Eleccións ao Consello Escolar

Estimadas familias:

Como moitos de vostedes saben durante os próximos días vai haber eleccións ao Consello Escolar.

O proceso a seguir vai ser o seguinte:

22 OUTUBRO.- Constitución da Xunta Electoral. 1ª reunión. Levantar acta. Calendario de actuación. Solicitar ao concello e a ANPA designación dos seus representantes no CE, dándolles un prazo de 10 dias.

30 OUTUBRO.- Publicación de elección nos diversos sectores (profesorado/ país, nais/ PAS), censos electorais, comunicación aos diversos sectores.

ATA O 6 DE NOVEMBRO.- Período de reclamación ao censo.

DO 1 AO 8 DE NOVEMBRO.- Presentación de candidaturas.

5 DE NOVEMBRO.- Remitir convocatoria para a 2ª reunión da Xunta Electoral, que se celebrara o dia 11 de novembro.

Convocatoria de claustro informativo.

11 DE NOVEMBRO.- Reunión claustro informativo. Normas da elección , data claustro extraordinario eleccións do sector profesorado.

2ª reunión da Xunta Electoral, análise de posibles reclamación, proclamación de candidaturas presentadas, sorteo das mesas electorais, comunicación a país/nais das candidaturas do seu sector, publicación no centro das candidaturas dos diferentes sectores, citacións para a constitución das mesas electorais, convocatoria para a 3ª reunión da Xunta Electoral para o 14 de novembro, convocatoria de claustro extraordinario.

14 DE NOVEMBRO.- 3ª reunión da Xunta Electoral, resolución das reclamacións á proclamación de candidaturas.

20 DE NOVEMBRO.- Votacións para tódolos sectores,  Claustro extraordinario elección representantes profesorado.

25 DE NOVEMBRO.- 4ª e última reunión da Xunta Electoral para proclamar e publicar a listaxe de candidatos electos dos diversos sectores. Convocatoria de reunión por parte da dirección do centro, para a constitución do novo Consello Escolar.