Musikawa

Musikawa é unha web colaborativa dedicada a distintos temas referidos á educación musical. Está creada e mantida por Zoraida Pérez, Joaquín Revuelta e Antonio J. Calvillo pero todos podemos participar.

Este portal está composto de experiencias, titoriais, recursos, noticias e outra información referida as actividades musicais habituais.
Por outra banda, ofrece a posibilidade a todo aquel que quera  colaborar e compartir as súas experiencias e ou recursos coa comunidade educativa.

musikawa

Música Meruelo Weblog

Este blog presenta unha das mellores compilacións de recursos que existen actualmente en España e está creado por María Jesús Camino Rentería

Na páxina atoparemos o traballo das diferentes clases de música na ESO do IES Meruelo, composto por actividades a través de distintos media, titoriais, partituras, teoría musical, musicogramas, mapas conceptuais e todo o necesario para a aula de música.
Este blog recibiu o 2º premio no IV Premio Espiral Edublogs 2010

musica meruelo

Lolokarolo

Ferramenta de escoita multilingüe baseada na creación de karaokes.

Dende o editor de Lolokarolo pódense facer frases de estilo karaoke de maneira moi sinxela. Na biblioteca atópanse mp3 clasificados para utilizar directamente na súa aula.

Lolokarolo

LOM Contido didáctico:

Disciplinas:

Comic's world (Sonia Álvarez Fernández)

Proposta didáctica CLIL , centrada na necesidade de xuntar tres aspectos do tema da imaxe secuenciada do currículo de Educación Plástica e Visual (a)contidos básicos, b) uso vehicular dos mesmos en lingua inglesa, e c) sinxeleza de todo o proceso). Moi práctico para que o alumnado poida aplicar o aprendido inmediatamente na elaboración dun proxecto.

Comic's world

Disciplinas:

As algas e o seu uso culinario (Roberto Bermejo González)

Proposta didáctica CLIL /AICLE realizada en ediLIM dirixida a alumnado de formación profesional de grao medio. Trátase de coñecer as variedades de algas que se poden utilizar na cociña e descubrir os seus posibles usos culinarios

Algas

Disciplinas:

A Quimera, morta ou máis viva que nunca? (Fernando Domènech Rey)

Unha reflexión sobre a cultura clásica na sociedade contemporánea.

Trátase dunha proposta de espírito integrador e transdisciplinar, na que nun primeiro momento se estuda a figura do monstro chamado Quimera dende o punto de vista da Mitoloxía clásica, para pasar nunha segunda fase a estudar un amplo abano de presenzas súas na cultura contemporánea: a lingua común (estúdanse diversas linguas en España e Europa), a arquitectura, a literatura e a linguaxe científica (en catro disciplinas), para concluír cun panorama da súa presenza na cultura popular (videoxogos, cómic e cine).

Gallego
A Quimera, morta ou máis viva que nunca?