Gallego

G2401015 Atención ao alumnado con trastorno específico da linguaxe dende a orientación educativa

Summary: 

Curso de 20 horas: 16 horas presenciais e 4 non presenciais
Gallego

Obxectivos

1.Afondar no coñecemento das características e necesidades educativas do alumnado con trastorno específico da linguaxe.

2.Adquirir estratexias e recursos para dar unha resposta inclusiva ao alumnado con trastorno específico da linguaxe.

3.Deseñar, implementar e avaliar plans de intervención para a atención a este alumnado.

Contidos

1.Características e necesidades educativas do alumnado con con trastorno específico da linguaxe.

2.Recursos para dar unha resposta inclusiva ao alumnado con trastorno específico da linguaxe.

3.Deseño, implementación e avaliación de plans de intervención para a atención do alumnado con trastorno específico da linguaxe.

Observacións

Esta actividade formativa ten 4 horas non presenciais que se desenvolverán mediante unha proposta didáctica. Cada participante terá que xustificar ou dar conta do traballo desenvolvido, en relación á devandita proposta, nunha sesión de posta en común

Cartel para publicitar

G2401029 - Equipos directivos. A xestión do centro docente como organización. Curso 2024-2025

Summary: 

Actividade formativa para os equipos directivos en activo. Días: 19 de febreiro, 12 e 19 de marzo e 9 de abril.
Gallego

Competencias profesionais: 

  • Competencia en organización escolar e colaboración - Xestión de centro e calidade
  • Competencia en organización escolar e colaboración - Deseño, coordinación e execución de propostas

Obxectivos: 

  1. Xestionar procesos, recursos e documentación do centro.
  2. Empregar técnicas efectivas de xestión de recursos.
  3. Participar activamente en proxectos e programas levados a cabo no centro, deseñando propostas de mellora.

Contidos: 

  1. Imaxe institucional.
  2. Xestión por proxectos.
  3. Planificación.
  4. Organización educativa.
  5. Avaliación.
  6. Prevención de riscos laborais.
  7. Manual de autoprotección.
  8. Xestión de recursos (económicos, humanos, de tempo, espazos, servizos complementarios...).
  9. A calidade educativa.

Datas e horarios: 

  • Mércores,19 de febreiro: 10:00 - 14:00 (13:00 - 14:00 Café de traballo) e 14:00 - 18:00
  • Mércores, 12 de marzo: 09:30 - 13:30
  • Mércores, 19 de marzo: 09:30 - 13:30
  • Mércores, 9 de abril: 09:30 - 13:30

Lugar de realización: 

  •  Escola Galega de Administración Pública (EGAP). Santiago de Compostela. 

Pódese consultar a información detallada en Fprofe: G2401029.

 

imaxe

G2402036 - Formación específica para o exercicio das funcións da secretaría nos centros educativos

Summary: 

Actividade formativa para as persoas secretarias dos centros educativos os días 28 de novembro, 16 de xaneiro e 13 de febreiro na Escola Galega de Administración Pública (EGAP). Santiago de Compostela. 
Gallego

Competencias profesionais

  • Competencia en organización escolar e colaboración - Xestión de centro e calidade.
  • Competencia en organización escolar e colaboración - Coñecemento da normativa actualizada.

Obxectivos:

  1. Coñecer os aspectos normativos aplicables na secretaría dun centro educativo da Consellería de Educación.
  2. Saber xestionar os recursos económicos e persoais dun centro educativo da Consellería de Educación.
  3. Favorecer a adquisición e actualización das competencias precisas das persoas secretarias dos centros educativos.

Contidos:

  1. Normativa aplicable na secretaría dun centro educativo da CECUFP.
  2. Xestión teórico-práctica dos recursos económicos e do persoal no docente do centro educativo.
  3. Prevención de riscos laborais.

Datas e horario:

  • Xoves, 28 de novembro de 2024. De 09:30 a 14:00.
  • Xoves, 16 de xaneiro de 2025. De 09:30 a 14:00.
  • Xoves, 13 de febreiro de 2025. De 09:30 a 14:00.  

Lugar de realización:

  • Escola Galega de Administración Pública (EGAP). Santiago de Compostela. 

Pódese consultar a información detallada en Fprofe: G2402036.

IMAXE

G2401030 - Equipos directivos. Como promover unha convivencia positiva no centro educativo. Curso 2024-2025

Summary: 

Actividade formativa de 20 horas de duración (6, 13, 20 e 27 de novembro) para equipos directivos.
Gallego

Competencias profesionais:

  • Competencia inclusiva, social e cidadá - Convivencia, mediación e resolución de conflitos.
  • Competencia en saúde, seguridade e benestar - Detección e xestión de situacións de risco.

Obxectivos: 

  1. Seleccionar e aplicar de forma autónoma estratexias para unha convivencia positiva.
  2. Promover activamente unha contorna escolar segura e exenta de violencias.
  3. Crear estruturas colaborativas para a aplicación de medidas preventivas de situacións de risco.

Contidos: 

  1. Normativa sobre inclusión, convivencia e igualdade.
  2. Prevención de conflitos e actuacións na comunidade educativa.
  3. Saúde mental e física.

 

Pódese consultar a información detallada en Fprofe: G2401030.

Imaxe

G2401032 Estratexias para a prevención de condutas aditivas e problemáticas co uso de TRIC e aposta ou videoxogos

Summary: 

Curso de 20 horas: 5 non presenciais
Gallego

OBXECTIVOS:

1.Deseñar e aplicar en aula estratexias que coiden o correcto desenvolvemento físico e a protección integral da saúde.

2.Contextualizar e adaptar ao seu centro, experiencias e iniciativas de éxito sobre a prevención de condutas adictivas e establecer canles de comunicación e de colaboración coa comunidade educativa .

3.Avalíar e poñer en común con toda a comunidade escolar os resultados acadados, analizalos e facer propostas para a mellora e o avance.

CONTIDOS:

1.Conceptos claves e sinais de alarma. 

2.Momentos evolutivos de alto risco.

3.Problemas e riscos derivados do consumo de substancias, do uso das TIRC, dos videoxogos e das apostas.

4.Detección e atención precoz nas condutas adictivas.

5.Impacto social, familiar e escolar das condutas adictivas.

6.Actuacións e programas para a prevención de condutas adictivas nos centros educativos e do uso responsable das tecnoloxías dixitais.

7.Canles de colaboración como reforzo á acción educativa.

Enlace a fprofe

Condutas problemáticas e aditivas no uso das TRIC
Estrategias para a prevención das condutas aditivas e problemáticas no uso das TRIC e apostas ou videojogos

G2401111 - Formación para desenvolver a función directiva

Summary: 

Aberta a inscrición en Fprofe.
Gallego
imaxe

G2401022 Creando cultura inclusiva de centro

Summary: 

Xornada de formación de 10 horas
Een Santiago de Compostela na Escola Galega de Administración Pública o sábado 28 de setembro
Gallego

A implementación dunha educación inclusiva pode chegar a ser un camiño difícil e desigual. Supón un proceso dirixido a descubrir os beneficios da diversidade, adoptando actitudes e respostas positivas e de comprensión da diferenza de raza, clase social, orixe étnica, relixión, xénero e capacidades. Este proceso vai máis alá da aula ou mesmo da escola, é un proceso ecolóxico, onde a base é unha cultura sustentada nuns valores que dirixan as políticas e prácticas tanto educativas como sociais. Por iso, á hora de falar de inclusión debe abordarse a cultura organizativa e educativa, entendéndose esta tanto a nivel de centro educativo como de comunidade; unha cultura sustentada por uns principios eixos da acción. Noutras palabras, unha resposta positiva á diversidade depende dunha cultura e valores inclusivos, que promovan políticas e prácticas inclusivas, o que redundará en melloras nos centros educativos. 

Se queres descubir como aplicala, agardámoste nesta actividade:

Obxectivos: 

  1. Tomar conciencia da importancia de crear unha cultura de centro que garanta e vele pola inclusión de todo o alumnado e a participación de toda a comunidade educativa.
  2. Identificar e seleccionar os principios e valores que definen unha educación inclusiva así como as claves para implementar procesos de ensinanza e aprendizaxe inclusivos.
  3. Proporcionarlle ao profesorado boas prácticas sobre a creación da cultura inclusiva en centros educativos.

Contidos: 

  1. Marco teórico e normativo de referencia na creación de culturas inclusivas nos centros educativos.
  2. Definición de valores, actitudes, comportamentos e prácticas que promoven a inclusión e a equidade.
  3. Proxectos educativos referentes en cultura inclusiva.

Datos importantes:

  • Data: 28 de setembro
  • Horario: de 09:00 a 20:00h
  • Lugar: Escola Galega de Administración Pública  en Santiago de Compostela
  • Código en fprofe: G2401022
  • Inscrición aberta en fprofe para todos os corpos e especialidades

https://www.edu.xunta.gal/fprofe/

 

Creando cultura inclusiva de centro

Equipos directivos. Uso de ferramentas e aplicacións institucionais na xestión dos centros educativos. Curso 2024-2025

Summary: 

Actividade formativa de 8 horas de duración para equipos directivos, da que se realizarán dúas edicións: 15 de xullo e 21 de setembro. A inscrición da xornada do 21 de setembro xa está aberta en Fprofe.
Gallego

Competencias profesionais: 

  • Competencia en organización escolar e colaboración - Xestión de centro e calidade
  • Competencia dixital docente - 1. Compromiso profesional

Obxectivos:

  1. Coñecer as diferentes ferramentas e aplicacións institucionais para centros educativos.
  2. Familiarizarse co uso das diferentes ferramentas e aplicacións institucionais para centros educativos.
  3. Resolver posibles dúbidas sobre o emprego das ferramentas e aplicacións institucionais para centros educativos.

Contidos: 

  1. Ferramentas e aplicacións institucionais para uso na xestión de centros educativos: XADE, espazoAbalar, AbalarBox, Webex, Agueiro, Fondolibros...
  2. Portal da dirección, Admisión de alumnado, Persoal centros, SEF (sistema electrónico de facturación), Substitucións, Comedores, xecocentros, Transporte escolar...

Pódese consultar a información detallada en Fprofe: G2402003

imaxe

File: 

Equipos directivos. Uso de ferramentas e aplicacións institucionais na xestión dos centros educativos. Curso 2024-2025

Summary: 

Realizaranse dúas quendas deste actividade formativa: 15 de xullo e 21 de setembro. Está aberta a inscrición en Fprofe da formación do 15 de xullo: G2302054.
Undefined

Competencias profesionais:

  • Competencia en organización escolar e colaboración - Xestión de centro e calidade
  • Competencia dixital docente - 1. Compromiso profesional

Obxectivos: 

  1. Coñecer as diferentes ferramentas e aplicacións institucionais para centros educativos.
  2. Familiarizarse co uso das diferentes ferramentas e aplicacións institucionais para centros educativos.
  3. Resolver posibles dúbidas sobre o emprego das ferramentas e aplicacións institucionais para centros educativos.

Contidos: 

  1. Ferramentas e aplicacións institucionais para uso na xestión de centros educativos: XADE, espazoAbalar, AbalarBox, Webex, Agueiro, Fondolibros...
  2. Portal da dirección, Admisión de alumnado, Persoal centros, SEF (sistema electrónico de facturación), Substitucións, Comedores, xecocentros, Transporte escolar...

Máis información sobre a xornada do 15 de xullo en Fprofe: G2302054 ou escribindo a cafi.equipos.directivos1@edu.xunta,gal

 

imaxe

G2301039 Equipos directivos. Habilidades e destrezas para a xestión efectiva da comunidade educativa

Summary: 

Actividade formativa de 20 horas de duración. Terá lugar o 15, 22 e 29 de maio na Escola Galega de Administración Pública e o 5 de xuño no Centro Integrado de Formación Profesional Compostela (Santiago de Compostela).
Gallego
  • Obxectivos: 

1.Promover un liderado distribuído e eficaz no centro educativo encamiñado á mellora da calidade educativa.

2.Fomentar as técnicas de traballo colaborativo entre a comunidade educativa facendo fincapé no traballo do equipo docente.

3.Promover activamente a interacción verbal adaptándose ao contexto dos interlocutores.

  • Contidos: 

1.Liderado.

2.Comunicación.

3.Xestión emocional.

4.Resolución de conflitos.

5.Habilidades sociais.

6.Comunicación verbal e non verbal.

7.Oratoria.

  • Competencias profesionais:

Competencia en organización escolar e colaboración - Traballo en equipo

Competencia en organización escolar e colaboración - Liderado distribuído

 

imaxe
G2301039 Equipos directivos. Habilidades e destrezas para a xestión efectiva da comunidade educativa