Skip to Content

2º bach. adultos

Datas matrícula extraordinaria ESA III/IV (Educación Secundaria Adultos) e Bacharelato adultos

Adxuntamos información: Requisitos Idade (PREMA AQUÍ): Artigo 3

O horario de secretaría para a formalización da matrícula é de 9:00 a 14:00 horas

Prazo extraordinario de inscrición e matrícula:

-        ESA: do 2 ao 10 de setembro

-        Bacharelato Adultos: do 2 ao 20 de setembro

*As persoas que non dispoñan de Certificación Académica e non acrediten estudos que poidan ser obxecto de validación e desexen matricularse na ESA por primeira vez, deberán realizar unha proba de Valoración Inicial  de Aprendizaxe (Proba VIA), co obxectivo de adscribilas ao módulo adecuado en cada ámbito de coñecemento. Deberán cubrir na secretaría do centro o impreso para apuntarse nesta proba do 2 ao 10 de setembro.

A data da proba de Valoración Inicial de Aprendizaxe (Proba VIA):

11 setembro 2024 - 9:30 h.- Biblioteca

INFORMACIÓN DAS ENSINANZAS DA ESA:

É unha ensinanza voluntaria e gratuíta que na modalidade presencial ten as seguintes características:

As clases presenciais son diarias e os horarios de 18:30 a 21:45 h.

Validez académica oficial para continuar outros estudos ou para a inserción no mundo laboral.

Módulos e Ámbitos: A ESA está dividida en catro módulos equivalentes a 1º, 2º, 3º, 4º, da E.S.O. (no IES Santa Irene temos ESA III e IV no 1º cuadrimestre (do 11 de setembro á primeira semana de febreiro) e no 2º cuadrimestre (da segunda semana de febreiro ao 20 de xuño).

En cada un dos cuadrimestres pode cursar un módulo, polo tanto, nun ano académico (de setembro a xuño) pode cursar dous módulos e no 2º cuadrimestre pode repetir os ámbitos suspensos no 1ºCuadrimestre.

Cada módulo (ESA III e ESA IV) consta dos seguintes ámbitos:

1. Ámbito CIENTÍFICO-TECNOLÓXICO; 2. Ámbito SOCIAL; 3. Ámbito de COMUNICACIÓN

Materiais: Os materiais empregados serán os que indique o/a profesor/a de cada ámbito.

Avaliación: Non pode ser avaliado dun ámbito sen ter aprobado o mesmo ámbito no módulo anterior.

O horario de secretaría para a formalización da matrícula é de 9:00 a 14:00 horas

Datas matrícula ordinaria ESA (Educación Secundaria Adultos) e Bacharelato adultos

Adxuntamos información: Requisitos Idade (PREMA AQUÍ): Artigo 3

O horario de secretaría para a formalización da matrícula é de 9:00 a 14:00 horas

Prazo extraordinario de inscrición e matrícula a partir do 2 de setembro.

CALENDARIO DE EXAMES DA AVALIACIÓN FINAL ORDINARIA E EXTRAORDINARIA DE 1º BACHARELATO (adultos)

Publicamos o calendario de exames da Avaliación final ordinaria e extraordinaria de 1º de BACHARELATO Adultos correspondente ao presente curso 2023/24. Podedes consultar toda a información no documento adxunto.

NOTA: O alumnado de 2º BAC con materias de 1º BAC que non adiantou a avaliación ordinaria, terá as mesmas datas de examen e entrega de notas que o alumnado de 1º BAC na avaliación Ordinaria, non será así na extraordinaria.

CALENDARIO DE EXAMES DA AVALIACIÓN FINAL ORDINARIA DE 1º BACH ADULTOS (MAIO) Só para as persoas de 2º BAC con materias de 1º BAC que adiantaron a avaliación ordinaria

Publícase o calendario de exames para a avaliación final ordinaria de 1º BACH do mes de maio de 2024. A estes exames só poderán presentarse as persoas que adiantan a avaliación para que coincida coa de 2º BACH. Podedes consultar os horarios das probas no documento adxunto.

CALENDARIO DE EXAMES DA AVALIACIÓN FINAL ORDINARIA E EXTRAORDINARIA DE 2º BACHARELATO (adultos)

Publicamos o calendario de exames da Avaliación final ordinaria e extraordinaria de 2º de BACHARELATO Adultos correspondente ao presente curso 2023/24. Podedes consultar toda a información nos documentos adxuntos.

Adxuntamos o calendario de exames da Avaliación Ordinaria de 1º BAC para o alumnado de 2º de BAC que adiantou a Avaliación Ordinaria (ORD I), en maio.

O alumnado de 2º de BAC con materias de 1º de BAC que non adiantaron a avaliación ordinaria (fan ORD II) polo que os exames desta Avaliación Ordinaria son nas mesmas datas que os de 1º BAC, do 30 de maio ao 4 de xuño (ver calendario fin de curso de 1º BAC), pero os exames da Avaliación Extraordinaria serán para todo o alumnado de 2º de BAC con materias de 1º BAC os días 11, 12 e 13 de xuño segundo o calendario adxunto.

Admisión a FP. Curso 2024-2025

Publicación das instrucións xerais e dos calendarios do proceso de admisión ás ensinanzas de formación profesional para o curso 2024-2025.

Acreditación da competencia dixital do alumnado para persoas adultas de ESA IV e 2º BAC Adultos (ComDix)

A Consellería de Cultura, Educación Formación Profesional e Universidades ven de publicar as instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de formación profesional, ensinanzas profesionais de artes plásticas e deseño de réxime especial, e ensinanzas de educación secundaria e bacharelato para persoas adultas na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023-2024.

Os centros inscribirán o alumnado que solicitase participar na proba de nivel intermedio ou na proba parcial da área de dominio 4 do nivel intermedio, coa data límite do 22 de maio.

Os niveis de competencias dixitais que se acreditarán no curso 2023-2024 son os seguintes:

  • ComDix Iniciación (Equivalente a nivel A2)
  • ComDix Intermedio (Equivalente a nivel B2)

O alumnado que obteña o título de graduada ou graduado en educación secundaria obrigatoria obtido polo réxime de persoas adultas recibirá o certificado que acredite o nivel de iniciación. O alumnado matriculado en ESA IV poderá presentarse a unha proba específica co obxectivo de acreditar os coñecementos, habilidades e actitudes propias do nivel intermedio.

A obtención do título de bacharel acredita que a alumna ou o alumno ten os coñecementos, habilidades e actitudes das áreas de dominio 1, 2, 3 e 5 do nivel intermedio descritas no Marco galego de competencias dixitais. O alumnado matriculado en 2º de bacharelato poderá presentarse a unha proba específica co obxectivo de acreditar os coñecementos, habilidades e actitudes propias da área de dominio 4 do nivel intermedio descritas no Marco galego de competencias dixitais. No caso de que unha alumna ou un alumno obteña o título de bacharel e ademais supere a proba específica da área de dominio 4 do nivel intermedio, recibirá a certificación ComDix que acredita o nivel intermedio.

As acreditacións do alumnado terán unha validez de cinco anos a partir da data da proposta de título da alumna ou o alumno ou da realización da proba específica.

O alumnado que desexe participar nas probas específicas deberá cumprir os seguintes requisitos:

  • Estar matriculado en ESA IV para presentarse á proba específica que acredita as competencias dixitais de nivel intermedio.
  • Estar matriculado en 2º de bacharelato para persoas adultas para presentarse á proba específica que acredita a área de dominio 4 de competencias dixitais de nivel intermedio.

O alumnado de ESA IV e o alumnado de 2º de bacharelato para persoas adultas que desexe realizar a proba específica solicitará a súa inscrición entregando o impreso adxunto na secretaría do centro ata o día 22 de maio de 2024, incluído. Os impresos serán entregados a todo o alumnado en formato físico, polo que non é necesario que o alumnado o imprima (podedes recollelo en conserxería ou en xefatura de estudos e entregalo na mesma xefatura de estudos ou en secretaría pola mañá).

As convocatorias de probas específicas, no curso 2023-2024, realizaranse consonte ao seguinte calendario:

  • A proba específica que acredita a área de dominio 4 de nivel intermedio realizarase no centro durante o mes de xuño. Terá unha duración de 20 minutos (con 12 preguntas) e realizarase en horario lectivo.
  • A proba específica que acredita o nivel intermedio realizarase no centro durante o mes de xuño. Terá unha duración de 90 minutos (con 60 preguntas) e realizarase en horario lectivo.

Informarase do día e da hora das probas coa antelación suficiente para a organización das mesmas según as asignadas ao centro pola Dirección xeral de Formación Profesional.

Aínda que a inscrición nas probas é voluntaria recoméndase a todo o alumnado de 2º de Bacharelato presentarse ás mesmas.

As probas son gratuítas para todo o alumnado.

Resolución do 29 de abril de 2024, da Dirección Xeral de Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de formación profesional, ensinanzas profesionais de artes plásticas e deseño de réxime especial, e ensinanzas de educación secundaria e bacharelato para persoas adultas na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023-2024.

Neste enlace tedes a posibilidade de realizar una proba de exemplo do nivel intermedio: https://certificacion-competenciasdixitais.xunta.gal/gl

O contido do Marco Galego de Competencias Dixitais (MGCD) pódese consultar na ligazón: https://ficheiros-web.xunta.gal/comdix/20231213_EstruturaMGCD_v.1.0.pdf

 

Consideracións a ter en conta para realizar as probas ABAU 2024

Consideracións relevantes a ter en conta do PROTOCOLO ABAU 2024:

  • Lugar de realización para alumnado sen adaptación de necesidades educativas especias: Escola de Enxeñaría Industrial (Sede Cidade). Rúa Torrecedeira nº 86. Vigo CD:27 Código CiUG: 4407 Código Xunta:36011592. A Comisión delegada para alumando NEAE está por determinar.
  • Haberá carteis informativos ben visibles  coa identificación das comisión delegada, aulas...
  • O alumnado deberá estar presente ás 9:00 horas e acudir coa antelación suficiente de acordo co horario determinado para cada un dos exames.
  • O alumnado que detecte erros na matrícula deberá comunicalo á presidencia da comisión delegada no momento da presentación; as modificacións de matricula deben ser solicitadas utilizando o formulario correspondente. Comentarllo previamente ao profesor acompañante do noso centro.
  • Formaranse filas, mantendo distancias e o alumnado será chamado a viva voz e colocado no seu posto na aula polos vogais. Este posto será o mesmo para tódalas probas.
  • Recibiredes xogos de etiquetas adhesivas. Non se recollen exames sen etiquetas. Revisade que teñan ben os datos.
  • Levar sempre o DNI (sen caducar) xunto cas etiquetas identificativas.
  • Pódese levar botella de auga sen etiqueta.

MATERIAIS: Exclusivamente bolígrafos negros ou azuis non borrables. 

-Dicionario latín/español ou galego para o exame de Latín II, con apéndice gramatical, pero sen páxinas de contidos literarios, que, no seu caso, deberán ser extraídas ou grampadas. Non está permitido ningún caderno solto nin ningún dicionario que non sexa orixinal. 

-Dicionario de grego/español ou galego para o exame de Grego II, con apéndice gramatical. Non está permitido ningún caderno solto nin ningún dicionario que non sexa orixinal.

-Material de debuxo, pintura e complementario para os exames que impliquen deseño, debuxo técnico ou artístico e técnicas gráfico-plásticas. Material indicado nas circulares, directrices e orientacións dos respectivos Grupos de Traballo.

-Calculadora, sen capacidade de programación e sen capacidade gráfica, para os exames de Matemáticas II, Matemáticas aplicadas ás ciencias sociais, Física, Química, Empresa e deseño de modelos de negocio e Ciencias xerais. Os membros da comisión delegada poden comprobar se a calculadora cumpre os requisitos; de non ser así, será retirada e non poderá ser substituída por outra.

-Non se poderá acceder á aula con teléfono móbil, reloxo ou calquera outro dispositivo electrónico activados. De darse o caso, poderá ser obxecto de medida disciplinaria (expulsión da aula, cualificación do exame con 0 puntos ou anulación total da proba). Tampouco poderá utilizar ningún dispositivo de escoita non autorizados. 

  • O alumnado poderá introducir na aula unha mochila, carteira ou bolsa de deporte.
  • Deberá manter despexados os pavillóns auditivos para comprobación de non ter ningún aparello non permitido.
  • Unha vez distribuídos os exames, o alumnado deberá permanecer na aula polo menos 30 minutos.
  • O alumnado que desexe abandonar a aula sen realizar o exame deberá entregar a algún dos vogais o caderno de exame (contén 7 páxinas A4 en branco) pero debidamente etiquetado, así como o folio cos enunciados do exame.
  • Ninguén pode dispoñer dos enunciados dos exames. Poderán verse na web da CIUG ao remate de cada xornada.
  • Haberá reloxos visibles para levar un control do tempo no exame.

Premios extraordinarios de bacharelato 2023-2024

Inicia o período de presentación de solicitudes para participar nos premios extraordinarios de bacharelato 2023-2024 (código de procedemento ED311A) cuxa orde de convocatoria publicouse no DOG o pasado 26 de abril.

O prazo de presentación de solicitudes comezará hoxe, 29 de abril e rematará o día 28 de maio de 2024.

Achégase unha folla resumo das características do premio con indicacións importantes sobre como realizar a solicitude desde a aplicación de PremiosEdu ou desde a Sede electronica.

Axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (NEAE) para o curso 2024-25

As axudas están dirixidas a persoas que presentan unha necesidade específica de recibir apoio educativo (NEAE) derivado dalgunha das seguintes situacións de tódalas etapas educativas que se cursan neste centro e presente a seguinte documentación xustificativa:

  • Discapacidade: Certificado de discapacidade igual ou superior ao 25%
  • Trastorno grave de conduta ou da comunicación e da linguaxe: 
  1. Certificado dun equipo de valoración e orientación dun centro base e do Instituto de Maiores e de Servizos Sociais ou órgano correspondente da comunidade autónoma ou Certificado do equipo de orientación educativa e psicopedagóxica, do departamento de orientación do teu centro educativo ou da comunidade autónoma. O certificado debe axustarse ao modelo que obterás cando enchas o formulario.
  2. Informe dun equipo de orientación educativa e psicopedagóxica ou do Departamento de Orientación para indicar que tipo de asistencia necesitas, duración etc.
  3. Certificado do inspector de zona para acreditar que necesitas estes tratamentos porque esta axuda non a ofrece o teu centro ou porque non podes matricularche nun centro no que se preste.
  4. Memoria do centro onde vas recibir a reeducación que informe sobre as características do tratamento, a súa duración e o custo.Declaración responsable da persoa que vai impartir a reeducación. Debe acreditar que ten a formación necesaria para iso.
  • Trastorno do espectro autista: 

    Certificado médico dos servizos de saúde sostidos con fondos públicos e Certificado do equipo de orientación educativa e psicopedagóxica, do departamento de orientación do teu centro educativo ou da comunidade autónoma. O certificado debe axustarse ao modelo que obterás cando enchas o formulario.

  • Altas capacidades: 

    Presentar un informe do equipo de orientación educativa e psicopedagóxica ou do Departamento de Orientación do teu centro educativo para indicar que tipo de asistencia necesitas, a duración, etc. Este informe debe axustarse ao modelo que aparece co impreso de solicitude cando enchiches o formulario en liña e Memoria do centro que imparte o programa ao que vas asistir que informe sobre as características do tratamento, a súa duración e o custo.

Para ter dereito a recibir as axudas, a túa unidade familiar non debe superar a renda anual (a presentada no 2023) que marca a táboa da convocatoria. Por exemplo, se a túa familia formádela 4 persoas e a renda familiar é menor que 31.801 € ao ano, terías dereito a recibir as axudas.

PRAZO PARA A PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: 

Do 30 de abril ao 13 de setembro de 2024.

 

Distribuir contido


by Dr. Radut