Coruña. No ano 2001 obtivo a licenciatura con grao ao presentar a tese de licenciatura no departamento de Electrónica e Computación da Universidade de Santiago, e no ano 2003 obtivo tamén o título de doutor ao finalizar a tese de doutoramento no departamento de Computación da Universidade da Coruña (UDC). Desde outubro de 2004 ata outubro de 2008 estivo contratado por parte da UDC como investigador doutor dentro do Programa Parga Pondal da Xunta de Galicia e de 2008 a 2011 foi profesor Contratado Doutor na UDC. Actualmente é profesor Titular de Universidade no Departamento de Computación da UDC. Ademais de realizar tarefas de investigación no Grupo Integrado de Enxeñería, imparte docencia na Escola Universitaria Politécnica e na Escola Politécnica Superior (Graos en Enxeñería Industrial), así como na Facultade de Informática (Grao en Enxeñería Informática). Tamén forma parte do equipo docente do mestrado de Computación e do mestrado de Enxeñería Industrial e Naval.

Francisco Bellas Bouza
Educación na era da Intelixencia Artificial: vaiamos a modo