Educación Infantil

1.  EDUCACIÓN INFANTIL

1.1.  En  Educación  Infantil  a  avaliación  forma  parte  inseparable  do  proceso educativo,  e  será  global,  continua  e  formativa.  Debe  servir  para  detectar  e valorar  os  procesos  de  desenvolvemento  do  alumnado  e  analizar  os  seus progresos e dificultades, así como as súas aprendizaxes.

1.2.  No contexto actual, ademais da necesaria coordinación entre os profesionais, resulta imprescindible reforzar a fluidez da comunicación cos pais, nais e titores legais dos alumnos e alumnas como partícipes directos no proceso de ensino aprendizaxe dos seus fillos e fillas.

1.3.  Os criterios de avaliación nesta etapa flexibilizaranse atendendo especialmente ao  desenvolvemento  evolutivo  do  alumno  ou  alumna  e  á  consecución  dos obxectivos  da etapa. A  continuidade  do  proceso  de  promoción á  Educación Primaria  non  poderá  verse  prexudicada  pola  situación  de  actividade  non presencial, en ningún caso, agás para o alumnado con necesidades educativas especiais para o que se considere moi conveniente a permanencia un ano máis nesta etapa, sempre previo informe do departamento de orientación e o acordo dos proxenitores.

1.4.  O informe individualizado do alumno ou alumna terá en conta especialmente o seu progreso ou atraso, en especial no último curso da etapa coa finalidade de adaptar a súa actividade ao inicio do curso 2020/2021 na ensinanza primaria.