ENCONTRO CON PAULA CARBALLEIRA

Paula Carballeira Cabana,naceu en Fene (A Coruña) o 7 de setembro de 1972-), é unha escritora, contacontos e actriz galega.

Resultado de imagen de PAULA CARBALLEIRAResultado de imagen de PAULA CARBALLEIRA

Reside en Santiago de Compostela (A Coruña) dende 1989, donde estudiou Filoloxía hispánica. Escribe relatos infantís e  juveniles, e pertence á compañía de teatro Berrobambán.

O pasado luns 11 de marzo achegouse ao noso centro para realizar unha sesión de contacontos para o alumnado de Educación Infantil e Primaria e aproveitou para presentar o seu libro "BRUXA E FAMILIA" , lectura coa que gozarán o alumnado de 3º e 4º de Primaria.

Esta actividade foi organizada polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega en colaboración co CLub de Lectura do centro.

Velaí unhas imaxes...