Benvid@s ao IES Santa Irene

Sexan vostedes benvid@s ao noso centro: O IES Santa Irene.

Novidades

Listas de alumnado por curso e grupo e afectado por cambio de materias 2024-2025

Publicadas no taboleiro de anuncios do centro ás listas de alumnado por curso e grupo e as listas de alumnado afectado por cambios de materias con respecto á primeira opción escollida.

Horario de apertura do centro

De luns a venres, de 09:00 h. a 14:00 h.

Xornada de inicio do curso 2024-2025

Xornada de inicio do curso académico 2024-2025

A duración aproximada da recepción ao alumnado por parte do equipo directivo e do profesorado titor será dunha hora.

Nova edición do curso de capacitación dixital 2024

Formulario de inscrición nos cursos de capacitación dixital premendo AQUÍ

Datas matrícula extraordinaria ESA III/IV (Educación Secundaria Adultos) e Bacharelato adultos

Adxuntamos información: Requisitos Idade (PREMA AQUÍ): Artigo 3

O horario de secretaría para a formalización da matrícula é de 9:00 a 14:00 horas

Prazo extraordinario de inscrición e matrícula:

-        ESA: do 2 ao 10 de setembro

-        Bacharelato Adultos: do 2 ao 20 de setembro

*As persoas que non dispoñan de Certificación Académica e non acrediten estudos que poidan ser obxecto de validación e desexen matricularse na ESA por primeira vez, deberán realizar unha proba de Valoración Inicial  de Aprendizaxe (Proba VIA), co obxectivo de adscribilas ao módulo adecuado en cada ámbito de coñecemento. Deberán cubrir na secretaría do centro o impreso para apuntarse nesta proba do 2 ao 10 de setembro.

A data da proba de Valoración Inicial de Aprendizaxe (Proba VIA):

11 setembro 2024 - 9:30 h.- Biblioteca

INFORMACIÓN DAS ENSINANZAS DA ESA:

É unha ensinanza voluntaria e gratuíta que na modalidade presencial ten as seguintes características:

As clases presenciais son diarias e os horarios de 18:30 a 21:45 h.

Validez académica oficial para continuar outros estudos ou para a inserción no mundo laboral.

Módulos e Ámbitos: A ESA está dividida en catro módulos equivalentes a 1º, 2º, 3º, 4º, da E.S.O. (no IES Santa Irene temos ESA III e IV no 1º cuadrimestre (do 11 de setembro á primeira semana de febreiro) e no 2º cuadrimestre (da segunda semana de febreiro ao 20 de xuño).

En cada un dos cuadrimestres pode cursar un módulo, polo tanto, nun ano académico (de setembro a xuño) pode cursar dous módulos e no 2º cuadrimestre pode repetir os ámbitos suspensos no 1ºCuadrimestre.

Cada módulo (ESA III e ESA IV) consta dos seguintes ámbitos:

1. Ámbito CIENTÍFICO-TECNOLÓXICO; 2. Ámbito SOCIAL; 3. Ámbito de COMUNICACIÓN

Materiais: Os materiais empregados serán os que indique o/a profesor/a de cada ámbito.

Avaliación: Non pode ser avaliado dun ámbito sen ter aprobado o mesmo ámbito no módulo anterior.

Certificado de competencias dixitais do alumnado 4º ESO

Está dispoñible o informe AL910-Certif.Comp.dixitais para obter o Certificado de competencias dixitais do alumnado de 4º da ESO. Este informe pode obtelo o alumnado maior de idade ou as persoas responsables a través de abalarMóbil e abalarWeb.

Os certificados COMDIX só están dispoñibles para o alumnado que teña cumpridos os 16 anos na data 30 de xuño de 2024.

O alumnado que cumpra os 16 anos no 2º semestre do ano 2024 poderá descargalo a partir do 31 de decembro.

Admisión FP básica. Adxudicación de prazas. Curso 2024-2025

Os centros nos que estea asignada a praza poñeranse en contacto co alumnado para confirmar a matrícula e solicitarlles a documentación que proceda.

Lista definitiva de solicitudes admitidas - FondoLibros 2024-2025

Publicada no taboleiro de anuncios do centro a lista definitiva de solicitudes admitidas do fondo de libros para o curso 2024-2025.

As persoas interesadas poderán solicitar, na secretaría do centro, o vale de material.

Lista provisional de solicitudes admitidas - FondoLibros 2024-2025

Publicada no taboleiro de anuncios do centro a lista provisional de solicitudes admitidas do fondo de libros para o curso 2024-2025.

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous (2) días hábiles seguintes (luns e martes, días 15 e 16 de xullo de 2024) ao da publicación da lista provisional.

Premios ao esforzo persoal e a superación persoal ESO 2023-2024

O pasado 28 de xuño, publicouse no DOG a ORDE do 19 de xuño de 2024 pola que se convocan os premios de educación secundaria obrigatoria ao esforzo e á superación persoal correspondentes ao curso 2023-2024 (código de procedemento ED311E).

O prazo de presentación de solicitudes será dun mes: comezará o día 19 de agosto de 2024 e rematará o día 18 de setembro de 2024.

Pode acceder á información desta convocatoria na aplicación informática PremiosEdu (https://www.edu.xunta.gal/premiosedu/), no Portal educativo (https://www.edu.xunta.gal/portal/) e na Sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal) introducindo na caixa de busca o código de procedemento ED311E.

Lémbrase que se as persoas solicitantes son menores de idade, sempre teñen que presentar a súa solicitude por medio dunha persoa representante.

Achégase unha folla informativa sobre a convocatoria, que deberán distribuír ao alumnado susceptible de ser candidato a estes premios.

O alumnado que desexe presentarse a dita convocatoria deberá informar ao centro educativo no momento de facer a solicitude.