EDLG

Cineastas das redes

Ola familias!

O alumnado de quinto, dentro do Proxecto de Polos Creativos quixo deixar unha mostra cinematográfica do que pensan dos datos persoais e do seu uso nas redes. Paga a pena escoital@s e deixal@s crear!

AGASALLOS NA REDE

FAGO AMIZADES NA REDE

MEMES

AS PROTECTORAS DE INTERNET

SEMANA DAS LETRAS GALEGAS 2024

Dende 1963, o 17 de maio é un día destacado no calendario, pois festexamos o Día das Letras Galegas!

Ente ano 2024, homenaxeouse a Luísa Villalta Gómez.

Para festexar este día, e coñecer algo máis da homenaxeada, no cole celebramos a Semana das Letras Galegas, que estivo cheo de actividades e exposicións como:

• Dia Literario. O alumnado de 6º de primaria achegounos un pouco máis a Luísa Villalta coa exposicion da súa vida e obra para, máis tarde, asistir a un recital de poemas en galego, feito por tódolos cursos.
  • Dia do teatro. O alumnado de 5º de primaria animouse a dramatizar unha adaptación do conto "Alcaldesa Vermella", de Miguel Ángel López González (O Hematocrítico).
  • Día da musica. Alumnos e alumnas do centro interpretaron diferentes pezas musicais, con instrumentos varios, para o disfrute do resto do alumnado. Amais, tamén tivemos un obradoiro de Baile tradicional galego!

E non todo remata aí! Nas aulas, tamén traballaron o seu, facendo diferentes actividades.

Mirade o vídeo para non perder detalle!

A MAXIA DO TEATRO

E neste curso tocoulles ao alumnado de 5º de Primaria vivenciar a maxia do teatro, unha actividade que leva tempo preparar, pero onde se traballan moitísimos aspectos importantes para a nosa rapazada.

Co teatro, fomentamos a creatividade e a imaxinación, xa que temos que crear un atrezzo e un escenario. Desenvolvemos habilidades sociais e emocionais, xa que todos somos importantes, todos témonos que axudar e adaptar aos nosos compañeiros de escena cando representamos o papel. Melloramos a concentración e atención, ademais de estimular a expresión e a comunicación e, o mellor de todo, realizáse nun ambiente de diversión, onde rimos moito, moitísimo!

A obra representada foi unha adaptación do conto "ALCALDESA VERMELLA" do HEMATOCRÍTICO, mostrando así a nosa humilde homenaxe a un gran escritor, que a pesar de deixarnos, sempre estará presente entre nós a través das lecturas.

Preme na foto, ou AQUÍ, se queres ver a obra e vivir a emoción do teatro con eles e elas

Pasámolo xenial e as familias puideron gozar desta obra tan fantástica.

EXPLORADORAS E EXPLORADORES EN REBORDÁNS

Os diarios de campo son unha ferramenta educativa formidable.

Os pequenos e pequenas de infantil e primeiro de primaria aprenderon sobre a natureza e melloraron as súas habilidades de observación, todo iso porque se converteron nuns fantásticos Exploradores.

Explorar o monte Aloia, primeiro parque natural protexido de Galicia, foi unha experiencia estupenda para aprender sobre a nosa contorna.

Parabéns, a estas Familias de Explorador@s!

O NOSO LIBRO FAVORITO EN GALEGO

Os nenos e nenas de primeiro e segundo de primaria queren compartir con nós as súas lecturas en galego favoritas.

Clicade na imaxe para ver o vídeo!

Parabéns, rapazada!

PINTIÑAS, NOVA COMPAÑEIRA DE TEPO E TEPA.

O alumnado de primeiro de primaria tivo a sorte de coñecer a Pintiñas, unha boa amiga de Tepo e Tepa.

Xuntos e xuntas compartiron aventuras e pasaron moi bos momentos. Todos eles foron plasmados nun magnífico Diario. Se queredes botarlle un ollo... xa sabedes, pasade pola Tepoteca.

Grazas, familias, pola vosa participación nesta actividade.

HORA DE LER: OS NOSOS CONTOS FAVORITOS

As horas de ler son o mellor xeito de gozar de contos e de realizar moitas actividades superdivertidas arredor deles.

As alumnas e os alumnos de educación infantil queren mostrarnos os seus contos favoritos e que actividades estiveron realizando.

Mirade, mirade...

Parabéns!

BIOGRAFÍA DE LUÍSA VILLALTA: LETRAS GALEGAS 2024

Enmarcada nas actividades programadas para conmemorar o Día das Letras Galegas deste curso, as alumnas e alumnos de sexto de primaria ilustraron a biografía da autora homenaxeada, Luísa Villalta.

Premede a imaxe para ver o vídeo.

¿LE DAS UN MÓVIL A TU HIJO/A?

Ola familias!

Dentro do Programa de Formación do profesorado (PFPP) este ano estamos a traballar, entre outras cousas, coa protección dos datos persoais.

Nesta formación descubrimos este vídeo da Axencia Española de Protección de datos, que nos pareceu moi interesante de cara ao uso do móbil en idades temperás.

Adxuntamos a guía en pdf como documento adxunto.

Pinchade na imaxe para ver o vídeo

1º E 2º PRESENTAN... O DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E DA NENA NA CIENCIA.

Dende a Tepoteca temos o pracer de presentarlles o estupendo traballo dos nenos e nenas de primeiro e segundo para conmemorar a data do 11F, Día Internacional da Muller e da Nena na ciencia.

Dádelle ao playnon volo podedes perder!