O CAFI deséxavos felices festas
Enviado por pablogulin a Mér, 16/12/2015 - 12:47Summary:
Summary:
Summary:
Listaxe definitiva de centros seleccionados para participar no programa LÓVA no curso 2024/2025 Rematado o prazo de inscrición para participar no programa LÓVA para o curso 2024/205 publícase a listaxe de centros seleccionados segundo o punto 4 da convocatoria. Os centros seleccionados recibirán, a través do CAFI, a confirmación para a formación inicial correspondente á 1ª fase do proxecto, que se realizará en Santiago de Compostela do 12 ao 19 de xullo. Listaxe de centros proxecto LÓVA:
PARABÉNS!
Summary:
Listaxe definitiva de centros seleccionados para participar no programa LÓVA no curso 2024/2025 Rematado o prazo de inscrición para participar no programa LÓVA para o curso 2024/205 publícase a listaxe de centros seleccionados segundo o punto 4 da convocatoria. Os centros seleccionados recibirán, a través do CAFI, a confirmación para a formación inicial correspondente á 1ª fase do proxecto, que se realizará en Santiago de Compostela do 12 ao 19 de xullo. Listaxe de centros proxecto LÓVA:
PARABÉNS!
Summary:
Luis Sánchez Santos é pediatra de atención primaria no Servizo Galego de Saúde (Sergas). Traballou en centros hospitalarios, pero principalmente en atención primaria e nunha etapa de case 8 anos no Servizo de Emerxencias como responsable de Docencia e Investigación. Formou parte de diferentes sociedades científicas con responsabilidades directivas, desde a Sociedade Europea de Pediatria, ata a Asociación Española de Pediatría da que é na actualidade membro do Comité Executivo. Ten a honra de ser un dos dous representantes dos pediatras españois na Academia Europea de Pediatria.
Summary:
Queres coñecer o que a Celanova de Manuel Curros Enríquez ten para que poidas aplicalo nas túas aulas? Se é asíi, agardamos que esta actividade che poida resultar de interese. Mesturaremos:
Agardámoste:
Summary:
LÓVA (La ópera, un vehículo de aprendizaxe) é un proxecto do Teatro Real que conta con máis de dezaseis anos de experiencia e coa participación de 18.000 alumnos/as procedentes de centros de educación primaria, secundaria, educación especial e doutros colectivos sociais. Esta iniciativa propón que o alumnado experimente a experiencia de ser membro dunha compañía de ópera que traballará ao longo de todo o curso escolar 2024/2025 co obxectivo de representar finalmente a súa propia produción operística.
Esta convocatoria vai dirixida aos centros sostidos con fondos públicos dependentes da Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional de Galicia que impartan ensinanzas de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria, educación especial e ciclos de formación profesional básica (FP básica).
Summary:
Francisco Javier Bellas Bouzas licenciouse en 1999 en Física (electrónica) na Universidade de Santiago de Compostela e entrou a formar parte do Grupo de Sistemas Autónomos da Universidade da Coruña. No ano 2001 obtivo a licenciatura con grao ao presentar a tese de licenciatura no departamento de Electrónica e Computación da Universidade de Santiago, e no ano 2003 obtivo tamén o título de doutor ao finalizar a tese de doutoramento no departamento de Computación da Universidade da Coruña (UDC). Desde outubro de 2004 ata outubro de 2008 estivo contratado por parte da UDC como investigador doutor dentro do Programa Parga Pondal da Xunta de Galicia e de 2008 a 2011 foi profesor Contratado Doutor na UDC. Actualmente é profesor Titular de Universidade no Departamento de Computación da UDC. Ademais de realizar tarefas de investigación no Grupo Integrado de Enxeñería, imparte docencia na Escola Universitaria Politécnica e na Escola Politécnica Superior (Graos en Enxeñería Industrial), así como na Facultade de Informática (Grao en Enxeñería Informática). Tamén forma parte do equipo docente do mestrado de Computación e do mestrado de Enxeñería Industrial e Naval.
Summary:
Hai dez anos é responsable de comunicación dixital do Museo do Prado. É Licenciado en Humanidades e en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Navarra e Máster en Xestión e Políticas Culturais na City University de Londres. A partir de 2017 desenvolveu unha estratexia de vídeos en directo a través de Instagram para mostrar aspectos pouco coñecidos da colección, conseguindo grande éxito de audiencia e logrando que The New York Times a recomende nunha lista de cinco contas de arte que hai qe seguir. Tamén organiza eventos dixitais e realiza campañas en medios sociais polos que o Museo do Prado foi premiado en varias ocasións. En 2019 conseguiu para a institución o Webby Award da International Academy of Dixital Arts & amp; Sciences, galardón que celebra a excelencia na internet.
En 2020 lanzou a conta do Prado en TikTok, que obtivo millóns de visualizacións e liderou a presenza dos grandes museos internacionais na devandita rede. En 2022 foi seleccionado na lista de 50 Museum Influencers da revista internacional Blooloop. Ese mesmo ano, o Museo do Prado recibiu o premio ForYouFest de TikTok na categoría de contido educativo. Recentemente recibiu outro Webby Award como recoñecemento ao proxecto do Prado nesa rede social.
Se queres saber máis sobre "Estratexias de comunicación dixital. As redes sociais do Museo del Prado", agardámoste o vindeiro martes 28.
Enlace á videoconferencia: https://www.youtube.com/live/oWASzLLrGcs?si=1U_ArP0A20EQIPdi
Summary:
Juanjo Montiel: talento tecnolóxico a proba de obstáculos
Chámase Juanjo Montiel, ten 36 e é malagueño. Veu a este mundo con présas porque naceu demasiado pronto, con seis meses. Levárono á incubadora, e aí quedou cego debido a unha retinopatía do prematuro. Era un fallo técnico moi común nas incubadoras dos oitenta por exceso de osíxeno, dentro da incubadora, a moitos se lles queimaron as retinas. Aínda con todo para el a vida é un agasallo. E non lle dá moitas voltas a esta historia.
Ao parecer nunca foi a un colexio da ONCE, senón a un integrado, con xente sen discapacidade. E que os seus pais nunca lle puxeron límites respecto á súa cegueira, ao revés animábano a pelexar e conseguir grandes logros que de primeiras poderían parecer imposibles.
O noso protagonista é desenvolve software e, desde 2017, é premio MVP de Microsoft. Traballa, como todos para gañar un diñeiro e poder vivir, con todo no seu traballo atopa unha realización persoal na axuda aos que, como el sofren algún tipo de discapacidade.
E é que Juanjo creou aplicacións para que os cegos se descarguen libros de forma accesible, para que os que non ven poidan conxuntar a roupa que se poñen con tan só pasar o móbil sobre as pezas etiquetadas cun chip, ou para orientar de forma correcta as fotos que gardas dixitalmente mo teu móbil, entre outras cousas.
“Moita xente pequena, en lugares pequenos, facendo cousas pequenas, poden cambiar o mundo”.
Agardámoste este xoves!
Podes seguirnos desde: https://www.youtube.com/watch?v=L9dJXkDFotA
Summary:
eTwinning é unha ferramenta para facilitar a inclusión na aula de metodoloxías innovadoras. Calquera participante pode usar esa ferramenta como considere conveniente e desenvolver con ela os enfoques que desexe experimentar. Con todo, algúns destes enfoques encaixan e aproveitan mellor as posibilidades que ofrece a plataforma. Cando se deseñan as funcionalidades e as ferramentas, cando se planifica o asesoramento a docentes ou cando se destacan algúns proxectos, estas metodoloxías están presentes. Entre elas, debemos destacar a Aprendizaxe Baseada en Proxectos (ABP) e, como veremos, prestarémoslle unha especial atención á colaboración entre o alumnado de distintos centros.
A colaboración é o aspecto fundamental para desenvolver un bo proxecto eTwinning e é a clave para o seu éxito. Colaborar non é realizar as actividades de maneira paralela nos respectivos centros, con resultados independentes. Mesmo se nos comunicamos e nos mostramos eses produtos finais. Nin sequera estaremos a colaborar se sumamos os produtos e os presentamos como un único produto final. Por estas respostas e moitas outras que nos poidan xurdir, imos debullar o que é colaborar e aprenderemos regras de ouro para o éxito nun proxecto eTwinning.