NOVAS DO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

Resultado de imagen de departamento de orientación

• PROCEDEMENTOS DE ADMISIÓN A BAC: INTERRÓMPESE O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES.

O cómputo dos prazos reiniciarase no momento en que perda vixencia a declaración do Estado de Alarma. Se algún alumno/a non tivera realizada a solicitude, poderá facelo unha vez se reinicie a actividade escolar.

No relativo ao proceso de admisión a Ciclos Formativos, lembrade que non son ata o mes de xuño.

• TALLERES CRUZ VERMELLA o 18 de marzo: SUSPENDIDO

• Alimentación saudable 1º /2º ESO

• Educación sexual 3º/4º ESO

Unha vez se de por finalizado o Estado de Alarma, e de ser posible para o centro e a asociación, non se descarta acordar unha nova data para a realización dos talleres.

• VISITA DE 4º ESO Á U.S.C. o 3 de Abril: MANTENSE ATA NOVO AVISO

Dado que a data da visita se sitúa fora do tempo decretado para o Estado de Alarma, e tras recibir confirmación da USC, a actividade mantense polo momento. Informarase no caso de producirse modificacións.