Programa XOGADE - Badminton en San Román de Cervantes

Xogade

O pasado martes 19 de novembro, o alumnado de 5º de Educación Primaria xunto co mestre Lois Garrido de Educación Física, acudiu ao centro de San Román de Cervantes para desfrutar dunha competición de badminton en colaboraciópn con outros centros da montaña lucense ao abeiro do programa XOGADE.

Foi un pracer pasar esta xornada cos cativos/as e mestres/as  da contorna e agradecer ao centro de San Román a hospitalidade e agarimo co que nos acolleron.

O programa XOGADE combina o programa deportivo e competitivo (escolar e federado)  cun programa lúdico e participativo para os escolares dos centros educativos de toda Galicia. Este é o  camino que sigue la Secretaría Xeral paraol Deporte cara un deporte humanista, educativo e saudable.

Velaí unhas imaxes...