Glogster

Glogster é unha ferramenta para crear murais educativos.

Esta aplicación da web 2.0  permite crear e compartir na rede os proxectos elaborados polo alumnado.
O alumnado de diferentes centros pode traballar nun proxecto común por medio de esta ferramenta.
O seu manexo e moi sinxelo e unha vez feito o "glog" pódese insertar en calquera outro soporte, como pode ser un blog, wiki ou web.

Ademáis a utilización de Glogster da acceso a incorporar textos ou enlaces a outras web. A grande diferencia con outros programas creadores de carteis é a súa relación co audio e co vídeo, sempre que teñamos micrófono e webcam, respectivamente, poderemos grabar desde glogster.
Por último, ofrece unha grande variedade de estilos de deseño para crear os nosos carteis interactivos e multimedia.
Esta ferramenta está en inglés, e inclúe titoriais e guías de uso.

glogster

Sección:

LOM Media:

LOM Sistema de representación de información:

Disciplinas:

Musikawa

Musikawa é unha web colaborativa dedicada a distintos temas referidos á educación musical. Está creada e mantida por Zoraida Pérez, Joaquín Revuelta e Antonio J. Calvillo pero todos podemos participar.

Este portal está composto de experiencias, titoriais, recursos, noticias e outra información referida as actividades musicais habituais.
Por outra banda, ofrece a posibilidade a todo aquel que quera  colaborar e compartir as súas experiencias e ou recursos coa comunidade educativa.

musikawa

Tema:

Sección:

LOM Media:

LOM Sistema de representación de información:

Disciplinas: