O CAFI deséxavos felices festas
Enviado por pablogulin a Mér, 16/12/2015 - 12:47Summary:
Summary:
Summary:
Estas xornadas están dedicadas a analizar a vida e obra do intelectual Xoán Vicente Viqueira, no ano do centenario do seu falecemento (1924). A través de varias conferencias e mesas redondas vanse abeirar os eidos nos que foron relevantes as achegas de Viqueira: Filosofía, Galeguismo, Pedagoxía, Poesía, Psicoloxía, Tradución...
As exposicións estarán a cargo dun grupo de docentes, investigadores e especialistas relacionados con distintos aspectos da personalidade e contribucións deste autor, ofrecendo unha panorámica dos aspectos específicos, seguidas dun coloquio co público asistente. No remate tamén se presentará un libro sobre Xoán Vicente Viqueira, da autoría do profesor Ramón López Vázquez.
O ciclo é aberto á asistencia libre, mais tamén vai dirixido dun modo especial ó profesorado interesado nesta conmemoración, e esencialmente a quen imparta contidos de Lingua e Literatura Galegas, Filosofía, Pedagoxía, Psicoloxía... en Primaria, na ESO, no Bacharelato ou no ensino universitario. Agárdase que se ofrezan datos, reflexión e diálogo sobre todo o que teña que ver coa figura de Xoán Vicente Viqueira, tamén en relación coas Irmandades da Fala e co movemento galeguista do primeiro terzo do século XX. Para o profesorado haberá un certificado de asistencia de 12 horas (CAFI).
Son un total de seis conferencias e dúas mesas redondas. Nelas trataranse os temas anunciados no Programa destas Xornadas Olladas no Pasado, 2024.
As mesas redondas vanse centrar en dúas temáticas: 1) personalidade, documentación, edicións 2) poesía, traducións.
A monografía que se vai presentar sobre X. V. Viqueira é unha edición centrada en todo o relativo á súa vida, obra e significado.
O conxunto dos relatores participantes aparecen no Programa detallado desta actividade. Esta terceira edición das Xornadas Olladas no Pasado vai ter lugar na tarde do venres, 22 e mais na xornada do sábado, 23 de novembro, segundo o horario indicado no Programa, no salón de actos do Pazo de San Roque (Santiago de Compostela), cun total de 12 horas de actividade.
Programa:
Summary:
Sábado, 9 de novembro
Relatora: Pilar Couto Cantero
Auditorio Neira Vilas, Biblioteca de Galicia, Cidade da Cultura
Horario: 10 a 14 horas
Xoves, 14 de novembro
Relatora: Pilar Couto Cantero
Escola Galega de Administración Pública (EGAP)
Horario: 17 a 21 horas
Mércores, 20 de novembro
Relatora de secundaria/ EOI: Tania Souto
Relatora primaria: Eva Prieto
Escola Galega de Administración Pública (EGAP)
Horario: 17 a 21 horas
Mércores, 27 de novembro
Relatora de secundaria/ EOI: Iria Monteagudo
Relatora primaria: Eva Prieto
Escola Galega de Administración Pública (EGAP)
Horario: 17 a 21 horas
Summary:
Cada 5 de outubro, celebramos o Día Mundial do Docente, unha data establecida pola UNESCO en 1994.
‘É a suprema arte do docente espertar a curiosidade na expresión creativa e coñecemento’
Albert Einstein
Felicidades a todos os docentes no seu día!
Summary:
Para conmemorar o Día Europeo das Linguas e celebrar a diversidade lingüística e multicultural, o CAFI, neste primeiro trimestre vai desenvolver un amplo abano de actividades vinculadas tanto ás linguas cooficiais coma ás linguas estranxeiras:
G2403002 - Formación para a solicitude de proxectos plurianuais de centros escolares no Programa Erasmus+
S2401023 - Comunicación eficaz docente
S2401068 - Lingua de signos. Curso básico
S2401104 - Formación para profesorado en inglés. Nivel C1
S2401105 - Formación para profesorado en inglés. Nivel B2
S2401106 - Formación para profesorado en inglés. Nivel C2
S2403002 - Actualización en didácticas das linguas estranxeiras
Animamoste a que lle deas unha ollada, seguro que has atopar algo interesante.
Summary:
Obxectivos:
1.Analizar diferentes estratexias de lectura.
2.Suxerir pautas para promover a lectura e o uso crítico de información entre o alumnado.
3.Explorar distintas formas de lectura e integralas na aula.
Contidos:
1.Estratexias para a formación de lectores competentes.
2.A lectura en diferentes formatos e soportes.
3.Lectura e narrativa transmedia.
4.Recursos para ampliar a lectura.
Calendario:
16/10/2024 17:00 - 20:30 Relator: Juan Manuel do Río Surribas. Aula Nova
23/10/2024 17:00 - 20:30 Relator: Juan Manuel do Río Surribas. Aula Nova
06/11/2024 17:00 - 20:00 Relator: Roi Guitián Martínez. Aula Nova
13/11/2024 17:00 - 20:30 Relator: Juan Manuel do Río Surribas. Aula por definir
20/11/2024 17:00 - 20:30 Relator: Juan Manuel do Río Surribas. Aula Nova
28/11/2024 17:00 - 20:00 Relatora: Montse Pena Presas. Aula Nova
Con esta actividade preténdese ofrecerlle ao profesorado un coñecemento inicial á vez que xeneral do deporte do bádminton, que permita un aproveitamento activo do tempo libre con actividades físicas e de lecer. A sinxeleza dos materiais necesarios para a práctica do bádminton e a adaptabilidade do terreo de xogo ás nosas necesidades, fan deste deporte con implementos un recurso perfecto para desenvolver nos novos alumnos e alumnas a motivación e o interese polos deportes e actividades físicas en xeral. Os obxectivos enmarcados neste curso foron pensados para dotar ao alumnado da técnica e táctica básicas necesarias para resolver con habilidade as situacións prácticas deste deporte. Por último, busca desenvolver nos nenos e nenas, actitudes favorables cara á práctica deportiva, coidando as accións encamiñadas á cooperación, xogo limpo, desinhibido, libre de carga esteriotipada, etc. ademais de dotar aos nosos aprendices de estratexias que permitan a expansión das actividades deportivas máis aló do contexto escolar.
Datos importantes:
Summary:
Con esta actividades pretendemos daar a coñecer (e reflexionar sobre) os principais modelos didácticos que nos últimos anos teñen influído na ensinanza da filosofía a nivel internacional así como presentar análises comparativas sobre a actual situación do currículo de Filosofía na Ensinanza Secundaria dos países da UE e Latinoamérica; ofrecer un espazo de debate sobre a atención á dimensión didáctica nas Facultades de Filosofía, con especial atención á problemática introducida coa creación en España do Máster de Formación do Profesorado; promover a reflexión sobre a incidencia das Novas Tecnoloxías (TIC) e a Intelixencia Artificial (IA) na sociedade en xeral, e en particular a súa repercusión en relación co ensino da filosofía; presentar experiencias innovadoras relevantes de traballo na aula con contidos asociados coa disciplina filosófica, en todos os niveis educativos e salientar a importancia do ensino da Filosofía en tanto que constitúe un instrumento indispensable na formación dunha cidadanía crítica e autónoma, sen a cal dificilmente podemos falar dunha cidadanía democrática.
Datos importantes:
File:
Summary:
Queres refrescar o teu inglés?
Xa tes coñecementos e queres melloralos?
Tanto se contas cun considerable coñecemento do inglés como se estás case a comezar, podemos axudarche a alcanzar o éxito profesional. A nosa oferta de formación permanente consiste en diveros cursos de distintos niveis a distintos horarios.
Daquela interésanche estes cursos:
Summary:
Moitos parabéns aos aprobados con praza neste proceso selectivo de 2024!
E para todos aqueles e aquelas que quedastes ás portas non tiredes a toalla e para adiante! Xa tedes moito camiño percorrido!
Aos que comezades nesta andaina cargádevos de enerxía e esforzo, non hai nada imposible!
Moito ánimo e moi feliz verán!