ADMISIÓN 20223/2024
A ORDE do 21 de outubro de 2022, pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado en centro docentes sostidos con fondos públicos, establece os seguintes prazos:
- Presentación da solicitude de admisión: 1 – 20 de marzo.
- Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas: o 25 de abril.
- Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas: o 15 de maio.
- Formalización da matrícula: do 20 ao 30 de xuño.
Ademais da instancia, deberán presentar unha fotocopia cotexada do libro de familia.
A solicitude de reserva deberá estar asinada por calquera das persoas proxenitoras, titoras ou acolledoras. Deberá constar o consentimento expreso da outra persoa proxenitora, titora ou acolledora no anexo de comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar e consentimento (anexo II – bis). Nas situacións de violencia de xénero non é necesaria a sinatura do agresor.
Lémbrase que o alumnado que se atopa matriculado actualmente ten reserva de praza automática para o seguinte curso escolar.
Horario de atención no centro educativo:
De luns a venres: 9:15 a 10:30 horas.
No caso de que non sexa posible acudir ao centro neste horario, deben poñerse en contacto co centro no seguinte número: 881880647.