1º ESO, 2º ESO, 3º ESO, 4º ESO

Certificado de competencias dixitais do alumnado 4º ESO

Está dispoñible o informe AL910-Certif.Comp.dixitais para obter o Certificado de competencias dixitais do alumnado de 4º da ESO. Este informe pode obtelo o alumnado maior de idade ou as persoas responsables a través de abalarMóbil e abalarWeb.

Os certificados COMDIX só están dispoñibles para o alumnado que teña cumpridos os 16 anos na data 30 de xuño de 2024.

O alumnado que cumpra os 16 anos no 2º semestre do ano 2024 poderá descargalo a partir do 31 de decembro.

Admisión FP básica. Adxudicación de prazas. Curso 2024-2025

Os centros nos que estea asignada a praza poñeranse en contacto co alumnado para confirmar a matrícula e solicitarlles a documentación que proceda.

Lista definitiva de solicitudes admitidas - FondoLibros 2024-2025

Publicada no taboleiro de anuncios do centro a lista definitiva de solicitudes admitidas do fondo de libros para o curso 2024-2025.

As persoas interesadas poderán solicitar, na secretaría do centro, o vale de material.

Arteflix. A arte e os seus protagonistas.

PREPARADOS PARA UNHA ENCHENTA DA NOSA SERIE FAVORITA???

Os alumnos de 4º da ESO preparon unha escolma dos movementos artísticos da arte contemporánea no formato da plataforma Netflix.

A presentación constaba de 5 diapositivas: Vista previa, episodios, trailers, máis disto, detalles. A aplicación utilizada será o Google slide.

Na vista previa, aparecerá unha obra representativa do movemento artístico,  o contexto histórico, e a modo de actores da serie, o nome dos artistas.

Episodios: Nos 5 episodios aparecería un artista, o cadro, e o título. E na parte inferior, máis cadros do movemento.

Máis disto: Neste apartado, seleccionarase un artista,  reunirase un percorrido pola súa traxectora artistica, seleccionando obras dos distintos periodos.

Trailer Subirase un video realizado polo alumnado comentando unha obra. Máximo 3 minutos

Detalles: Reunirase a bibliografía, neste caso os enlaces de internet.

Premios ao esforzo persoal e a superación persoal ESO 2023-2024

O pasado 28 de xuño, publicouse no DOG a ORDE do 19 de xuño de 2024 pola que se convocan os premios de educación secundaria obrigatoria ao esforzo e á superación persoal correspondentes ao curso 2023-2024 (código de procedemento ED311E).

O prazo de presentación de solicitudes será dun mes: comezará o día 19 de agosto de 2024 e rematará o día 18 de setembro de 2024.

Pode acceder á información desta convocatoria na aplicación informática PremiosEdu (https://www.edu.xunta.gal/premiosedu/), no Portal educativo (https://www.edu.xunta.gal/portal/) e na Sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal) introducindo na caixa de busca o código de procedemento ED311E.

Lémbrase que se as persoas solicitantes son menores de idade, sempre teñen que presentar a súa solicitude por medio dunha persoa representante.

Achégase unha folla informativa sobre a convocatoria, que deberán distribuír ao alumnado susceptible de ser candidato a estes premios.

O alumnado que desexe presentarse a dita convocatoria deberá informar ao centro educativo no momento de facer a solicitude.

Listaxe de libros de texto para o curso 2024-25

O listado de libros de texto para o curso 2024-25 está dispoñible premendo no seguinte enlace:

Listado libros de texto 2024-25

Presentacións_Xornadas de orientación

Adxúntanse as presentacións empregadas nas xornadas de orientación para o alumnado de 3º ESO, 4º ESO e 1º Bacharelato.

FRONTEIRAS

Partindo do formato da revista National Geographic, e ca aplicación Book Creator,  os alumnos de 3º ESO C realizaron o traballo Fronteiras. Con este traballo, definiron e estudaron as fronteiras, non só en termos xeográficos, senón tamén como espazos de interacción e cambio para poder comprender a complexidade do mundo moderno.

A fronteira é unha liña, real ou imaxinaria, que delimita territorios, xa sexan países, estados, rexións ou comunidades. Pero ademáis, a fronteira é espazo dinámico onde se atopan e mesturan diferentes culturas, economías, políticas e sociedades. Son puntos de encontro e, ás veces, de conflito, onde as identidades defínense e redefinen continuamente.

Concerto Final de Curso 2024

Admisión FP Básica 2024-2025

O alumnado de 2º da ESO, que teña feito 15 anos ou os faga no ano natural en curso, deberá ser proposto excepcionalmente e a criterio do equipo docente e o responsable da orientación do centro para incorporarse á formación profesional básica.

O alumnado procedente de 3º e 4º da ESO poderá solicitar a petición propia, xunto cos seus pais, nais ou persoas titoras, a incorporación a un ciclo de grao básico. Poderá presentar a solicitude no seu centro de orixe sen necesidade de ser proposto e sen figurar na relación inicial de alumnado proposto polo centro.

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 24 de xuño de 2024 e remata o día 4 de xullo de 2024, ás 14:00 h.

O alumnado de 2º ESO proposto excepcionalmente para incorporarse á formación profesional básica será avisado polo centro o día 24 de xuño de 2024. Este alumnado poderá, se así o considera, rexistrar a solicitude (Solicitude ED522A) de incorporación a un ciclo de Formación Profesional Básica na secretaría do centro no plazo anteriormente indicado.

Aquel alumnado de 3º ESO e 4º ESO que desexe incorporarse a un ciclo de Formación Profesional Básica deberá formalizar a súa solicitude (Solicitude ED522A) na secretaría do centro no plazo anteriormente indicado.