Enderezo: Avenida Buenos Aires Nº 71 - 36500 Lalín - Pontevedra
Teléfono: 886 15 19 40 - Correo electrónico: ies.laxeiro@edu.xunta.gal
IES Laxeiro |
|
Enderezo: Avenida Buenos Aires Nº 71 - 36500 Lalín - Pontevedra Teléfono: 886 15 19 40 - Correo electrónico: ies.laxeiro@edu.xunta.gal |
|
2º E.S.O.O Club de Ciencias do noso centro presenta os seus estudios de investigación...O Club de Ciencias presenta os resultados dos seus primeiros Proxectos de Investigación Científicos. No seu segundo ano de traballo, coordinado pola compañeira Concha Villar Moure, publicar os resultados e conclusións dos seus estudios científicos... Programa de Inmersión Lingüística - Digital WeekNa semana de Novembro [6 - 11/11/2022], unha selección de 25 alumn@s de 2º ESO participa no Programa de Inmersión Lingüística co proveito da súa mellora de Competencia Dixital. O centro presentou a súa candidatura segundo a Convocatoria para la selección de centros docentes públicos para participar en el programa de inmersión lingüística en lengua inglesa a través de actividades digitales, Digitalweek, dirigido al alumnado de sexto curso de EP y de ESO, curso 2022/23 A actividade é de balde para as familias e a experiencia inmersiva desenvolvese no Albergue Xuvenil de Gandarío, en Bergondo. A ligazón da páxina web https://playandsay.org/ Para as familias, tendes o voso código de acceso en : DigitalWeek, Xunta de Galicia | Play&Say (playandsay.org) máis información: 1.- Portal WEB da Xunta -> https://www.xunta.gal/notas-de-prensa/-/nova/70462/total-2-275-alumnos-podran-participar-nuevo-programa-dixitalweek-xunta-para-mejorar?langId=gl_ES 2.- Convocatoria e Resolución -> https://www.edu.xunta.gal/portal/es/node/37427
Noticia recollida na Prensa: Portada do Faro de Vigo 15/11/2022 -> https://www.farodevigo.es/deza-tabeiros-montes/2022/11/15/desafio-tecnologico-ies-laxeiro-78560648.html Proxecto E-DixGal - Curso 2021 2022Na semana do 27 de setembro, procedemos a entrega dos equipos portátiles para o noso alumnado, en réxime de cesión para este curso 2021-2022. Aconsellamos as familias que revisen toda a información que está "centralizada" no espazo Abalar : Adxuntamos o folleto informativo sobre o Proxecto E-DixGal --> Descarga/ver folleto sobre o Proxecto E-DixGal Adxuntamos o folleto informativo sobre as condicións do seguro --> Descarga/ver folleto sobre o Seguro do Portátil A maiores, este ano, hai unha novidade para contratar o seguro anual para os equipos cedidos... » Estudio complementario ao de Seguridade nas Aulas en tempos de COVIDPresentamos a memoria informe do estudio científico que fomos desenvolvendo ao longo de este curso 2020-2021 como proxecto complementario ao estudio de Seguridade nas Aulas en tempos de Covid. Nesta parte fíxose mais caso a deseñar e fabricar un medidor de CO2, dende unha perspectiva do "hardware libre" coñecido como unha extensión do proxecto ARDUINO. O Medidor da calidade do aire das nosas aulas resultou económico, unha solución baseada no ESP32 conectado con dous sensores de tipo analóxico MQ-135 e de tipo dixital CSS811. O "plus" de este estudio, realmente, foi o de experimentar unha das aplicacións do IoT (Internet of Things), o Internet das cousas e o servizo da nube, Cloud Computing (ThingSpeak), para un ámbito científico escolar. Un éxito! Acceso ao Documento --> Memoria Informe do Estudio complementario ao de Seguridade nas Aulas en tempos de Covid. Acceso a unha Carpeta compartida onde está todos os recursos e materiais do estudio. Memoria Informe, documentos, gráficos, programas...
» ROMPECOCOSAnte a situación de crise ocasionada pola COVID-19, este curso decidimos facer actividades individuais en lugar das de grupo coas que traballamos estes últimos anos. DÍA DE PI Para celebrar o día de PI fixemos varias actividades con un resultado moi positivo. As actividades mais salientables foron: CLUB DE CIENCIA: ALIMENTACIÓN SAUDÁBEL "O ENIMIGO INVISÍBEL" 05/06/2021 16:26
Europe/Madrid
O alumnado de 2º de ESO que estivo traballando no proxecto ALIMENTACIÓN SAUDÁBEL "O ENIMIGO INVISÍBEL", está a realizar unha presentación, nos cursos de 1º da ESO, na que dan conta de seu traballo sobre o consumo de "azucre engadido" en estudantes da ESO do IES Laxeiro. Os obxectivos principais foron valorar o grao de cumprimento das recomendacións da OMS sobre a inxesta de "azucre libre" (<25 gr/día); e por outra parte, concienciar sobre a necesidade duns hábitos de alimentación saudabeis, que xunto coa actividade física, son os mellores medios para manter un bo estado de saúde.
Musiqueando no LaxeiroA COAEM (Confederación de Asociacións de Educación Musical do Estado Español) organiza cada ano unha proposta chamada Musiqueando, para visibilizar a importancia da música no ensino obrigatorio. Neste curso no que a pandemia condicionou tanto a práctica musical nas aulas, o Departamento de música celebrou o Musiqueando 2021 implicando a todo o alumnado de música da ESO do IES Laxeiro (uns 200 alumn@s), que representaron hoxe, 26 de maio, unha coreografía pautada por Santi Serratosa, nos xardíns xunto ao centro. Esta semana colgarase este traballo nas redes sociais coas etiquetas: #musiqueando 2021, #musiqueandoviral, #nosimportalamusica. Agradecemos a todo o alumnado a súa participación e ao profesorado e ao concello a súa colaboración. Xogos tradicionais da man de Luis Iglesias "Luchi" 25/05/2021
Europe/Madrid
Este martes 25 de maio, puidemos desfrutar dunha xornada de xogos tradicionais da man de Luchi Iglesias, artesán polifacético de Lalín que ven de recuperar e crear materiais daqueles xogos que nenos, nenas e maiores adoitaban practicar nas aldeas e vilas do país. Xornada de aprendizaxe e diversión, organizada no marco de proxecto Erasmus+ "21st Century skills through Outdoor Traditional Games". Queremos agradecer a Luchi o seu labor de promoción do legado cultural que supoñen os xogos tradicionais, ao alumnado que participou de forma activa e respetuosa e ao profesorado que colaborou na organización e control da actividade. Impresión 3D, creatividade e diversión con xenomas.Como se chega dende as largas secuencias con só catro letras (A, C, G, e T) á expresión de características e funcións biolóxicas? Que é o código xenético? A resposta atopámola empregando unha ferramenta orixinal e estimulante que permite aos estudantes investigar os pasos na síntese de proteínas: un puzzle elaborado con madeira e pintado polo alumnado empregando as plantillas que obtiveron por impresión 3D. Acceder ao documento --> estudio científico
|
Novos números
|