Circulares informativas |
Consulta no enlace a CONVOCATORIA 2024-25 da Fundación Amancio Ortega.
|
|||
|
|||
|
|||
AMPLIACIÓN DO PRAZO DE MATRÍCULA EN BACHARELATO
DESCARGA DE IMPRESOS
|
|||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
PRAZO: ATA O 21 DE XUÑO, MÉRCORES (INCLUIDO) DESTINATARIOS Fondo solidario de libros de texto
Axudas para adquirir libros de texto
Axudas para adquirir material escolar
ASIGNACIÓN DE LIBROS
CONTÍA DAS AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO Alumnado cunha discapacidade igual ou superior ao 65 %
Alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia.
Alumnado con necesidades específicas de apoio educativo:
CONTÍA DA AXUDA PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR
MÁIS INFORMACIÓN
|
|||||||||||||||||||
LUNS, 15 DE MAIO. 8:50 H. ENTREGA DE CUALIFICACIÓNS DA AVALIACIÓN FINAL ORDINARIA DE 2º DE BACHARELATO.
Durante os días 15 de maio, luns e 16 de maio, martes, o alumnado ou os seus nais, pais ou titores poderán solicitar, de profesorado , cantas aclaracións consideren precisas acerca das valoracións que se realicen sobre o proceso de aprendizaxe dos alumnos, así como sobre as cualificacións ou decisións que se adopten como resultado do devandito proceso. Para exercer este dereito poderase aproveitar os tramos horarios do luns, 15 e martes, 16 de maio que coincidan ca impartición da materia. Se esto non é posible, prégase que solicite en conserxería cita previa co profesorado, tan pronto sexa posible.
RECLAMACIÓN, NO CENTRO, DIRIXIDAS Á DIRECCIÓN (PRESENTACIÓN NA SECRETARÍA DO CENTRO):
RECLAMACIÓN POR ESCRITO ANTE XEFATURA PROVINCIAL (SE PERSISTE O DESACORDO) NA SECRETARÍA DO CENTRO:
ACTUACIÓNS POSTERIORES
NORMATIVA A TER EN CONTA
Para calquera dúbida consultar en secretaría, xefatura de estudos ou dirección |
|||
ENTREGA DE CUALIFICACIÓNS AVALIACIÓN FINAL ORDINARIA 2º BACHARELATO: LUNS, 15 DE MAIO. 8:50 H
RECLAMACIÓNS AVALIACIÓN FINAL ORDINARIA 2º BACHARELATO
ENTREGA DE CUALIFICACIÓNS AVALIACIÓN FINAL ORDINARIA 1º BACHARELATO: MÉRCORES, 7 DE XUÑO.
RECLAMACIÓNS AVALIACIÓN FINAL ORDINARIA 1º BACHARELATO: XOVES, 8 DE XUÑO E VENRES, 9 DE XUÑO.
FINALIZACIÓN DO PERIODO DE ACTIVIDADES LECTIVAS: MÉRCORES, 21 DE XUÑO
ENTREGA DE CUALIFICACIÓNS AVALIACIÓN FINAL EXTRAORDINARIA 2º BACHARELATO: XOVES, 22 DE XUÑO, ÁS 14:00 H
RECLAMACIÓN DE CUALIFICACIÓNS AVALIACIÓN FINAL EXTRAORDINARIA 2º BACHARELATO: VENRES, 23 DE XUÑO E LINS, 26 DE XUÑO
ENTREGA DE CUALIFICACIÓNS AVALIACIÓN FINAL ESO E AVALIACIÓN FINAL EXTRAORDINARIA 1º BACHARELATO: LUNS, 26 DE XUÑO SEGUINDO O SEGUINTE HORARIO:
RECLAMACIÓNS AVALIACIÓN FINAL ESO E AVALIACIÓN EXTRAORDINARIA 1º BACHARELATO: 27 E 28 DE XUÑO (MARTES E MÉRCORES). DE 9:00 A 14:00 H |
|||
3º ESO (PROGRAMA DE DIVERSIFICACIÓN CURRICULAR) 4º ESO (PROGRAMA DE DIVERSIFICACIÓN CURRICULAR) Infórmase que dende a presidencia da Xunta de Galicia, o 27 de abril de 2023, anunciáronse cambios en materia curricular, nas etapas de ESO e Bacharelato, para o vindeiro curso 2023/2024.
|
|||
En relación co coñecemento por parte da dirección do IES do Milladoiro da realización dun documento ou escrito por unha parte do alumnado, que non procede de ningún órgano do IES do Milladoiro, considérase esencial poñer en coñecemento das familias e ter en conta o seguinte: No noso Plan de Convivencia (páxina 15, dereitos do alumnado, apartado d) aparece recollido o dereito do alumnado a participar directamente no proceso educativo cando sexa consultado pola Administración educativa, nos termos previstos no título IV da lei de Convivencia (“Participación directa das familias e dos restantes membros da comunidade educativa no ensino e no proceso educativo”). Este dereito tamén se amosa no artigo 7.1.d da Lei 4/2011 de 30 de xuño de convivencia e participación da comunidade educativa. No titulo IV da mencionada lei, establécese o seguinte: Artigo 31. Procedementos de consulta e participación directa no ensino. 1. Para facer efectiva a corresponsabilidade entre o profesorado e as familias na educación dos seus fillos e fillas e garantir a colaboración efectiva entre a familia e a escola, a Administración educativa poderá establecer procedementos de consulta e participación directa das familias. Estes procedementos poderán estenderse a outros membros da comunidade educativa. 2. Os procedementos previstos neste artigo terán como finalidade solicitar as preferencias individuais ou colectivas das nais e pais ou das titoras ou titores do alumnado, do propio alumnado se é maior de idade e, no seu caso, doutros membros da comunidade educativa sobre aspectos determinados da programación xeral do ensino. 3. En ningún caso poderán ser obxecto de consulta os aspectos da programación xeral do ensino regulados directamente por normas con rango de lei ou que haxan de ser regulados pola lei por disposición constitucional Artigo 32. Principios xerais e garantías dos procedementos de consulta e participación directa. 1. Os procedementos de consulta e participación directa convocaranse por orde da persoa titular da consellería competente en materia de educación antes do inicio do curso escolar no que os resultados dos mesmos teranse en conta para a adopción das correspondentes decisións no ensino por parte da Administración educativa. 2. A orde de convocatoria haberá de publicarse no Diario Oficial de Galicia cunha antelación mínima de quince días con respecto á iniciación do procedemento e establecerá, como mínimo: a) O carácter meramente orientador ou o grao de vinculación que para a Administración educativa e os centros docentes terán os resultados do procedemento. b) As garantías que procedesen #de acordo con a finalidade e o carácter do procedemento para asegurar a protección dos datos de carácter persoal dos participantes, a autenticidade das opinións individuais emitidas e dos resultados globais e a neutralidade da Administración educativa e dos centros docentes na adopción de decisións derivadas do procedemento. c) O prazo de duración do procedemento, que non poderá ser inferior a un día natural nin superior ao período de matrícula que se estableza nas normas de admisión nos centros docentes 3. Os procedementos de consulta e participación directa poderán realizarse mediante a utilización de medios electrónicos, ben nos propios centros docentes, ben de maneira telemática, respectando as garantías establecidas na lexislación sobre acceso electrónico da cidadanía aos servizos públicos e na de protección de datos. Artigo 33. Acceso das nais e pais ou das titoras ou titores ao profesorado e aos equipos directivos dos centros docentes 1. As disposicións que regulen a distribución do horario semanal individual do profesorado garantirán a dispoñibilidade do mesmo, tivese ou non a condición de titor, para a atención ás nais e pais ou ás titoras ou titores do alumnado. 2. Garantirase igualmente a dispoñibilidade dos membros dos equipos directivos dos centros docentes para a atención ás nais e pais ou ás titoras ou titores do alumnado. 3. Ao dar cumprimento ao previsto neste artigo, procurarase de maneira especial que as horas de atención ás nais e pais ou ás titoras ou titores sexan razoablemente compatibles, dentro do horario do centro, coas obrigacións laborais e familiares dos mesmos
|
|||
ENTREGA DE LIBROS DE TEXTO 1º E 3º DA ESO |
|||
Infórmase dende vicedirección que a partir do venres, 9 de setembro, polas mañás, as familias poderán vir a recoller os cheque e os libros de texto do fondo de libros, correspondentes aos cursos de 2º e 4º ESO. Estase á espera de recibir a totalidade dos libros de texto, correspondentes aos cursos de 1º e 3º ESO, momento no que se informará na páxina web No presente curso son as familias (e non o alumnado) as que deben recoller os libros de texto. |
|||
Mércores, 7 de setembro
Consulta das listas definitivas dos grupos en ABALAR ou no taboleiro do Centro.
Xoves, 8 de setembro
Presentación de grupos:
Venres, 9 de setembro Inicio das clases no horario habitual
Transporte Inicio normal do transporte o día 9 de setembro
|
|||
CLAUSTRO DE INICIO DE CURSO 2022/2023XOVES, 1 DE SETEMBRO. 9:00 h
O profesorado que obteña destino no centro na resolución defintiva do CADP pode proporcionar os seus datos (nome, apelidos, especialidade e conta de correo do dominio edu.xunta) ao enderezo de correo electrónico: ies.milladoiro@edu.xunta.gal
ATENCIÓN NO MES DE AGOSTO DE 10:00 A 13:00 h Chamar, previamente, ao número de teléfono: 717701075 |
|||
Amplíase o prazo para presentar solicitude de participación nas probas de acreditación de linguas estranxeiras ata o 23 de setembro para os centros. Para facilitar a tramitación pedimos que ata o día 21 de setembro se acheguen as solicitudes ao centro .As solicitudes recibidas terán que entregar o seguinte compromiso, que se pode descargar na seguinte ligazón: COMPROMISO REALIZACIÓN PROBAS DE ACREDITACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS
|
|||
Na Resolución do 10 de xuño de 2022 regúlase a xestión de probas de nivel lingüístico para o alumnado de centros dependentes da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesironal e Universidade. Os destinatarios desta convocatoria son os centros públicos non universitarios dependentes da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades. As probas están destinadas ao alumnado de bacharelato, ciclos de formación profesional e alumnado de 4º da ESO. Máis información; |
|||
O claustro do IES do Milladoiro acordou en reunión ordinaria, celebrada o 30 de xuño de 2022, ofertar a materia de "Francés: primeira lingua estranxeira" para o alumnado de 1º da ESO no vindeiro curso 2022/2023. O alumando de 1º ESO, xa matriculado, que desexe cambiar de primeira lingua estranxeira, pode acudir ao centro nas mañás do luns 4 de xullo, martes 5 de xullo ou mércores 6 de xullo, en horario de 9:00 a 13:30 horas.
|
|||
|
|||
SÁBADO, 11 DE XUÑO Publicación en abalar de:
LUNS, 13 DE XUÑO Entrega de boletíns de avaliación final ordinaria ao alumnado de 1º Bacharelato. Horario de entrega: 10:00 h LUNS, 13 DE XUÑO E MARTES, 14 DE XUÑO Reclamacións avaliación final ordinaria 1º Bacharelato. Horario de 9:00 a 14:00 h ATA O MÉRCORES, 22 DE XUÑO Periodo lectivo, adicado a actividades de recuperación, reforzo e ampliación MÉRCORES, 22 DE XUÑO Último día lectivo LUNS, 20. MARTES, 21 E MÉRCORES, 22 DE XUÑO
LUNS, 27 DE XUÑO
LUNS, 27 E MARTES, 28 DE XUÑO Reclamacións avaliación final extraordinaria de 1º e 2º Bacharelato MARTES. 28 DE XUÑO Entrega de boletíns de avaliación final ordinaria ao alumnado de ESO
MARTES 28, MÉRCORES, 29 E XOVES 30 DE XUÑO Reclamacións avaliación final ordinaria ao alumnado de ESO
|
|||
IMPORTANTE: PRAZO ATA O 22 DE XUÑO INCLUÍDO Está aberto o prazo para que as familias soliciten a súa participación no Fondo Solidario de Libros de Texto, ou ben as axudas para a adquisición de libros de texto e de vales para material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria, ESO e Educación Especial en centros sostidos con fondos públicos, para o vindeiro curso escolar 2022/23. FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO A asignación de libros de texto farase por orde inversa á renda per cápita da unidade familiar.
Terá preferencia o alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta ou cunha discapacidade igual ou superior ao 65%, con independencia da súa renda familiar. O alumnado con renda per cápita igual ou inferior a 6.000 euros, ou que estea en situación de garda ou tutela da Xunta ou cunha discapacidade igual ou superior ao 65% (nestes dous últimos casos con independencia da renda) ten garantido o acceso a seis libros. Pola súa banda, as familias con tramos de renda per cápita entre 6.000 e 10.000 euros terán acceso a catro manuais. Será requisito fundamental para acceder ao Fondo solidario ou para recibir as axudas para libros ou material escolar ter devolto os libros dos cursos anteriores.
AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR O destinatario das axudas para material escolar é todo o alumnado de ESO cunha renda per cápita familiar igual ou inferior a 6.000 euros, e a contía da axuda é de 50 euros/alumno.
O alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia, o alumnado de Educación Especial ou cunha discapacidade igual ou superior ao 65% será beneficiario desta axuda con independencia da renda.
PRAZO DE ENTREGA DE SOLICITUDES Importante: o prazo para presentar solicitudes rematará o día 22 de xuño de 2022 (este incluído). O alumnado que se incorpore a un centro docente sostido con fondos públicos procedente de fóra de Galicia ou dun centro situado en Galicia, pero non sostido con fondos públicos, poderá presentar a solicitude no prazo dun (1) mes contado a partir do día seguinte á formalización da matrícula. Non se poderán presentar solicitudes despois do 31 de marzo de 2023. O alumnado que repita 4º da ESO e aquel que non obteña praza en formación profesional básica no curso 2022/23 e formalice a matrícula no curso da ESO que lle corresponda, cando non tivese presentado solicitude de participación no fondo solidario nin de axuda para adquirir material escolar no prazo indicado, tamén poderá presentala no prazo dun mes desde a formalización da matrícula.
FORMA DE ENTREGA DAS SOLICITUDES Ademais da presentación presencial no centro, poderá realizarse a solicitude accedendo á aplicación Fondolibros, e unha vez que teñan cubertos todos os datos deberase gardar, obtendo así o número de solicitude, e posteriormente poderase optar polas seguintes formas de presentación:
En ambos os casos o centro deberá comprobar e completar os datos da solicitude e a documentación presentada e, de ser o caso, proceder á súa validación para continuar coa tramitación. Ao alumnado con necesidades específicas de apoio educatio matriculado en ESO que, a xuízo do centro docente non poida usar os libros de texto do curso no que estea matriculado e non existan libros adecuados no fondo solidario en ningún curso, o centro expediralle un vale co que poderá adquirir libros ou material didáctico e complementario específico que o centro docente determine.
DOCUMENTACIÓN QUE HAI QUE ENTREGAR
ANEXO SOLICITUDE ANEXO II. COMPROBACIÓN DE DATOS DE MEMBROS COMPUTABLES DA UNIDADE FAMILIAR COPIA DO LIBRO DE FAMILIA OU DOCUMENTO EQUIVALENTE, FIGURE O ALUMNO OU ALUMNA E DEMAIS MEMBROS COMPUTABLES DA UNIDADE FAMILIAR
Excepcionalmente (cando non sexa posible facelo polos medios anteriores), poderase acreditar o número de membros computables utilizando algún dos seguintes medios:
CERTIFICADO DE DISCAPACIDADE DO ALUMNO OU ALUMNA OU CALQUERA MEMBRO DA FAMILIA NON EXPEDIDO POLA ADMINISTRACIÓN AUTONÓMICA.
DOCUMENTACIÓNXUSTIFICATIVA DA SITUACIACIÓN DE VIOLENCIA DE XÉNERO NO ÁMBITO FAMILIAR, CANDO O AGRESOR FORME PARTE DA UNIDADE FAMILIAR
RESOLUCIÓN XUDICIAL DE INCAPACITACIÓN CON PATRIA POTESTADE PRORROGADA OU REHABILITADA
RESOLUCIÓN ADMINISTRATIVA OU XUDICIAL ACREDITATIVA DA SITUACIÓN DE ACOLLEMENTO OU DO CERTIFICADO DO CENTRO DE MENORES, PARA O ALUMNADO EN SITUACIÓN DE TUTELA OU GARDA DA XUNTA DE GALICIA
CERTIFICADO DE CONVIVENCIA, VOLANTE DE CONVIVENCIA OU INFORME DOS SERVIZOS SOCIAIS OU DO ÓRGANO EQUIVALENTE DO CONCELLO ONDE RESIDA A FAMILIA, NO CASO DE QUE O PAIS E A NAI OU OS TITORES CAREZAN DE DNI E NIE Os documentos deberán ser válidos e eficaces no momento da súa preaentación, e reflectir a situación persoal, familiar e económica a 31 de decembro do 2020, agás no caso de violencia de xénero |
||||
De acordo coa nova estratexia e control da SARS-CoV-2 na etapa de transición en Galicia: 1- Non se realizarán probas confirmatorias dos test positivos de autodiagnóstico, a excepción de certos grupos vulnerables1 . Polo tanto as persoas cun resultado positivo nun test de autodiagnóstico serán sempre casos sospeitosos da COVID-19. 2.- Do mesmo xeito, aquelas persoas con clínica compatible da COVID-19 tampouco se lle realizarán probas confirmatorias, coa excepción dos anteditos grupos vulnerables1, e estarán tamén considerados casos sospeitosos da COVID-19. 3.- Os casos confirmados da COVID-19 unicamente serán aqueles que teñan unha proba diagnóstica positiva (PDIA) realizada por un profesional sanitario, logo de valorar o criterio específico polo cal se lle solicita a proba diagnóstica. Os test de autodiagnóstico non son probas diagnósticas que confirmen a enfermidade. 4.- As recomendacións preventivas para os casos sospeitosos, confirmados e contactos estreitos pódense revisar na seguinte ligazón da páxina WEB da Consellería de Sanidade (que facer se es un caso ou contacto da COVID-19) 5- A aplicación EDU-COVID deixa de utilizarse, xa que deixan de rexistrarse os casos sospeitosos, confirmados e contactos estreitos de COVID-19 no ámbito educativo. 6.- Aínda que se modificase a vixilancia e o control do SARS-CoV-2 nesta etapa de transición, seguen a estar en vigor as medidas xerais de prevención da COVID-19 no relativo ao uso axeitado da máscara segundo a normativa vixente, o mantemento da distancia de seguridade, o lavado frecuente de mans e a ventilación axeitada de espazos. 7.-No seo da Ponencia de Promoción da Saúde na que participan todas as comunidades autónomas e na que se consensúan as “Medidas de prevención, higiene y promoción de la salud frente a covid-19 para centros educativos”; no referente ás actuacións ante síntomas dos nenos/nenas compatibles coa COVID-19 ou doutras enfermidades potencialmente transmisibles, estase a recomendar continuar coa medida que estaba en vigor antes da pandemia, é dicir que os nenos/nenas non acudan ao centro ata que melloren eses síntomas
1 GRUPOS VULNERABLES: persoas de 60 anos ou máis, persoas con condicións de alto risco (grupo 7 da estratexia de vacinación, o cal inclúe ás persoas inmunodeprimidas) e mulleres embarazadas. |
|||
MATERIAS PENDENTES, MAIO. ESO E BACHARELATO
2º BACHARELATO 2021/22, MAIO (AVALIACIÓN FINAL ORDINARIA)
MOI IMPORTANTE
|
|||
Publicada a listaxe provisional de alumnado: admisión para o curso 2022/2023. A consulta pode facerse no taboleiro do centro. |
|||
Segundo o informe que presentou este martes 8 de febreiro UNICEF Comité Galicia, coa colaboración da Universidade de Santiago de Compostela e do Consello Xeral de Colexios de Enxeñaría en Informática, baixo o título ‘Impacto da tecnoloxía na adolescencia en Galicia. Relacións, riscos e oportunidades’, un de cada catro adolescentes en Galicia usa de forma intensiva e sen supervisión internet e as redes sociais; ademais, un de cada cinco podería “ter un certo enganche” aos videoxogos. Un 97'9% dos adolescentes galegos está rexistrado nalgunha rede social e o 80'5%, de feito, está rexistrado en tres ou máis redes sociais. Cinco de cada dez adolescentes, un 53'6%, contactaron con descoñecidos a través de internet, chats ou redes, e un 54'1% aceptou a descoñecidos en redes sociais. Por outra banda, as prácticas do sexting e o ciberacoso son cada vez máis habituais: catro de cada dez adolescentes asegura recibir algunha vez mensaxes de contido erótico/sexual, un de cada dez recibiu –a través de redes, chats, internet ou videoxogos– unha proposición sexual por parte dun adulto, e dous de cada dez poderían estar a sufrir ciberacoso. No relativo aos videoxogos, para o 60% dos adolescentes é a súa principal canle de lecer e entretemento, pero o 50% recoñecen xogar a xogos non recomendados para a súa idade. Trátase dun tema cada vez máis preocupante e que precisa de máis coñecemento e datos. Por iso, o IES do Milladoiro desexa colaborar coa Fundación Barrié, que está a promover un estudo sobre redes sociais, videoxogos e apostas entre os adolescentes galegos, coordinado polo profesor da Universidade de Santiago de Compostela Antonio Rial Boubeta. Este estudo supera xa os 5.000 participantes (arredor de 30 centros educativos das catro provincias) e ten como obxectivo acadar unha mostra de 10.000 escolares para poder contar cun alto grao de representatividade nos resultados. Trátase dunha actividade que permitirá que o centro poida ter un informe sobre esta temática, que permitirá coñecer en profundidade que está a pasar no noso contorno en relación a estes aspectos. É unha información que se podería utilizar no vindeiro curso para desenvolver actividades coas que se podería contar coa colaboración dos organizadores deste estudo. A actividade consistirá en que cada grupo, nunha hora previamente establecida, entre os días 19 e 30 de abril, cubra un cuestionario en rede nunha das aulas de informática, previamente reservada. Estímase que a duración da actividade situaríase entre os 20-25 minutos. Achégase un Manual de procedemento no que se explica esta enquisa. |
|||
|
|||||||||||||||||||||||||
No taboeiro da Secretaría do instituto xa se pode consultar a listaxe definitiva de alumnado procedente de centros adscritos. Reserva curso 2022/2023. 1º ESO. |
|||
Datas oficiais de exames para as materias que se teñan pendentes dalgún dos cursos anteriores: |
|||
|
|||
- Día 9 de xullo: publicación das listaxes provisionais de solicitudes admitidas e excluídas e exposición das mesmas no interior do centro. As persoas solicitantes poderán acceder por vía electrónica ao seu expediente a través da aplicación fondolibros, empregando a Chave 365 ou o certificado dixital da Fábrica de Moeda e Timbre. - Período de alegacións: 12 e 13 de xullo, exclusivamente. *IMPORTANTE: o alumnado con libros do fondo que deba acudir á convocatoria extraordinaria de setembro ten que entregar os libros prestados o día 6 de setembro ao seu titor ou titora. - Publicación das listaxes definitivas: 15 de setembro |
|||
|
|||
- 1
- 2
- 3
- 4
- seguinte ›
- última »