Gallego

O CAFI deséxavos felices festas

Summary: 

O CAFI deséxavos felices festas
Gallego
O CAFI deséxavos felices festas
O CAFI deséxavos felices festas

G2402024 HISTORIA, USOS E APRENDIZAXE DA LINGUA ESCRITA

Summary: 

Terá lugar o sábado 16 de novembro no Palacio de Congresos de Santiago de Compostela
Gallego

Xornada G2402024 HISTORIA, USOS E APRENDIZAXE DA LINGUA ESCRITA que terá lugar o sábado 16 de novembro no Palacio de Congresos de Santiago de Compostela e que ten como destinatarios o profesorado das etapas de infantil e primaria na que tentaremos respostar  a estas preguntas:

  • Que implica ensinar a ler e escribir?

  • Estamos formando lectores e escritores competentes?

  • Sabemos crear contextos que inviten a ler, escribir, falar e escoitar?

  • Como se respecta a diversidade do alumnado ante o difícil reto de mellorar a competencia lectora e escrita?.

Adxúntovos Programa da Xornada para difusión ao claustro por si fora do voso interese.

Aberto o prazo de inscripción en Fprofe co código G2402024:https://www.edu.xunta.gal/fprofe/procesaBusquedaInscricionCursos.do

HISTORIA, USOS E APRENDIZAXE DA LINGUA ESCRITA
HISTORIA, USOS E APRENDIZAXE DA LINGUA ESCRITA

S2401095 Vivenciación matemática na aula. O sentido numérico en educación primaria

Summary: 

Actividade para abordar o ensino e aprendizaxe do sentido numérico en educación primaria, experimentar a vivenciación e manipulación nas aulas de matemáticas de educación primaria e levar a cabo experiencias de vivenciación e manipulación de xeito guiado na aula.
Gallego

Actividade para abordar o ensino e aprendizaxe do sentido numérico en educación primaria, experimentar a vivenciación e manipulación nas aulas de matemáticas de educación primaria e levar a cabo experiencias de vivenciación e manipulación de xeito guiado na aula.

Programa
Programa

A historia, os usos e a aprendizaxe da lingua escrita

Gallego

Data de celebración: sábado 16 de novembro

Lugar de celebración: Palacio de Congresos de Santiago de Compostela

Horario: 9:00 -  20:00h

Horas: 8 horas

A celebración da Xornada: Historia, usos e aprendizaxe da lingua escrita xustificase pola necesidade de crear un espazo onde profundizar no proceso de ensino-aprendizaxe da lectura e a escritura dende un enfoque proposto por Myriam Nemirovsky, baseado nas investigacións de Emilia Ferreiro sobre o modo no que as nenas e nenos aprópianse do sistema de escritura

Obxectivo:

Difundir boas prácticas ao redor do ensino e a aprendizaxe inicial da linguaxe escrita, desde un enfoque significativo e funcional, intercambiando experiencias ao redor deste enfoque metodolóxico

 

Inscrición en fprofe:  G2402024

Programa provisional

 

A historia, os usos e a aprendizaxe da lingua escrita

Boletín do CFR de A Coruña

Summary: 

Neste espazo poderá vostede acceder aos diversos exemplares do Boletín do CFR de A Coruña.
Gallego
Neste espazo poderá vostede acceder aos diversos exemplares do Boletín do CFR de A Coruña.
É esta unha publicación que se emite periódicamente. Xeralmente son dous números por ano e no que se poden atopar múltiples referencias a publicacións significativas e de impacto sobre temáticas variadas relacionadas co mundo da innovación, da formación, da didáctica...
Nesta publicación participa o persoal asesor do centro e, mesmamente, contamos con colaboracións externas de profesorado de toda as etapas educativas: educación infantil e primaria, secundaria, e Universidade.
Pretendendemos que sexa unha publicación actualizada e cun enfoque innovador e práctico e agardamos que sexa do seu interese.
 
 

 

Publicacións:

 
imaxe boletín CFR Coruña
imaxe boletín CFR Coruña

S2301096 Programar por ámbitos a través dos novos currículos en educación primaria

Summary: 

Formación para programar por ámbitos a través dos novos currículos (estrutura do currículo,PROENS, metodoloxía, avaliación ...). Está dirixido ao profesorado de educación primaria.
Gallego

 Programar por ámbitos a través dos novos currículos en educación primaria

Curso presencial de 20 horas (17 horas presenciais e 3 non presenciais)

Datas /Horario: 

15, 21 e 28 de febreiro

6 e 13 de marzo

16:30h a 20:30h

Lugar de celebración: CAFI. Santiago de Compostela

Código en FPROFE: S2301096

Aberto prazo de inscrición 

Programar por ámbitos
Programar por ámbitos a través dos novos currículos

Inscrición en cursos CALC

Summary: 

Prazas vacantes en cursos CALC
Gallego

Anúnciase a dispoñibilidade de vacantes nas seguintes actividades polo que se amplía o período de inscrición:

  • C2301015 Curso de actualización lingüística e comunicativa (CALC). Francés nivel B2
  • C2301056 Curso de actualización lingüística e comunicativa (CALC). Francés nivel B2
  • C2301057 Curso de actualización lingüística e comunicativa (CALC). Inglés nivel C1

 

Consultar a data límite de inscrición, requisitos, lugares de celebración e outra información nas respectivas fichas de cada unha das actividades.

 

Inscrición en FPROFE https://www.edu.xunta.gal/fprofe/

 

cursos CALC 2024
Cursos CALC 2024

S2301078 - Metodoloxías innovadoras e inclusivas para un aprendizaxe activa en Educación Infantil e Primaria

Summary: 

Como innovar metodoloxicamente na práctica docente, tendo en conta as aportacións da neurociencia
Gallego

Os días 11, 18 e 22 de novembro teremos unha formación no CAFI en torno a metodoloxías activas para fomentar a innovación e a inclusión na práctica docente.

Contaremos coa participación de Lidia Gómez Boga tecendo redes de inclusión; Laura Lorenzo Diz para traballar ABP e aprendizaxe cooperativa; Javier García García para ver a avaliación nas metodoloxias activas; Maiuca Cortón Tesouro con propostas didácticas innovadoras para aula e Carlos González Florez para dar a súa perspectiva dende neurodidáctica.

imaxe

Lanzamento dun novo MOOC “Games in Schools” organizado por la European Schoolnet Academy.

Summary: 

Queres explorar formas de ensinanzas lúdicas e innovadoras que emocionen aos teus estudantes? Únete ao #GIS2023MOOC que comeza o 17/04 e obtén exemplos concretos de cómo facelo! https://bit.ly/GISMOOC23
Gallego

O curso explorará diferentes formas de incluír a aprendizaxe baseada en xogos e a gamificación na aula para promover a aprendizaxe activa, mellorar a participación dos estudantes e facilitar a adquisición e retención de coñecementos. Os participantes aprenderán como introducir a dinámica dos xogos na súa práctica docente xeral e desenvolver plans de leccións específicos por materia que utilicen a gamificación da maneira máis efectiva desde o punto de vista pedagóxico.

 

 

miniatura mooc