Outras novas

Presentacións_Xornadas de orientación

Adxúntanse as presentacións empregadas nas xornadas de orientación para o alumnado de 3º ESO, 4º ESO e 1º Bacharelato.

Xornadas de portas abertas da USC

A Universidade de Santiago de Compostela celebrará os vindeiros 13, 14 e 15 de xuño en Santiago e o 20, 21 e 22 de xuño en Lugo as “Xornadas de Portas Abertas: Coñece a USC”.

Novas edicións dos cursos de capacitación dixital para persoas adultas 2024

Formulario de inscrición nos cursos de capacitación dixital premendo AQUÍ

Conferencia-debate "Os valores do deporte"

Conferencia-debate "Os valores do deporte". Escola de Nais e Pais do IES Santa Irene. Martes, 9 de abril de 2024, ás 19:30 h. Entrada libre ata completar aforo.

Horario de apertura - Semana Santa 2024

Horario de atención ao público na secretaría do centro durante a Semana Santa 2024

Novo curso de capacitación dixital 2024

O IES Santa Irene pertence á rede de centros de acreditación dixital. O primeiro obxectivo desta rede é abrir os centros educativos á poboación adulta que non estea recibindo formación no sistema educativo regrado. Para ela está dirixido un curso de formación de 30 horas de duración á que se lle ofrece unha competencia dixital básica.

O curso está financiado polo Fondo Social Europeo, polo que é gratuíto. Ao remate entregarase un certificado de asistencia e aproveitamento, co que se poderán acreditar unidades de competencia de cualificación profesional.

Desenvolverase na aula de informática do IES Santa Irene. A formación recibida será válida para manexarse con internet e con dispositivos electrónicos, coma móbiles ou tablets.

Cada curso atenderá a un mínimo de 10 alumnos/as e un máximo de 25.

O 1º curso de capacitación dixital desenvolverase entre o 02 de abril de 2024 e o 02 de maio de 2024, no seguinte horario:
  • Martes e xoves, de 20:00 h a 22:30 h
A inscrición realizarase de forma presencial na secretaría do IES Santa Irene ou chamando ao 986 23 37 99. Tamén é posible realizar a inscrición online premendo AQUÍ.

Prazo para realizar a inscrición: ata o 31 de marzo de 2024.

A presentación do curso terá lugar o día do comezo do curso (02 de abril de 2024, ás 20:00 h)

Escola de Nais e Pais - Conferencia sobre acoso e ciberacoso

O luns, día 04 de marzo de 2024, ás 18:30 h, o IES Santa Irene organiza unha conferencia sobre acoso e ciberacoso na adolescencia, a cargo da Unidade de Prevención Cidadá da Policía Nacional. A conferencia está destinada ás familias do alumnado de todos os cursos e ao profesorado.

Os/as titores/as do centro consideran de gran importancia a asistencia a esta conferencia-coloquio. Cada día os/as adolescentes fan máis uso da internet e das redes sociais sen ser conscientes das consecuencias dos seus actos. É moi necesaria a colaboración das familias na prevención e control do uso que o alumnado fai das novas tecnoloxías.

Ademáis, os/as asistentes terán a oportunidade de escoitar e prantexar calquera dúbida, pregunta ou curiosidade.

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio. Comezo do período de inscrición.

Aberto o período de inscrición para probas de acceso a ciclos formativos de grao medio, do 26 de febreiro ao 8 de marzo de 2024, ambos incluídos.
Pode consultar a Orde do 21 de decembro de 2023 pola que se regulan as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo, e se convocan para o ano 2024 (códigos de procedemento ED312C e ED312D) na seguinte ligazón:

Escola de Nais e Pais - Conferencia sobre acoso e ciberacoso

O luns, día 04 de marzo de 2024, ás 18:30 h, o IES Santa Irene organiza unha conferencia sobre acoso e ciberacoso na adolescencia, a cargo da Unidade de Prevención Cidadá da Policía Nacional. A conferencia está destinada ás familias de todos os cursos e ao profesorado. Animámosvos a participar.

Horario de apertura - Entroido 2024