Enderezo: Avenida Buenos Aires Nº 71 - 36500 Lalín - Pontevedra
Teléfono: 886 15 19 40 - Correo electrónico: ies.laxeiro@edu.xunta.gal
IES Laxeiro |
|
Enderezo: Avenida Buenos Aires Nº 71 - 36500 Lalín - Pontevedra Teléfono: 886 15 19 40 - Correo electrónico: ies.laxeiro@edu.xunta.gal |
|
Grupo TICGrupo de dinamización das Tecnoloxías da Información e da Comunicación Proba de Competencia Dixital alumnado de 2º Bacharelato e 4º ESO - Curso 2023-2024COMPETENCIA DIXITAL DO ALUMNADO
En base a O alumnado de 2º Bacharelato realizará a proba de 20 minutos sobre cuestións da Área 4 de Seguridade e Privacidade en Internet. O alumnado de 4º ESO, pode realizar a proba de competencia dixital, no mes de maio (pendente de data) para acreditar o NIVEL INTERMEDIO.
» Proba de Competencia Dixital alumnado de 4º ESO - Curso 2022-2023COMPETENCIA DIXITAL DO ALUMNADO
» Plan Dixital - Curso 2021 - 2022No curso 2021-2022, o noso centro incorporouse a Rede Dixital Galega de Centros DixitalGal. Toda a Normativa está ligada ao Portal Educativo sobre a Competencia Dixital. Fai Click na icona para acceder --> Ao longo do curso 2021-2022, realizouse a Fase I de Diagnose e de Análise da situación de Partida, e logo, realizouse a Fase II a de Deseño e Elaboración do Plan de Acción na concreción de obxectivos... No curso 2022-2023 realizarase a Fase III, na implantación, seguimento e avaliación do Plan Dixital. O Plan Dixital é un instrumento para a mellora da Competencia Dixital de toda a nosa Comunidade Educativa, evidentemente, sempre na procura da mellora educativa ao noso alumnado. Un mecanismo accionado polo modelo de centro educativo dixital e enmarcado no Plan Estratéxico Europeo do Centro Común de Investigación | Comisión Europea . O documento foi presentado ao Claustro e aprobado polo Consello Escolar.
» Ligazón Cuestionario SELFIE alumnado - Plan DixitalAnimámos a todo o noso alumnado a realizar o cuestionario SELFIE para colaborar co noso Plan Dixital de Centro.
https://schools-go-digital.jrc.ec.europa.eu/self-assessment?s=SIUO6ns&lang=gl
Graciñas A día 16/11/2021, os resultados...
Proxecto E-DixGal - Curso 2021 2022Na semana do 27 de setembro, procedemos a entrega dos equipos portátiles para o noso alumnado, en réxime de cesión para este curso 2021-2022. Aconsellamos as familias que revisen toda a información que está "centralizada" no espazo Abalar : Adxuntamos o folleto informativo sobre o Proxecto E-DixGal --> Descarga/ver folleto sobre o Proxecto E-DixGal Adxuntamos o folleto informativo sobre as condicións do seguro --> Descarga/ver folleto sobre o Seguro do Portátil A maiores, este ano, hai unha novidade para contratar o seguro anual para os equipos cedidos... » Proxecto E-DixGal 2021-2022Comezamos un novo curso escolar, e temos en marcha o Proxecto E-DixGal en 1º ESO, 2º ESO, 3º ESO e 4º ESO. Dende o Equipo Directivo e o Grupo TIC, aportamos información sobre o proxecto dos Libros Dixitais. Pódese consultar en : https://www.edu.xunta.gal/espazoAbalar/espazo/e-dixgal Temos acceso a información importante para as familias, en canto a equipo que r Primeros pasos hacia un Plan Educativo Digital de Centro - enero 2021Siempre con la directriz de caminar hacia un modelo de Centro Educativo Digital (recomendaciones el Plan de Acción de Educación Digital), desde el Equipo Directivo y Grupo TIC (Ver Integrantes) formulamos la propuesta de elalorar un Plan Digital Educativo de Centro. Un Plan más ambicioso que el Plan de Integración de las TIC de nuestro centro. Más aún con la situación actual de pandemia, nos hemos dado cuenta del papel fundamental de las Nuevas Tecnologías de la Información y Comunicación, no sólo en los procesos de enseñanza aprendizaje sino también en la organización de nuestro Centro Educativo. Son muchos aspectos necesarios de atención. Relacionamos los siguientes:
Las distintas acciones adoptadas, están estructuradas en distintos niveles de concreción: A nivel Corporativo: los centros educativos de Educación Secundaria, la Consellería de Educación aporta instrucciones y circulares relativas a los aspectos señalados (Ver la Guía para Centros Educativos). Sobre todo en las Políticas y Normativas (Ver Web Consellería). Un Ejemplo la iniciativa de Navega con Rumbo. A nivel de Centro: tenemos tanto el Regulamento de Régimen (NOF), el Plan de Convivencia y el Plan de Comunicación con ciertas intrucciones relativas a los aspectos señalados anteriormente. El aspecto de Acoso Escolar está recogido en el Plan de Convivencia A nivel de Áreas: las materias de TIC (Tecnologías de la Información y Comunicación) e Informática, siempre se atiende un Bloque de contenidos sobre Seguridad en Internet. Especialmente en concepto de netiqueta. Están atendidos por contenidos del propio currículo en todas las áreas. A nivel Interdisciplinar: la Comisión de Coordinación Pedagógica, organiza todos los años talleres formativos hacia nuestro alumnado. De forma específica, en cada actividad escolar, tanto de forma individual como en grupos, se realizan acciones que contribuyen a una concenciación sobre seguridad en Internet y usos reponsables. Se piden autorizaciones a padres, tenemos modelos de autorizaciones por derechos de imagen, de autoría y de licencias. Un ejemplo a seguir es el grupo de Biblioteca y el área de Igualdad de Género que trabajan sobre el CyberBullying y el control en las redes.
Normativa relacionada: REGLAMENTO (UE) 2016/679 del Parlamento Europeo y del Consejo, de 27 de abril de 2016
» Liñas de Traballo Grupo TIC - 2020/21
Ao longo de todos estos cursos académicos, dende a incorporación do noso centro ao Proxecto de Webs Dinámicas, da nosa incorporación ao Proxecto Abalar e logo ao Proxecto E-Dixgal, todolos anos redactamos o plan de dinamización das tecnoloxías da información e da comunicación. Dende o grupo TIC, xa levamos anos traballando para elaborar o dito plan e algunhas das liñas de actuación que se van a recoller xa se comezaron a desenvolver. As liñas principais de traballo que se van a contemplar no plan TIC son as seguintes:
e por suposto ,
De todos xeitos mais Liñas de traballo a reforzar serían :
· Organización e liñas de actuación para a integración das TIC nas aulas (implicacións do profesorado, do alumnado, do resto de persoal do centro, emprego de recursos, disposición espacial das aulas, protocolos, etc.) · Emprego da metodoloxía de proxectos utilizando as TIC · Encerado Dixital Interactivo (EDI): coñecemento e uso das funcionalidades do EDI e elaboración de recursos didácticos para o emprego na aula. · Incorporación de boas prácticas educativas que usen as TIC como experiencias de aula. · Elaboración de actividades facendo uso do software que se inclúe no equipamento Abalar. · Elaboración de actividades facendo uso das ferramentas educativas da Web 2.0. · Emprego de ferramentas colaborativas, tanto de aplicación directa na aula como para compartir materiais e experiencias entre o profesorado e alumnado do mesmo ou outros centros. · Emprego de contidos dixitais educativos do Espazo Abalar e outros repositorios, e creación de novos contidos educativos dixitais mediante o uso de ferramentas de autor. · Clasificación de recursos de interese para a docencia. · Emprego didáctico das webs dinámicas dos centros (aulas virtuais, portal do centro). · Elaboración de “Aventuras na Web”. · Establecemento de estratexias para dinamizar as TIC no centro. ... Os nosos alumnos de 1º ESO participan nos obradoiros de Robótica na Cidade da Cultura.O martes pasado, 31 de maio, os nosos alumnos participaron nos obradoiros de Programación e de Robótica na Cidade da Cultura. Puideron coñecer a R2D2! Coñeceron ademais, a un grupo de persoas que se esforzan en traballar coas novas tecnoloxías, e fomentar unha cidadanía con coñecemento dixital. Os obradoiros estaban adicados a programar en Scratch (proxectos de programación nunha contorna de fácil aprendizaxe). Tamén traballaron programando uns Robots LEGO NXT e experimentaron con proxectos divertidos e asombrosos de ciencias e tecnoloxía... Ata tocaron un piano feito de froitas! Participaron nunha charla sobre os riscos de navegar por Internet. Sacaron en claro, que é fundamental o apoio dos pais (control parental) e tamén o de crear contrasinais súper-seguras... ("un para todos e todos para un!" = "1xaTo2eTo2xa1!"). Ollaron a Cidade da Cultura dende o Monte Gaias en Santiago de Compostela, un espazo aberto e cheo de posibilidades... Portáronse xenial e pasárono fenomenal! Graciñas por todo!
|
Novos números
|