G2401022 Creando cultura inclusiva de centro

Xornada de formación de 10 horas Terá lugar en Santiago de Compostela na Escola Galega de Administración Pública o sábado 28 de setembro
Ven, 12/07/2024 - 13:18
Creando cultura inclusiva de centro

Obxectivos:

1.Tomar conciencia da importancia de crear unha cultura de centro que garanta e vele pola inclusión de todo o alumnado e a participación de toda a comunidade educativa.

2.Identificar e seleccionar os principios e valores que definen unha educación inclusiva así como as claves para implementar procesos de ensinanza e aprendizaxe inclusivos.

3.Proporcionarlle ao profesorado boas prácticas sobre a creación da cultura inclusiva en centros educativos.

Contidos:

1.Marco teórico e normativo de referencia na creación de culturas inclusivas nos centros educativos.

2.Definición de valores, actitudes, comportamentos e prácticas que promoven a inclusión e a equidade.

3.Proxectos educativos referentes en cultura inclusiva.

Inscrición aberta en fprofe para todos os corpos e especialidades