Enderezo: Avenida Buenos Aires Nº 71 - 36500 Lalín - Pontevedra
Teléfono: 886 15 19 40 - Correo electrónico: ies.laxeiro@edu.xunta.gal
IES Laxeiro |
|
Enderezo: Avenida Buenos Aires Nº 71 - 36500 Lalín - Pontevedra Teléfono: 886 15 19 40 - Correo electrónico: ies.laxeiro@edu.xunta.gal |
|
Grupo Convivencia, Funcións, Plan de convivencia, Recursos, ActividadesPor unha vida sen violencia[By María Elsa Martínez Vázquez] 25 de novembro de 2022
XOGOS TRADICIONAIS 23/06/2022 09:34
Europe/Madrid
Un ano máis dentro das actividades do ERASMUS+ " "21st Century Skills through Traditional Outdoor Games" contamos coa colaboración de Luis Iglesias "Luchi" para desenvolver unha xornada de Xogos Tradicionais no IES Laxeiro. Deixamos unha pequena mostra gráfica dalgúns dos xogos realizados. Xornada Titoría Entre Iguais - TEIO derradeiro día lectivo do primeiro trimestre, o xoves 21 de decembro, adicamos parte da xornada a fortalecer os lazos entre o alumnado participante no programa TEI por medio de xogos populares e tradicionais. Un ano máis arranca o programa TEI no IES LaxeiroO Programa TEI (Titorización Entre Iguais) arranca de novo... » Xornada de Convivencia con 1º de ESOEste venres, 13 de outubro, as alumnoas e alumnos de 1º de ESO xunto cos seus profesores e profesoras participaron nunha Xornada de Convivencia, co fin de facilitar o coñecemento e cohesión do alumnado, que provén de diferentes centros de Primaria e tamén establecer relacións de proximidade cos distintos profesores. Unha andaina pola Devesa de Moa permitiulles compartir conversa e camiñata, e coñecer as excelencias naturais desta paraxe, da que cabe destacar a súa ampla biodiversidade botánica e zoolóxica. Unha agrabable xornada para todos e todas. Xornada de cohesión TEIO pasado día 7 de abril desenvolvemos unha xornada de cohesión, enmarcada no programa TEI (Titoría entre iguais), protagonizada polos alumnos e alumnas de 1º da ESO (titorandos) e os de 3º de ESO (titores). Titores e titorandos participaron nunha serie de actividades e xogos onde a cooperación entre ambos se tornaba imprescindible: Cruzar o río, Eu guío, A miña prenda... No video podedes ver algúns momentos da xornada. "Manequin Challenge" polo Día de Rosalía#RosaliaTe no IES Laxeiro #24defebreiro #sempreRosalía Un ano máis, dende a biblioteca do IES Laxeiro quixemos colaborar coa iniciativa da AELG conmemorando o Día de Rosalía; propuñan realizar un "Manequin Challenge" que representase un dos seus poemas. Nós escollemos "A xustiza pola man" e este é o resultado:
Alumnado de 3º ESO - Titores do Programa TEI (Titoría Entre Iguais).Aquí temos ao noso alumnado Diplomados para o Programa TEI (Titoría Entre Iguais).
PLAN DE CONVIVENCIA DO CENTRO: PRIMEIROS PASOS PARA A MEDIACIÓN ENTRE IGUAISEste mércores pasado, 25 de maio,contamos coas compañeiras Kety e Begoña do IES Xulián Magariños de Negreira, que se encargan da coordinación de mediación e da orientación neste centro.
Foi unha pequena introdución para os interesados/as que acudimos: do IES Laxeiro, do IES Aller, do IES Colmeiro… Graciñas a Kety, Begoña e aos asistentes.
Entrega de Premios Extraordinarios da ESOO venres 4 de marzo tivo lugar a entrega dos premios extraordinarios da ESO correspondentes ao alumnado que rematou no 2014-15 a ESO. O noso centro conta con 2 alumnas premiadas: Sonia Varela García e Meryem Zerguit. A ceremonia tivo lugar na Cidade da Cultura en Santiago de Compostela, onde outros 38 alumnos/as de toda Galicia, recolleron os diplomas de mans de diversas autoridades: o presidente da Xunta Alberto Núñez Feijoo, o conselleiro de educación Román Rodríguez González, do director xeral de educación Manuel Corredoira López e do director do noso centro Uxío Grande Sierra. Estas alumnas forman parte dun listado de anteriores alumnos/as do noso centro, que tamén foron premiados: Curso 2009-10: José Luis Peña Curso 2010-11: Aurora Peña e Xiana Rielo Curso 2011-12: Sandra Rodríguez Curso 2012-13: Mª José Sanmartín, Mª José González, Rubén Carballude e Andrés Machado Curso 2013-14: Jesús Angel Taín Para tod@s un agarimoso saúdo.
|
Novos números
|