Mi música en el cole

Este recurso é un blog creado por Marina C. Tristán e está dedicado a aula de música de primaria. Atoparemos todo tipo de recursos e especialmente destacamos os dedicados á linguaxe musical.

Mi música en el cole

Musikawa

Musikawa é unha web colaborativa dedicada a distintos temas referidos á educación musical. Está creada e mantida por Zoraida Pérez, Joaquín Revuelta e Antonio J. Calvillo pero todos podemos participar.

Este portal está composto de experiencias, titoriais, recursos, noticias e outra información referida as actividades musicais habituais.
Por outra banda, ofrece a posibilidade a todo aquel que quera  colaborar e compartir as súas experiencias e ou recursos coa comunidade educativa.

musikawa

Música Meruelo Weblog

Este blog presenta unha das mellores compilacións de recursos que existen actualmente en España e está creado por María Jesús Camino Rentería

Na páxina atoparemos o traballo das diferentes clases de música na ESO do IES Meruelo, composto por actividades a través de distintos media, titoriais, partituras, teoría musical, musicogramas, mapas conceptuais e todo o necesario para a aula de música.
Este blog recibiu o 2º premio no IV Premio Espiral Edublogs 2010

musica meruelo

Disciplinas:

Les Fractions (Ana Rosa González Iglesias)

O tema das fraccións forma parte do currículo de matemáticas en 2º da ESO e na sección bilingüe é importante que o alumnado se achegue ao vocabulario específico. Nesta proposta trabállanse as fraccións en francés a través de ediLIM.

Les Fractions

Colectivo:

LOM Aplicación informática:

Disciplinas:

Mistake yourself! (Manuel Torres Cubeiro)

Revisión de conceptos básicos na historia da filosofía occidental en inglés.

Proposta didáctica CLIL  para que alumnado de 2º de bacharelato traballe a historia da filosofía occidental a través dos seus grandes autores. Propóñense cinco actividades de autoavaliación do alumnado para os cinco primeiros temas da materia.

Mistake yourself!

Ensinanza: